00055414.jpg (1200px x 855px) 632kb
Dzis, 9 kwietnia 2009 r. w Gdansku uruchomiono nowy System Zarzadzania Ruchem Lotniczym PEGASUS_21 (Polish Enhanced Generation ATC System for Unified Solutions of 21st Century).
System PEGASUS 21, po ogolnopolskim wdrozeniu i integracji, ma za zadanie obslugiwac Polski Rejon Informacji Powietrznej (FIR Warszawa) obejmujący przestrzen powietrzna nad polskim terytorium (obszarem ladowym, wodami wewnetrznymi i morzem terytorialnym RP) oraz te przestrzen nad wodami Morza Baltyckiego, w ktorej na podstawie umow miedzynarodowych dzialaja polskie sluzby ruchu lotniczego. Umozliwia on prowadzenie dwukrotnie wiekszej liczby samolotow niz przy obecnym systemie, m.in. poprzez mozliwosc zaimplementowania poziomego oraz pionowego podzialu sektorowego przestrzeni powietrznej. Zadaniem PAZP jest poprawa bezpieczenstwa oraz zwiekszenie punktualnosci lotow, a realizacja nastapi wlasnie dzieki systemowi PEGASUS 21. Sukces PAZP jest efektem podpisanego 16 wrzesnia 2008 r. przez Prezesa PAZP, Pana Krzysztofa Banaszka, kontraktu na zakup i wdrozenie tego systemu. *** Zdjecia do wykorzystana wylacznie do tekstow o charakterze pozytywnym ***
09.04.2009
fot. Sebastian Elijasz / KFP
00055415.jpg (1200px x 800px) 617kb
Dzis, 9 kwietnia 2009 r. w Gdansku uruchomiono nowy System Zarzadzania Ruchem Lotniczym PEGASUS_21 (Polish Enhanced Generation ATC System for Unified Solutions of 21st Century).
System PEGASUS 21, po ogolnopolskim wdrozeniu i integracji, ma za zadanie obslugiwac Polski Rejon Informacji Powietrznej (FIR Warszawa) obejmujący przestrzen powietrzna nad polskim terytorium (obszarem ladowym, wodami wewnetrznymi i morzem terytorialnym RP) oraz te przestrzen nad wodami Morza Baltyckiego, w ktorej na podstawie umow miedzynarodowych dzialaja polskie sluzby ruchu lotniczego. Umozliwia on prowadzenie dwukrotnie wiekszej liczby samolotow niz przy obecnym systemie, m.in. poprzez mozliwosc zaimplementowania poziomego oraz pionowego podzialu sektorowego przestrzeni powietrznej. Zadaniem PAZP jest poprawa bezpieczenstwa oraz zwiekszenie punktualnosci lotow, a realizacja nastapi wlasnie dzieki systemowi PEGASUS 21. Sukces PAZP jest efektem podpisanego 16 wrzesnia 2008 r. przez Prezesa PAZP, Pana Krzysztofa Banaszka, kontraktu na zakup i wdrozenie tego systemu. *** Zdjecia do wykorzystana wylacznie do tekstow o charakterze pozytywnym ***
09.04.2009
fot. Sebastian Elijasz / KFP
00055416.jpg (1200px x 813px) 590kb
Dzis, 9 kwietnia 2009 r. w Gdansku uruchomiono nowy System Zarzadzania Ruchem Lotniczym PEGASUS_21 (Polish Enhanced Generation ATC System for Unified Solutions of 21st Century).
