p00010176.jpg (3500px x 2333px) 4310kb
Długie Pobrzeże. Przebudowa wadliwie zaprojektowanego podjazdu, roztaw torów rampy jest większy niż rozstaw kół większości wózków, zarówno dziecięcych, jak i inwalidzkich. 20.06.2024 fot. Paweł Marcinko / KFP
p00010177.jpg (3500px x 2333px) 4250kb
Długie Pobrzeże. Przebudowa wadliwie zaprojektowanego podjazdu, roztaw torów rampy jest większy niż rozstaw kół większości wózków, zarówno dziecięcych, jak i inwalidzkich. 20.06.2024 fot. Paweł Marcinko / KFP
p00010178.jpg (3500px x 2333px) 5944kb
Długie Pobrzeże. Przebudowa wadliwie zaprojektowanego podjazdu, roztaw torów rampy jest większy niż rozstaw kół większości wózków, zarówno dziecięcych, jak i inwalidzkich. 20.06.2024 fot. Paweł Marcinko / KFP
p00010179.jpg (3500px x 2333px) 5734kb
Długie Pobrzeże. Przebudowa wadliwie zaprojektowanego podjazdu, roztaw torów rampy jest większy niż rozstaw kół większości wózków, zarówno dziecięcych, jak i inwalidzkich. 20.06.2024 fot. Paweł Marcinko / KFP
p00010181.jpg (3500px x 2333px) 5263kb
Długie Pobrzeże. Przebudowa wadliwie zaprojektowanego podjazdu, roztaw torów rampy jest większy niż rozstaw kół większości wózków, zarówno dziecięcych, jak i inwalidzkich. 20.06.2024 fot. Paweł Marcinko / KFP
p00010182.jpg (3500px x 2333px) 5234kb
Długie Pobrzeże. Przebudowa wadliwie zaprojektowanego podjazdu, roztaw torów rampy jest większy niż rozstaw kół większości wózków, zarówno dziecięcych, jak i inwalidzkich. 20.06.2024 fot. Paweł Marcinko / KFP
p00010183.jpg (3500px x 2333px) 4853kb
Długie Pobrzeże. Przebudowa wadliwie zaprojektowanego podjazdu, roztaw torów rampy jest większy niż rozstaw kół większości wózków, zarówno dziecięcych, jak i inwalidzkich. 20.06.2024 fot. Paweł Marcinko / KFP
p00010184.jpg (2333px x 3500px) 5983kb
Długie Pobrzeże. Przebudowa wadliwie zaprojektowanego podjazdu, roztaw torów rampy jest większy niż rozstaw kół większości wózków, zarówno dziecięcych, jak i inwalidzkich. 20.06.2024 fot. Paweł Marcinko / KFP