m00037244.jpg (2047px x 3071px) 794kb
TRAXX F140 DE, pierwsza tego typu lokomotywa spalinowa na polskich torach i pierwsza z 10 zamowionych przez spolke LOTOS Kolej w ramach umowy z Bombardier Transportation. Lokomotywa dotarła do Gdanska w niedziele, 10 kwietnia. Dzien wczesniej wyruszyła bezposrednio z fabryki Bombardiera w Kassel. Pierwsza jazda odbyla się na trasie Kassel - Frankfurt n/Oder - Gniezno - Gdansk. Dla sympatykow kolei jest to nie lada gratka, gdyz bedzie to pierwsza od ponad 20 lat nowa lokomotywa spalinowa w eksploatacji liniowej w Polsce. Podstawowe parametry techniczne 4-ro osiowej lokomotywy TRAXX F140 DE (typ BR285) : moc max - 2,4 MW siła napędowa przy rozruchu - 300 kN prędkość max - 140 km/h masa - 80 t silnik spalinowy typu MTU 16V 4000 R43L odpowiada najnowszym normom emisji spalin i ochrony hałasu - UIC IIIA. 11.04.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00037245.jpg (2047px x 3071px) 829kb
TRAXX F140 DE, pierwsza tego typu lokomotywa spalinowa na polskich torach i pierwsza z 10 zamowionych przez spolke LOTOS Kolej w ramach umowy z Bombardier Transportation. Lokomotywa dotarła do Gdanska w niedziele, 10 kwietnia. Dzien wczesniej wyruszyła bezposrednio z fabryki Bombardiera w Kassel. Pierwsza jazda odbyla się na trasie Kassel - Frankfurt n/Oder - Gniezno - Gdansk. Dla sympatykow kolei jest to nie lada gratka, gdyz bedzie to pierwsza od ponad 20 lat nowa lokomotywa spalinowa w eksploatacji liniowej w Polsce. Podstawowe parametry techniczne 4-ro osiowej lokomotywy TRAXX F140 DE (typ BR285) :
moc max - 2,4 MW
siła napędowa przy rozruchu - 300 kN
prędkość max - 140 km/h
masa - 80 t
silnik spalinowy typu MTU 16V 4000 R43L odpowiada najnowszym normom emisji spalin i ochrony hałasu - UIC IIIA.
11.04.2011
fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00037246.jpg (3071px x 2047px) 902kb
TRAXX F140 DE, pierwsza tego typu lokomotywa spalinowa na polskich torach i pierwsza z 10 zamowionych przez spolke LOTOS Kolej w ramach umowy z Bombardier Transportation. Lokomotywa dotarła do Gdanska w niedziele, 10 kwietnia. Dzien wczesniej wyruszyła bezposrednio z fabryki Bombardiera w Kassel. Pierwsza jazda odbyla się na trasie Kassel - Frankfurt n/Oder - Gniezno - Gdansk. Dla sympatykow kolei jest to nie lada gratka, gdyz bedzie to pierwsza od ponad 20 lat nowa lokomotywa spalinowa w eksploatacji liniowej w Polsce. Podstawowe parametry techniczne 4-ro osiowej lokomotywy TRAXX F140 DE (typ BR285) :
moc max - 2,4 MW
siła napędowa przy rozruchu - 300 kN
prędkość max - 140 km/h
masa - 80 t
silnik spalinowy typu MTU 16V 4000 R43L odpowiada najnowszym normom emisji spalin i ochrony hałasu - UIC IIIA.
11.04.2011
fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00037247.jpg (3071px x 2047px) 941kb
TRAXX F140 DE, pierwsza tego typu lokomotywa spalinowa na polskich torach i pierwsza z 10 zamowionych przez spolke LOTOS Kolej w ramach umowy z Bombardier Transportation. Lokomotywa dotarła do Gdanska w niedziele, 10 kwietnia. Dzien wczesniej wyruszyła bezposrednio z fabryki Bombardiera w Kassel. Pierwsza jazda odbyla się na trasie Kassel - Frankfurt n/Oder - Gniezno - Gdansk. Dla sympatykow kolei jest to nie lada gratka, gdyz bedzie to pierwsza od ponad 20 lat nowa lokomotywa spalinowa w eksploatacji liniowej w Polsce. Podstawowe parametry techniczne 4-ro osiowej lokomotywy TRAXX F140 DE (typ BR285) :
moc max - 2,4 MW
siła napędowa przy rozruchu - 300 kN
prędkość max - 140 km/h
masa - 80 t
silnik spalinowy typu MTU 16V 4000 R43L odpowiada najnowszym normom emisji spalin i ochrony hałasu - UIC IIIA.
