00092421.jpg (3942px x 2618px) 2870kb
Gdańsk, Rebiechowo. Na gdanskim lotnisku zamiast tradycyjnego samolotu BAe 146 TNT wyladowal Boing 737 300 cargo. Samolot i zaloga jest przystosowana do ladowania w ograniczonej widzialnosci do kat IIIA. Maszyna moze transportowac ladunki niebezpieczne, wrazliwe na temperature i zywe zwierzata. Jego max. predkoscia przelotowa to 900km/h i na swoj poklad moze zabrac okolo 20.000 kg 99,67 m 3 towaru. 21.05.2012 fot. Sebastian Elijasz / KFP
00092422.jpg (4878px x 3357px) 2786kb
Gdańsk, Rebiechowo. Na gdanskim lotnisku zamiast tradycyjnego samolotu BAe 146 TNT wyladowal Boing 737 300 cargo. Samolot i zaloga jest przystosowana do ladowania w ograniczonej widzialnosci do kat IIIA. Maszyna moze transportowac ladunki niebezpieczne, wrazliwe na temperature i zywe zwierzata. Jego max. predkoscia przelotowa to 900km/h i na swoj poklad moze zabrac okolo 20.000 kg 99,67 m 3 towaru. 21.05.2012 fot. Sebastian Elijasz / KFP
00092423.jpg (4182px x 3081px) 2337kb
Gdańsk, Rebiechowo. Na gdanskim lotnisku zamiast tradycyjnego samolotu BAe 146 TNT wyladowal Boing 737 300 cargo. Samolot i zaloga jest przystosowana do ladowania w ograniczonej widzialnosci do kat IIIA. Maszyna moze transportowac ladunki niebezpieczne, wrazliwe na temperature i zywe zwierzata. Jego max. predkoscia przelotowa to 900km/h i na swoj poklad moze zabrac okolo 20.000 kg 99,67 m 3 towaru. 21.05.2012 fot. Sebastian Elijasz / KFP
00092424.jpg (4983px x 3335px) 4382kb
Gdańsk, Rebiechowo. Na gdanskim lotnisku zamiast tradycyjnego samolotu BAe 146 TNT wyladowal Boing 737 300 cargo. Samolot i zaloga jest przystosowana do ladowania w ograniczonej widzialnosci do kat IIIA. Maszyna moze transportowac ladunki niebezpieczne, wrazliwe na temperature i zywe zwierzata. Jego max. predkoscia przelotowa to 900km/h i na swoj poklad moze zabrac okolo 20.000 kg 99,67 m 3 towaru. 21.05.2012 fot. Sebastian Elijasz / KFP
00092425.jpg (5184px x 3456px) 2080kb
Gdańsk, Rebiechowo. Na gdanskim lotnisku zamiast tradycyjnego samolotu BAe 146 TNT wyladowal Boing 737 300 cargo. Samolot i zaloga jest przystosowana do ladowania w ograniczonej widzialnosci do kat IIIA. Maszyna moze transportowac ladunki niebezpieczne, wrazliwe na temperature i zywe zwierzata. Jego max. predkoscia przelotowa to 900km/h i na swoj poklad moze zabrac okolo 20.000 kg 99,67 m 3 towaru. 21.05.2012 fot. Sebastian Elijasz / KFP