KFP / NAJGŁOŚNIEJSZY ŚMIGŁOWIEC W POLSCE 22 kwietnia 2015
podziel się na Facebooku  podziel się na Twitterze
Francuski śmigłowiec EC 725 Caracal – od kilkunastu godzin najgłośniejszy obiekt latający w Polsce. W czasie ciszy na temat zakupu samolotów dla najważniejszych osób w państwie potrafi narobić dużo hałasu. A jeszcze dwa i pół roku temu spokojnie lądował na gdańskim lotnisku. Nasz reporter donosił z Rębiechowa: „Załoga maszyny składa się z dwóch pilotów, operatora wyciągarki, ratownika-nurka i technika pokładowego. Śmigłowiec w tej wersji wykorzystywany jest we francuskiej armii do zadań ratowniczo-bojowych. Na wyposażeniu wiropłatu są m.in. trzy pary noszy oraz pełne wyposażenie medyczne. Maksymalna liczba pasażerów, jaką EC 725 w wersji transportowej może zabrać na pokład, wynosi 28 osób. Maksymalny zasięg maszyny nieznacznie przekracza 900 km.”. 22.04.2015 / fot. Sebastian Elijasz / KFP
dodaj do koszyka wszystkie wyświetlone zdjęcia
Na gdanskim lotnisku wyladowal francuski smiglowiec...
00096253.jpg (4860px x 3298px) 2842kb
Na gdanskim lotnisku wyladowal francuski smiglowiec EC 725 Caracal nalezacy do Armee de l Air. Zaloga maszyny sklada sie z dwoch pilotow, operatora wyciagarki, ratownika-nurka i technika pokladowego. Smiglowiec w tej wersji wykorzystywany jest we francuskiej armii do zadan ratowniczo-bojowych, w skrocie CSAR. Wiroplat posiada na wyposazeniu m.in. trzy pary noszy oraz pelne wyposazenie medyczne. Maksymalna ilosc pasazerow, jaka EC725 moze zabrac na poklad w wersji transportowej to 28 osob, maksymalny zasieg lotu to ponad 900 km 25.09.2012 fot. Sebastian Elijasz / KFP
Na gdanskim lotnisku wyladowal francuski smiglowiec...
00096254.jpg (4963px x 3371px) 2616kb
Na gdanskim lotnisku wyladowal francuski smiglowiec EC 725 Caracal nalezacy do Armee de l Air. Zaloga maszyny sklada sie z dwoch pilotow, operatora wyciagarki, ratownika-nurka i technika pokladowego. Smiglowiec w tej wersji wykorzystywany jest we francuskiej armii do zadan ratowniczo-bojowych, w skrocie CSAR. Wiroplat posiada na wyposazeniu m.in. trzy pary noszy oraz pelne wyposazenie medyczne. Maksymalna ilosc pasazerow, jaka EC725 moze zabrac na poklad w wersji transportowej to 28 osob, maksymalny zasieg lotu to ponad 900 km 25.09.2012 fot. Sebastian Elijasz / KFP
Na gdanskim lotnisku wyladowal francuski smiglowiec...
00096255.jpg (4270px x 3252px) 2665kb
Na gdanskim lotnisku wyladowal francuski smiglowiec EC 725 Caracal nalezacy do Armee de l Air. Zaloga maszyny sklada sie z dwoch pilotow, operatora wyciagarki, ratownika-nurka i technika pokladowego. Smiglowiec w tej wersji wykorzystywany jest we francuskiej armii do zadan ratowniczo-bojowych, w skrocie CSAR. Wiroplat posiada na wyposazeniu m.in. trzy pary noszy oraz pelne wyposazenie medyczne. Maksymalna ilosc pasazerow, jaka EC725 moze zabrac na poklad w wersji transportowej to 28 osob, maksymalny zasieg lotu to ponad 900 km 25.09.2012 fot. Sebastian Elijasz / KFP
Na gdanskim lotnisku wyladowal francuski smiglowiec...
00096256.jpg (4962px x 3346px) 2817kb
Na gdanskim lotnisku wyladowal francuski smiglowiec EC 725 Caracal nalezacy do Armee de l Air. Zaloga maszyny sklada sie z dwoch pilotow, operatora wyciagarki, ratownika-nurka i technika pokladowego. Smiglowiec w tej wersji wykorzystywany jest we francuskiej armii do zadan ratowniczo-bojowych, w skrocie CSAR. Wiroplat posiada na wyposazeniu m.in. trzy pary noszy oraz pelne wyposazenie medyczne. Maksymalna ilosc pasazerow, jaka EC725 moze zabrac na poklad w wersji transportowej to 28 osob, maksymalny zasieg lotu to ponad 900 km 25.09.2012 fot. Sebastian Elijasz / KFP
Na gdanskim lotnisku wyladowal francuski smiglowiec...
00096257.jpg (4904px x 3248px) 2465kb
Na gdanskim lotnisku wyladowal francuski smiglowiec EC 725 Caracal nalezacy do Armee de l Air. Zaloga maszyny sklada sie z dwoch pilotow, operatora wyciagarki, ratownika-nurka i technika pokladowego. Smiglowiec w tej wersji wykorzystywany jest we francuskiej armii do zadan ratowniczo-bojowych, w skrocie CSAR. Wiroplat posiada na wyposazeniu m.in. trzy pary noszy oraz pelne wyposazenie medyczne. Maksymalna ilosc pasazerow, jaka EC725 moze zabrac na poklad w wersji transportowej to 28 osob, maksymalny zasieg lotu to ponad 900 km 25.09.2012 fot. Sebastian Elijasz / KFP
Na gdanskim lotnisku wyladowal francuski smiglowiec...
00096258.jpg (5012px x 3356px) 2322kb
Na gdanskim lotnisku wyladowal francuski smiglowiec EC 725 Caracal nalezacy do Armee de l Air. Zaloga maszyny sklada sie z dwoch pilotow, operatora wyciagarki, ratownika-nurka i technika pokladowego. Smiglowiec w tej wersji wykorzystywany jest we francuskiej armii do zadan ratowniczo-bojowych, w skrocie CSAR. Wiroplat posiada na wyposazeniu m.in. trzy pary noszy oraz pelne wyposazenie medyczne. Maksymalna ilosc pasazerow, jaka EC725 moze zabrac na poklad w wersji transportowej to 28 osob, maksymalny zasieg lotu to ponad 900 km 25.09.2012 fot. Sebastian Elijasz / KFP
Na gdanskim lotnisku wyladowal francuski smiglowiec...
00096259.jpg (4980px x 3128px) 2267kb
Na gdanskim lotnisku wyladowal francuski smiglowiec EC 725 Caracal nalezacy do Armee de l Air. Zaloga maszyny sklada sie z dwoch pilotow, operatora wyciagarki, ratownika-nurka i technika pokladowego. Smiglowiec w tej wersji wykorzystywany jest we francuskiej armii do zadan ratowniczo-bojowych, w skrocie CSAR. Wiroplat posiada na wyposazeniu m.in. trzy pary noszy oraz pelne wyposazenie medyczne. Maksymalna ilosc pasazerow, jaka EC725 moze zabrac na poklad w wersji transportowej to 28 osob, maksymalny zasieg lotu to ponad 900 km 25.09.2012 fot. Sebastian Elijasz / KFP