m00118587.jpg (4000px x 2667px) 5714kb
Pierwszy w historii transport kontenerów z wykorzystaniem drogi wodnej Wisły. Jest to pilotażowe przedsięwzięcie, które ma na celu sprawdzenie funkcjonalności transportu śródlądowego. Transport wyruszył z Portu Gdański i ma dotrzeć do Chełmna w czwartek (8 kwietnia),
gdzie nastąpi ich przeładunek na ciężarówki, a następnie barka zostanie ponownie załadowana i wróci do Gdańska. Cała operacja, podczas której przewiezionych zostanie ponad 300 ton towarów, zajmie około 4 dni. Nz. barka w okolicach Sobieszewa.
06.04.2021
fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00118588.jpg (4000px x 2667px) 5897kb
Pierwszy w historii transport kontenerów z wykorzystaniem drogi wodnej Wisły. Jest to pilotażowe przedsięwzięcie, które ma na celu sprawdzenie funkcjonalności transportu śródlądowego. Transport wyruszył z Portu Gdański i ma dotrzeć do Chełmna w czwartek (8 kwietnia),
gdzie nastąpi ich przeładunek na ciężarówki, a następnie barka zostanie ponownie załadowana i wróci do Gdańska. Cała operacja, podczas której przewiezionych zostanie ponad 300 ton towarów, zajmie około 4 dni. Nz. barka w okolicach Sobieszewa.
06.04.2021
fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00118589.jpg (4000px x 2667px) 7659kb
Pierwszy w historii transport kontenerów z wykorzystaniem drogi wodnej Wisły. Jest to pilotażowe przedsięwzięcie, które ma na celu sprawdzenie funkcjonalności transportu śródlądowego. Transport wyruszył z Portu Gdański i ma dotrzeć do Chełmna w czwartek (8 kwietnia),
gdzie nastąpi ich przeładunek na ciężarówki, a następnie barka zostanie ponownie załadowana i wróci do Gdańska. Cała operacja, podczas której przewiezionych zostanie ponad 300 ton towarów, zajmie około 4 dni. Nz. barka w Przegalinie.
06.04.2021
fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00118590.jpg (4000px x 2667px) 5471kb
Pierwszy w historii transport kontenerów z wykorzystaniem drogi wodnej Wisły. Jest to pilotażowe przedsięwzięcie, które ma na celu sprawdzenie funkcjonalności transportu śródlądowego. Transport wyruszył z Portu Gdański i ma dotrzeć do Chełmna w czwartek (8 kwietnia),
gdzie nastąpi ich przeładunek na ciężarówki, a następnie barka zostanie ponownie załadowana i wróci do Gdańska. Cała operacja, podczas której przewiezionych zostanie ponad 300 ton towarów, zajmie około 4 dni. Nz. barka w okolicach Sobieszewa.
06.04.2021
fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00118591.jpg (4000px x 2667px) 7535kb
Pierwszy w historii transport kontenerów z wykorzystaniem drogi wodnej Wisły. Jest to pilotażowe przedsięwzięcie, które ma na celu sprawdzenie funkcjonalności transportu śródlądowego. Transport wyruszył z Portu Gdański i ma dotrzeć do Chełmna w czwartek (8 kwietnia),
gdzie nastąpi ich przeładunek na ciężarówki, a następnie barka zostanie ponownie załadowana i wróci do Gdańska. Cała operacja, podczas której przewiezionych zostanie ponad 300 ton towarów, zajmie około 4 dni. Nz. barka już na Wiśle w okolicach Błotnika.
06.04.2021
fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00118592.jpg (4000px x 2667px) 7804kb
Pierwszy w historii transport kontenerów z wykorzystaniem drogi wodnej Wisły. Jest to pilotażowe przedsięwzięcie, które ma na celu sprawdzenie funkcjonalności transportu śródlądowego. Transport wyruszył z Portu Gdański i ma dotrzeć do Chełmna w czwartek (8 kwietnia),
gdzie nastąpi ich przeładunek na ciężarówki, a następnie barka zostanie ponownie załadowana i wróci do Gdańska. Cała operacja, podczas której przewiezionych zostanie ponad 300 ton towarów, zajmie około 4 dni. Nz. barka w Przegalinie.
06.04.2021
fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00118593.jpg (4000px x 2667px) 5758kb
Pierwszy w historii transport kontenerów z wykorzystaniem drogi wodnej Wisły. Jest to pilotażowe przedsięwzięcie, które ma na celu sprawdzenie funkcjonalności transportu śródlądowego. Transport wyruszył z Portu Gdański i ma dotrzeć do Chełmna w czwartek (8 kwietnia),
gdzie nastąpi ich przeładunek na ciężarówki, a następnie barka zostanie ponownie załadowana i wróci do Gdańska. Cała operacja, podczas której przewiezionych zostanie ponad 300 ton towarów, zajmie około 4 dni. Nz. barka w okolicach Sobieszewa.
06.04.2021
fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00118594.jpg (4000px x 2667px) 8464kb
Pierwszy w historii transport kontenerów z wykorzystaniem drogi wodnej Wisły. Jest to pilotażowe przedsięwzięcie, które ma na celu sprawdzenie funkcjonalności transportu śródlądowego. Transport wyruszył z Portu Gdański i ma dotrzeć do Chełmna w czwartek (8 kwietnia),
gdzie nastąpi ich przeładunek na ciężarówki, a następnie barka zostanie ponownie załadowana i wróci do Gdańska. Cała operacja, podczas której przewiezionych zostanie ponad 300 ton towarów, zajmie około 4 dni. Nz. barka w Przegalinie.