System PEGASUS 21, po ogolnopolskim wdrozeniu i integracji, ma za zadanie obslugiwac Polski Rejon Informacji Powietrznej (FIR Warszawa) obejmujący przestrzen powietrzna nad polskim terytorium (obszarem ladowym, wodami wewnetrznymi i morzem terytorialnym RP) oraz te przestrzen nad wodami Morza Baltyckiego, w ktorej na podstawie umow miedzynarodowych dzialaja polskie sluzby ruchu lotniczego. Umozliwia on prowadzenie dwukrotnie wiekszej liczby samolotow niz przy obecnym systemie, m.in. poprzez mozliwosc zaimplementowania poziomego oraz pionowego podzialu sektorowego przestrzeni powietrznej. Zadaniem PAZP jest poprawa bezpieczenstwa oraz zwiekszenie punktualnosci lotow, a realizacja nastapi wlasnie dzieki systemowi PEGASUS 21. Sukces PAZP jest efektem podpisanego 16 wrzesnia 2008 r. przez Prezesa PAZP, Pana Krzysztofa Banaszka, kontraktu na zakup i wdrozenie tego systemu. Nz. Kierownik Terenowego Osirodka Kontroli Ruchu Lotniczego Gdansk Piotr Giejsztowt *** Zdjecia do wykorzystana wylacznie do tekstow o charakterze pozytywnym ***
09.04.2009
fot. Sebastian Elijasz / KFP
00055417.jpg (1200px x 817px) 612kb
Dzis, 9 kwietnia 2009 r. w Gdansku uruchomiono nowy System Zarzadzania Ruchem Lotniczym PEGASUS_21 (Polish Enhanced Generation ATC System for Unified Solutions of 21st Century).
System PEGASUS 21, po ogolnopolskim wdrozeniu i integracji, ma za zadanie obslugiwac Polski Rejon Informacji Powietrznej (FIR Warszawa) obejmujący przestrzen powietrzna nad polskim terytorium (obszarem ladowym, wodami wewnetrznymi i morzem terytorialnym RP) oraz te przestrzen nad wodami Morza Baltyckiego, w ktorej na podstawie umow miedzynarodowych dzialaja polskie sluzby ruchu lotniczego. Umozliwia on prowadzenie dwukrotnie wiekszej liczby samolotow niz przy obecnym systemie, m.in. poprzez mozliwosc zaimplementowania poziomego oraz pionowego podzialu sektorowego przestrzeni powietrznej. Zadaniem PAZP jest poprawa bezpieczenstwa oraz zwiekszenie punktualnosci lotow, a realizacja nastapi wlasnie dzieki systemowi PEGASUS 21. Sukces PAZP jest efektem podpisanego 16 wrzesnia 2008 r. przez Prezesa PAZP, Pana Krzysztofa Banaszka, kontraktu na zakup i wdrozenie tego systemu. *** Zdjecia do wykorzystana wylacznie do tekstow o charakterze pozytywnym ***
09.04.2009
fot. Sebastian Elijasz / KFP
00055418.jpg (1200px x 822px) 701kb
Zdjęcie archiwalne. Dzis, 9 kwietnia 2009 r. w Gdansku uruchomiono nowy System Zarzadzania Ruchem Lotniczym PEGASUS_21 (Polish Enhanced Generation ATC System for Unified Solutions of 21st Century).
System PEGASUS 21, po ogolnopolskim wdrozeniu i integracji, ma za zadanie obslugiwac Polski Rejon Informacji Powietrznej (FIR Warszawa) obejmujący przestrzen powietrzna nad polskim terytorium (obszarem ladowym, wodami wewnetrznymi i morzem terytorialnym RP) oraz te przestrzen nad wodami Morza Baltyckiego, w ktorej na podstawie umow miedzynarodowych dzialaja polskie sluzby ruchu lotniczego. Umozliwia on prowadzenie dwukrotnie wiekszej liczby samolotow niz przy obecnym systemie, m.in. poprzez mozliwosc zaimplementowania poziomego oraz pionowego podzialu sektorowego przestrzeni powietrznej. Zadaniem PAZP jest poprawa bezpieczenstwa oraz zwiekszenie punktualnosci lotow, a realizacja nastapi wlasnie dzieki systemowi PEGASUS 21. Sukces PAZP jest efektem podpisanego 16 wrzesnia 2008 r. przez Prezesa PAZP, Pana Krzysztofa Banaszka, kontraktu na zakup i wdrozenie tego systemu. *** Zdjecia do wykorzystana wylacznie do tekstow o charakterze pozytywnym ***
09.04.2009
fot. Sebastian Elijasz / KFP
00055419.jpg (1200px x 829px) 653kb
Dzis, 9 kwietnia 2009 r. w Gdansku uruchomiono nowy System Zarzadzania Ruchem Lotniczym PEGASUS_21 (Polish Enhanced Generation ATC System for Unified Solutions of 21st Century).
