Akceptuję
Drogi Użytkowniku,

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

KFP / PIERWSZA OD 20 LAT NOWA LOKOMOTYWA SPALINOWA NA POLSKICH TORACH
podziel się na Facebooku  podziel się na Twitterze
dodaj do koszyka wszystkie wyświetlone zdjęcia
TRAXX F140 DE, pierwsza tego typu lokomotywa spalinowa...
m00037244.jpg (2047px x 3071px) 794kb
TRAXX F140 DE, pierwsza tego typu lokomotywa spalinowa na polskich torach i pierwsza z 10 zamowionych przez spolke LOTOS Kolej w ramach umowy z Bombardier Transportation. Lokomotywa dotarła do Gdanska w niedziele, 10 kwietnia. Dzien wczesniej wyruszyła bezposrednio z fabryki Bombardiera w Kassel. Pierwsza jazda odbyla się na trasie Kassel - Frankfurt n/Oder - Gniezno - Gdansk. Dla sympatykow kolei jest to nie lada gratka, gdyz bedzie to pierwsza od ponad 20 lat nowa lokomotywa spalinowa w eksploatacji liniowej w Polsce. Podstawowe parametry techniczne 4-ro osiowej lokomotywy TRAXX F140 DE (typ BR285) : moc max - 2,4 MW siła napędowa przy rozruchu - 300 kN prędkość max - 140 km/h masa - 80 t silnik spalinowy typu MTU 16V 4000 R43L odpowiada najnowszym normom emisji spalin i ochrony hałasu - UIC IIIA. 11.04.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
TRAXX F140 DE, pierwsza tego typu lokomotywa spalinowa...
m00037245.jpg (2047px x 3071px) 829kb
TRAXX F140 DE, pierwsza tego typu lokomotywa spalinowa na polskich torach i pierwsza z 10 zamowionych przez spolke LOTOS Kolej w ramach umowy z Bombardier Transportation. Lokomotywa dotarła do Gdanska w niedziele, 10 kwietnia. Dzien wczesniej wyruszyła bezposrednio z fabryki Bombardiera w Kassel. Pierwsza jazda odbyla się na trasie Kassel - Frankfurt n/Oder - Gniezno - Gdansk. Dla sympatykow kolei jest to nie lada gratka, gdyz bedzie to pierwsza od ponad 20 lat nowa lokomotywa spalinowa w eksploatacji liniowej w Polsce. Podstawowe parametry techniczne 4-ro osiowej lokomotywy TRAXX F140 DE (typ BR285) : moc max - 2,4 MW siła napędowa przy rozruchu - 300 kN prędkość max - 140 km/h masa - 80 t silnik spalinowy typu MTU 16V 4000 R43L odpowiada najnowszym normom emisji spalin i ochrony hałasu - UIC IIIA. 11.04.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
TRAXX F140 DE, pierwsza tego typu lokomotywa spalinowa...
m00037246.jpg (3071px x 2047px) 902kb
TRAXX F140 DE, pierwsza tego typu lokomotywa spalinowa na polskich torach i pierwsza z 10 zamowionych przez spolke LOTOS Kolej w ramach umowy z Bombardier Transportation. Lokomotywa dotarła do Gdanska w niedziele, 10 kwietnia. Dzien wczesniej wyruszyła bezposrednio z fabryki Bombardiera w Kassel. Pierwsza jazda odbyla się na trasie Kassel - Frankfurt n/Oder - Gniezno - Gdansk. Dla sympatykow kolei jest to nie lada gratka, gdyz bedzie to pierwsza od ponad 20 lat nowa lokomotywa spalinowa w eksploatacji liniowej w Polsce. Podstawowe parametry techniczne 4-ro osiowej lokomotywy TRAXX F140 DE (typ BR285) : moc max - 2,4 MW siła napędowa przy rozruchu - 300 kN prędkość max - 140 km/h masa - 80 t silnik spalinowy typu MTU 16V 4000 R43L odpowiada najnowszym normom emisji spalin i ochrony hałasu - UIC IIIA. 11.04.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
TRAXX F140 DE, pierwsza tego typu lokomotywa spalinowa...