11.04.2011
fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00037248.jpg (3071px x 2047px) 1050kb
TRAXX F140 DE, pierwsza tego typu lokomotywa spalinowa na polskich torach i pierwsza z 10 zamowionych przez spolke LOTOS Kolej w ramach umowy z Bombardier Transportation. Lokomotywa dotarła do Gdanska w niedziele, 10 kwietnia. Dzien wczesniej wyruszyła bezposrednio z fabryki Bombardiera w Kassel. Pierwsza jazda odbyla się na trasie Kassel - Frankfurt n/Oder - Gniezno - Gdansk. Dla sympatykow kolei jest to nie lada gratka, gdyz bedzie to pierwsza od ponad 20 lat nowa lokomotywa spalinowa w eksploatacji liniowej w Polsce. Podstawowe parametry techniczne 4-ro osiowej lokomotywy TRAXX F140 DE (typ BR285) :
moc max - 2,4 MW
siła napędowa przy rozruchu - 300 kN
prędkość max - 140 km/h
masa - 80 t
silnik spalinowy typu MTU 16V 4000 R43L odpowiada najnowszym normom emisji spalin i ochrony hałasu - UIC IIIA.
11.04.2011
fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00037249.jpg (3071px x 2047px) 1168kb
TRAXX F140 DE, pierwsza tego typu lokomotywa spalinowa na polskich torach i pierwsza z 10 zamowionych przez spolke LOTOS Kolej w ramach umowy z Bombardier Transportation. Lokomotywa dotarła do Gdanska w niedziele, 10 kwietnia. Dzien wczesniej wyruszyła bezposrednio z fabryki Bombardiera w Kassel. Pierwsza jazda odbyla się na trasie Kassel - Frankfurt n/Oder - Gniezno - Gdansk. Dla sympatykow kolei jest to nie lada gratka, gdyz bedzie to pierwsza od ponad 20 lat nowa lokomotywa spalinowa w eksploatacji liniowej w Polsce. Podstawowe parametry techniczne 4-ro osiowej lokomotywy TRAXX F140 DE (typ BR285) : moc max - 2,4 MW siła napędowa przy rozruchu - 300 kN prędkość max - 140 km/h masa - 80 t silnik spalinowy typu MTU 16V 4000 R43L odpowiada najnowszym normom emisji spalin i ochrony hałasu - UIC IIIA. 11.04.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00037250.jpg (3071px x 2047px) 808kb
TRAXX F140 DE, pierwsza tego typu lokomotywa spalinowa na polskich torach i pierwsza z 10 zamowionych przez spolke LOTOS Kolej w ramach umowy z Bombardier Transportation. Lokomotywa dotarła do Gdanska w niedziele, 10 kwietnia. Dzien wczesniej wyruszyła bezposrednio z fabryki Bombardiera w Kassel. Pierwsza jazda odbyla się na trasie Kassel - Frankfurt n/Oder - Gniezno - Gdansk. Dla sympatykow kolei jest to nie lada gratka, gdyz bedzie to pierwsza od ponad 20 lat nowa lokomotywa spalinowa w eksploatacji liniowej w Polsce. Podstawowe parametry techniczne 4-ro osiowej lokomotywy TRAXX F140 DE (typ BR285) :
moc max - 2,4 MW
siła napędowa przy rozruchu - 300 kN
prędkość max - 140 km/h
masa - 80 t
silnik spalinowy typu MTU 16V 4000 R43L odpowiada najnowszym normom emisji spalin i ochrony hałasu - UIC IIIA.
11.04.2011
fot. Krzysztof Mystkowski / KFP