System PEGASUS 21, po ogolnopolskim wdrozeniu i integracji, ma za zadanie obslugiwac Polski Rejon Informacji Powietrznej (FIR Warszawa) obejmujący przestrzen powietrzna nad polskim terytorium (obszarem ladowym, wodami wewnetrznymi i morzem terytorialnym RP) oraz te przestrzen nad wodami Morza Baltyckiego, w ktorej na podstawie umow miedzynarodowych dzialaja polskie sluzby ruchu lotniczego. Umozliwia on prowadzenie dwukrotnie wiekszej liczby samolotow niz przy obecnym systemie, m.in. poprzez mozliwosc zaimplementowania poziomego oraz pionowego podzialu sektorowego przestrzeni powietrznej. Zadaniem PAZP jest poprawa bezpieczenstwa oraz zwiekszenie punktualnosci lotow, a realizacja nastapi wlasnie dzieki systemowi PEGASUS 21. Sukces PAZP jest efektem podpisanego 16 wrzesnia 2008 r. przez Prezesa PAZP, Pana Krzysztofa Banaszka, kontraktu na zakup i wdrozenie tego systemu. *** Zdjecia do wykorzystana wylacznie do tekstow o charakterze pozytywnym ***
09.04.2009
fot. Sebastian Elijasz / KFP
00055420.jpg (1200px x 800px) 607kb
Dzis, 9 kwietnia 2009 r. w Gdansku uruchomiono nowy System Zarzadzania Ruchem Lotniczym PEGASUS_21 (Polish Enhanced Generation ATC System for Unified Solutions of 21st Century).
System PEGASUS 21, po ogolnopolskim wdrozeniu i integracji, ma za zadanie obslugiwac Polski Rejon Informacji Powietrznej (FIR Warszawa) obejmujący przestrzen powietrzna nad polskim terytorium (obszarem ladowym, wodami wewnetrznymi i morzem terytorialnym RP) oraz te przestrzen nad wodami Morza Baltyckiego, w ktorej na podstawie umow miedzynarodowych dzialaja polskie sluzby ruchu lotniczego. Umozliwia on prowadzenie dwukrotnie wiekszej liczby samolotow niz przy obecnym systemie, m.in. poprzez mozliwosc zaimplementowania poziomego oraz pionowego podzialu sektorowego przestrzeni powietrznej. Zadaniem PAZP jest poprawa bezpieczenstwa oraz zwiekszenie punktualnosci lotow, a realizacja nastapi wlasnie dzieki systemowi PEGASUS 21. Sukces PAZP jest efektem podpisanego 16 wrzesnia 2008 r. przez Prezesa PAZP, Pana Krzysztofa Banaszka, kontraktu na zakup i wdrozenie tego systemu. *** Zdjecia do wykorzystana wylacznie do tekstow o charakterze pozytywnym ***
09.04.2009
fot. Sebastian Elijasz / KFP
00055421.jpg (1200px x 822px) 653kb
Dzis, 9 kwietnia 2009 r. w Gdansku uruchomiono nowy System Zarzadzania Ruchem Lotniczym PEGASUS_21 (Polish Enhanced Generation ATC System for Unified Solutions of 21st Century).
System PEGASUS 21, po ogolnopolskim wdrozeniu i integracji, ma za zadanie obslugiwac Polski Rejon Informacji Powietrznej (FIR Warszawa) obejmujący przestrzen powietrzna nad polskim terytorium (obszarem ladowym, wodami wewnetrznymi i morzem terytorialnym RP) oraz te przestrzen nad wodami Morza Baltyckiego, w ktorej na podstawie umow miedzynarodowych dzialaja polskie sluzby ruchu lotniczego. Umozliwia on prowadzenie dwukrotnie wiekszej liczby samolotow niz przy obecnym systemie, m.in. poprzez mozliwosc zaimplementowania poziomego oraz pionowego podzialu sektorowego przestrzeni powietrznej. Zadaniem PAZP jest poprawa bezpieczenstwa oraz zwiekszenie punktualnosci lotow, a realizacja nastapi wlasnie dzieki systemowi PEGASUS 21. Sukces PAZP jest efektem podpisanego 16 wrzesnia 2008 r. przez Prezesa PAZP, Pana Krzysztofa Banaszka, kontraktu na zakup i wdrozenie tego systemu. *** Zdjecia do wykorzystana wylacznie do tekstow o charakterze pozytywnym ***
09.04.2009
fot. Sebastian Elijasz / KFP