m00037247.jpg (3071px x 2047px) 941kb
TRAXX F140 DE, pierwsza tego typu lokomotywa spalinowa na polskich torach i pierwsza z 10 zamowionych przez spolke LOTOS Kolej w ramach umowy z Bombardier Transportation. Lokomotywa dotarła do Gdanska w niedziele, 10 kwietnia. Dzien wczesniej wyruszyła bezposrednio z fabryki Bombardiera w Kassel. Pierwsza jazda odbyla się na trasie Kassel - Frankfurt n/Oder - Gniezno - Gdansk. Dla sympatykow kolei jest to nie lada gratka, gdyz bedzie to pierwsza od ponad 20 lat nowa lokomotywa spalinowa w eksploatacji liniowej w Polsce. Podstawowe parametry techniczne 4-ro osiowej lokomotywy TRAXX F140 DE (typ BR285) : moc max - 2,4 MW siła napędowa przy rozruchu - 300 kN prędkość max - 140 km/h masa - 80 t silnik spalinowy typu MTU 16V 4000 R43L odpowiada najnowszym normom emisji spalin i ochrony hałasu - UIC IIIA. 11.04.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
TRAXX F140 DE, pierwsza tego typu lokomotywa spalinowa...
m00037248.jpg (3071px x 2047px) 1050kb
TRAXX F140 DE, pierwsza tego typu lokomotywa spalinowa na polskich torach i pierwsza z 10 zamowionych przez spolke LOTOS Kolej w ramach umowy z Bombardier Transportation. Lokomotywa dotarła do Gdanska w niedziele, 10 kwietnia. Dzien wczesniej wyruszyła bezposrednio z fabryki Bombardiera w Kassel. Pierwsza jazda odbyla się na trasie Kassel - Frankfurt n/Oder - Gniezno - Gdansk. Dla sympatykow kolei jest to nie lada gratka, gdyz bedzie to pierwsza od ponad 20 lat nowa lokomotywa spalinowa w eksploatacji liniowej w Polsce. Podstawowe parametry techniczne 4-ro osiowej lokomotywy TRAXX F140 DE (typ BR285) : moc max - 2,4 MW siła napędowa przy rozruchu - 300 kN prędkość max - 140 km/h masa - 80 t silnik spalinowy typu MTU 16V 4000 R43L odpowiada najnowszym normom emisji spalin i ochrony hałasu - UIC IIIA. 11.04.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
TRAXX F140 DE, pierwsza tego typu lokomotywa spalinowa...
m00037249.jpg (3071px x 2047px) 1168kb
TRAXX F140 DE, pierwsza tego typu lokomotywa spalinowa na polskich torach i pierwsza z 10 zamowionych przez spolke LOTOS Kolej w ramach umowy z Bombardier Transportation. Lokomotywa dotarła do Gdanska w niedziele, 10 kwietnia. Dzien wczesniej wyruszyła bezposrednio z fabryki Bombardiera w Kassel. Pierwsza jazda odbyla się na trasie Kassel - Frankfurt n/Oder - Gniezno - Gdansk. Dla sympatykow kolei jest to nie lada gratka, gdyz bedzie to pierwsza od ponad 20 lat nowa lokomotywa spalinowa w eksploatacji liniowej w Polsce. Podstawowe parametry techniczne 4-ro osiowej lokomotywy TRAXX F140 DE (typ BR285) : moc max - 2,4 MW siła napędowa przy rozruchu - 300 kN prędkość max - 140 km/h masa - 80 t silnik spalinowy typu MTU 16V 4000 R43L odpowiada najnowszym normom emisji spalin i ochrony hałasu - UIC IIIA. 11.04.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
TRAXX F140 DE, pierwsza tego typu lokomotywa spalinowa...
m00037250.jpg (3071px x 2047px) 808kb
TRAXX F140 DE, pierwsza tego typu lokomotywa spalinowa na polskich torach i pierwsza z 10 zamowionych przez spolke LOTOS Kolej w ramach umowy z Bombardier Transportation. Lokomotywa dotarła do Gdanska w niedziele, 10 kwietnia. Dzien wczesniej wyruszyła bezposrednio z fabryki Bombardiera w Kassel. Pierwsza jazda odbyla się na trasie Kassel - Frankfurt n/Oder - Gniezno - Gdansk. Dla sympatykow kolei jest to nie lada gratka, gdyz bedzie to pierwsza od ponad 20 lat nowa lokomotywa spalinowa w eksploatacji liniowej w Polsce. Podstawowe parametry techniczne 4-ro osiowej lokomotywy TRAXX F140 DE (typ BR285) : moc max - 2,4 MW siła napędowa przy rozruchu - 300 kN prędkość max - 140 km/h masa - 80 t silnik spalinowy typu MTU 16V 4000 R43L odpowiada najnowszym normom emisji spalin i ochrony hałasu - UIC IIIA. 11.04.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP