z00000852.jpg (3000px x 2517px) 2577kb
Dawna linia kolejowa Gdańsk Wrzeszcz – Stara Piła. Wiadukt nad ul. Dolne Migowo, przez amatorów wspinaczki nazywany Łuki. Widok od strony południowej. 16.08.1973 5 Sierpien 73 Z. Kosycarz p.42 Fot. Zbigniew Kosycarz / KFP ZAKAZ PUBLIKACJI ZDJECIA W INTERNECIE
z00000853.jpg (3000px x 2235px) 2185kb
Dawna linia kolejowa Gdańsk Wrzeszcz – Stara Piła. Wiadukt nad ul. Dolne Migowo, przez amatorów wspinaczki nazywany Łuki. Widok od strony południowej. 16.08.1973 5 Sierpien 73 Z. Kosycarz p.42 Fot. Zbigniew Kosycarz / KFP ZAKAZ PUBLIKACJI ZDJECIA W INTERNECIE
z00000854.jpg (2766px x 2652px) 1685kb
Dawna linia kolejowa Gdańsk Wrzeszcz – Stara Piła. Wiadukt nad ul. Dolne Migowo, przez amatorów wspinaczki nazywany Łuki. Widok na wschodni przyczółek od strony południowej. Od lewej: mgr inż. Tadeusz Raś – docent w Zakładzie Komunikacji PG, dr inż. Zygmunt Kozakow – docent w Zakładzie Mostów PG, dr inż. Janusz Kowalski – adiunkt w Zakładzie Urbanistyki PG. 16.08.1973 5 Sierpien 73 Z. Kosycarz p.42 Fot. Zbigniew Kosycarz / KFP ZAKAZ PUBLIKACJI ZDJECIA W INTERNECIE
z00004535.jpg (5139px x 5282px) 6085kb
Dawna linia kolejowa Gdańsk Wrzeszcz – Stara Piła. Widok na dawne torowisko z jednego z wiaduktów pomiędzy Wrzeszczem i Brętowem.
16.08.1973 5sierpien73_z.kosycarz_p41a Fot. Zbigniew Kosycarz / KFP ZAKAZ PUBLIKACJI ZDJECIA W INTERNECIE
z00004536.jpg (4645px x 4645px) 4150kb
Dawna linia kolejowa Gdańsk Wrzeszcz – Stara Piła. Okolice między Brętowem i Pieckami (pod koniec lat 70. XX w. w Pieckach i Migowie zbudowano osiedle nazywane Moreną). 16.08.1973 5sierpien73_z.kosycarz_p41c Fot. Zbigniew Kosycarz / KFP ZAKAZ PUBLIKACJI ZDJECIA W INTERNECIE
z00004537.jpg (5228px x 5192px) 5560kb
Dawna linia kolejowa Gdańsk Wrzeszcz – Stara Piła. Wiadukt nana przedłużeniu ul. Kiepury. Widok od strony wschodniej. 16.08.1973 5sierpien73_z.kosycarz_p41a Fot. Zbigniew Kosycarz / KFP ZAKAZ PUBLIKACJI ZDJECIA W INTERNECIE
z00004538.jpg (5228px x 5252px) 5181kb
Dawna linia kolejowa Gdańsk Wrzeszcz – Stara Piła. Okolice między Brętowem i Pieckami (pod koniec lat 70. XX w. w Pieckach i Migowie zbudowano osiedle nazywane Moreną). 16.08.1973 5sierpien73_z.kosycarz_p41c Fot. Zbigniew Kosycarz / KFP ZAKAZ PUBLIKACJI ZDJECIA W INTERNECIE
z00004539.jpg (4968px x 5118px) 6652kb
Dawna linia kolejowa Gdańsk Wrzeszcz – Stara Piła. Wiadukt w przedłużeniu ul. Ludowej nazywany mostkiem Weisera.