06.04.2021
fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00118595.jpg (4000px x 2667px) 8070kb
Pierwszy w historii transport kontenerów z wykorzystaniem drogi wodnej Wisły. Jest to pilotażowe przedsięwzięcie, które ma na celu sprawdzenie funkcjonalności transportu śródlądowego. Transport wyruszył z Portu Gdański i ma dotrzeć do Chełmna w czwartek (8 kwietnia),
gdzie nastąpi ich przeładunek na ciężarówki, a następnie barka zostanie ponownie załadowana i wróci do Gdańska. Cała operacja, podczas której przewiezionych zostanie ponad 300 ton towarów, zajmie około 4 dni. Nz. barka w Przegalinie.
06.04.2021
fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00118596.jpg (4000px x 2667px) 8726kb
Pierwszy w historii transport kontenerów z wykorzystaniem drogi wodnej Wisły. Jest to pilotażowe przedsięwzięcie, które ma na celu sprawdzenie funkcjonalności transportu śródlądowego. Transport wyruszył z Portu Gdański i ma dotrzeć do Chełmna w czwartek (8 kwietnia),
gdzie nastąpi ich przeładunek na ciężarówki, a następnie barka zostanie ponownie załadowana i wróci do Gdańska. Cała operacja, podczas której przewiezionych zostanie ponad 300 ton towarów, zajmie około 4 dni. Nz. barka w Przegalinie.
06.04.2021
fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00118597.jpg (4000px x 2667px) 8271kb
Pierwszy w historii transport kontenerów z wykorzystaniem drogi wodnej Wisły. Jest to pilotażowe przedsięwzięcie, które ma na celu sprawdzenie funkcjonalności transportu śródlądowego. Transport wyruszył z Portu Gdański i ma dotrzeć do Chełmna w czwartek (8 kwietnia),
gdzie nastąpi ich przeładunek na ciężarówki, a następnie barka zostanie ponownie załadowana i wróci do Gdańska. Cała operacja, podczas której przewiezionych zostanie ponad 300 ton towarów, zajmie około 4 dni. Nz. barka w Przegalinie.
06.04.2021
fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00118598.jpg (4000px x 2667px) 8059kb
Pierwszy w historii transport kontenerów z wykorzystaniem drogi wodnej Wisły. Jest to pilotażowe przedsięwzięcie, które ma na celu sprawdzenie funkcjonalności transportu śródlądowego. Transport wyruszył z Portu Gdański i ma dotrzeć do Chełmna w czwartek (8 kwietnia),
gdzie nastąpi ich przeładunek na ciężarówki, a następnie barka zostanie ponownie załadowana i wróci do Gdańska. Cała operacja, podczas której przewiezionych zostanie ponad 300 ton towarów, zajmie około 4 dni. Nz. barka w Przegalinie.
06.04.2021
fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00118599.jpg (4000px x 2667px) 7224kb
Pierwszy w historii transport kontenerów z wykorzystaniem drogi wodnej Wisły. Jest to pilotażowe przedsięwzięcie, które ma na celu sprawdzenie funkcjonalności transportu śródlądowego. Transport wyruszył z Portu Gdański i ma dotrzeć do Chełmna w czwartek (8 kwietnia),
gdzie nastąpi ich przeładunek na ciężarówki, a następnie barka zostanie ponownie załadowana i wróci do Gdańska. Cała operacja, podczas której przewiezionych zostanie ponad 300 ton towarów, zajmie około 4 dni. Nz. barka w Kiezmarku.
06.04.2021
fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00118600.jpg (4000px x 2667px) 7183kb
Pierwszy w historii transport kontenerów z wykorzystaniem drogi wodnej Wisły. Jest to pilotażowe przedsięwzięcie, które ma na celu sprawdzenie funkcjonalności transportu śródlądowego. Transport wyruszył z Portu Gdański i ma dotrzeć do Chełmna w czwartek (8 kwietnia),
gdzie nastąpi ich przeładunek na ciężarówki, a następnie barka zostanie ponownie załadowana i wróci do Gdańska. Cała operacja, podczas której przewiezionych zostanie ponad 300 ton towarów, zajmie około 4 dni. Nz. barka w Przegalinie.
06.04.2021
fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00118601.jpg (4000px x 2667px) 8523kb
Pierwszy w historii transport kontenerów z wykorzystaniem drogi wodnej Wisły. Jest to pilotażowe przedsięwzięcie, które ma na celu sprawdzenie funkcjonalności transportu śródlądowego. Transport wyruszył z Portu Gdański i ma dotrzeć do Chełmna w czwartek (8 kwietnia),
gdzie nastąpi ich przeładunek na ciężarówki, a następnie barka zostanie ponownie załadowana i wróci do Gdańska. Cała operacja, podczas której przewiezionych zostanie ponad 300 ton towarów, zajmie około 4 dni. Nz. barka już na Wiśle w okolicach Błotnika.
06.04.2021
fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00118602.jpg (4000px x 2667px) 7600kb
Pierwszy w historii transport kontenerów z wykorzystaniem drogi wodnej Wisły. Jest to pilotażowe przedsięwzięcie, które ma na celu sprawdzenie funkcjonalności transportu śródlądowego. Transport wyruszył z Portu Gdański i ma dotrzeć do Chełmna w czwartek (8 kwietnia),
gdzie nastąpi ich przeładunek na ciężarówki, a następnie barka zostanie ponownie załadowana i wróci do Gdańska. Cała operacja, podczas której przewiezionych zostanie ponad 300 ton towarów, zajmie około 4 dni. Nz. barka w Przegalinie.
06.04.2021
fot. Krzysztof Mystkowski / KFP