16.08.1973 5sierpien73_z.kosycarz_p41a Fot. Zbigniew Kosycarz / KFP ZAKAZ PUBLIKACJI ZDJECIA W INTERNECIE
z00004540.jpg (5198px x 5312px) 5444kb
Dawna linia kolejowa Gdańsk Wrzeszcz – Stara Piła. Północny przyczółek wiaduktu nad ul. Słowackiego wyburzony w 2006 r. Od lewej: dr inż. Janusz Kowalski – adiunkt w Zakładzie Urbanistyki PG, mgr inż. Tadeusz Raś – docent w Zakładzie Komunikacji PG, dr inż. Zygmunt Kozakow – docent w Zakładzie Mostów PG oraz redaktor Jerzy Model. 16.08.1973 5sierpien73_z.kosycarz_p41c Fot. Zbigniew Kosycarz / KFP ZAKAZ PUBLIKACJI ZDJECIA W INTERNECIE
z00004541.jpg (5198px x 5134px) 4000kb
Dawna linia kolejowa Gdańsk Wrzeszcz – Stara Piła. Wiadukt w przedłużeniu ul. Ludowej nazywany mostkiem Weisera. 16.08.1973 5sierpien73_z.kosycarz_p41a Fot. Zbigniew Kosycarz / KFP ZAKAZ PUBLIKACJI ZDJECIA W INTERNECIE
z00004542.jpg (4862px x 3663px) 3305kb
Dawna linia kolejowa Gdańsk Wrzeszcz – Stara Piła. Wiadukt w okolicy Migowa pierwotnie łączący prywatne grunty, które przecięła wybudowana w latach 1911–1914 kolej. 16.08.1973
5sierpien73_z.kosycarz_p42
Fot. Zbigniew Kosycarz / KFP
ZAKAZ PUBLIKACJI ZDJECIA W INTERNECIE
z00004543.jpg (4981px x 5044px) 4810kb
Osiedle Młodych im. Janka Krasickiego obecny VII Dwór kiedyś Oliwa widziane z nasypu kolejowego. Widac szkołę podstawową nr 70, garaże przy nasypie na pierwszym planie rozebrane zostały do końca 2012 r.
16.08.1973 5sierpien73_z.kosycarz_p41 Fot. Zbigniew Kosycarz / KFP ZAKAZ PUBLIKACJI ZDJECIA W INTERNECIE
z00004544.jpg (5100px x 5102px) 5026kb
Dawna linia kolejowa Gdańsk Wrzeszcz – Stara Piła. Wizyta na wiadukcie na przedłużeniu ul. Kiepury. Od lewej: redaktor Jerzy Model, dr inż. Janusz Kowalski – adiunkt w Zakładzie Urbanistyki PG, mgr inż. Tadeusz Raś – docent w Zakładzie Komunikacji PG, dr inż. Zygmunt Kozakow – docent w Zakładzie Mostów PG.16.08.1973 5sierpien73_z.kosycarz_p41 Fot. Zbigniew Kosycarz / KFP ZAKAZ PUBLIKACJI ZDJECIA W INTERNECIE
z00004545.jpg (5236px x 4926px) 5804kb
Dawna linia kolejowa Gdańsk Wrzeszcz – Stara Piła. Wiadukt nad ul. Polanki. Widoczne oryginalne przedpierwszowojenne barierki ostatecznie stały się łupem złomiarzy w lutym 2013 r.
16.08.1973 5sierpien73_z.kosycarz_p41 Fot. Zbigniew Kosycarz / KFP ZAKAZ PUBLIKACJI ZDJECIA W INTERNECIE
z00004546.jpg (4564px x 4267px) 3971kb
Dawna linia kolejowa Gdańsk Wrzeszcz – Stara Piła. Widok na zachodni przyczółek wiaduktu nad al. Grunwaldzką. Przyczółek wschodni został wysadzony w styczniu 1961 r. w związku z poszerzaniem al. Grunwaldzkiej.
16.08.1973 5sierpien73_z.kosycarz_p41 Fot. Zbigniew Kosycarz / KFP ZAKAZ PUBLIKACJI ZDJECIA W INTERNECIE
z00004547.jpg (5228px x 5282px) 5200kb
Dawna linia kolejowa Gdańsk Wrzeszcz – Stara Piła. Widok na zachodni przyczółek wiaduktu nad al. Grunwaldzką. Przyczółek wschodni został wysadzony w styczniu 1961 r. w związku z poszerzaniem al. Grunwaldzkiej.
16.08.1973 5sierpien73_z.kosycarz_p41 Fot. Zbigniew Kosycarz / KFP ZAKAZ PUBLIKACJI ZDJECIA W INTERNECIE