KFP / WODOWANIE
podziel się na Facebooku  podziel się na Twitterze
Gdańsk. Remontowa Shipbuilding. Uroczyste wodowanie - boczne - promu Landegode, budowanego dla jednego z największych armatorów floty promowej w Norwegii. Prom przeznaczony jest do obsługi ruchu pasażerskiego na północy kraju, w rejonie Vestfjord pomiędzy portem Bodo a archipelagiem Lofotów. Jednorazowo będzie mógł zabrać na pokład 390 pasażerów i 120 samochodów osobowych. Długość całkowita jednostki to 96 m, a szerokość 16,80 m. Statek napędzany będzie jednym silnikiem zasilanymi gazem LNG. 02.11.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
dodaj do koszyka wszystkie wyświetlone zdjęcia
Gdansk. Remontowa Shipbuilding. Uroczyste wodowanie...
m00041085.jpg (3071px x 2047px) 3005kb
Gdansk. Remontowa Shipbuilding. Uroczyste wodowanie - boczne - promu Landegode, budowanego dla jednego z największych armatorów floty promowej w Norwegii. Prom przeznaczony jest do obsługi ruchu pasażerskiego na północy kraju, w rejonie Vestfjord pomiędzy portem Bodo a archipelagiem Lofotów. Jednorazowo będzie mógł zabrać na pokład 390 pasażerów i 120 samochodów osobowych. Długość całkowita jednostki to 96 m, a szerokość 16,80 m. Statek napędzany będzie jednym silnikiem zasilanymi gazem LNG. 02.11.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
Gdansk. Remontowa Shipbuilding. Uroczyste wodowanie...
m00041086.jpg (3071px x 2047px) 3034kb
Gdansk. Remontowa Shipbuilding. Uroczyste wodowanie - boczne - promu Landegode, budowanego dla jednego z największych armatorów floty promowej w Norwegii. Prom przeznaczony jest do obsługi ruchu pasażerskiego na północy kraju, w rejonie Vestfjord pomiędzy portem Bodo a archipelagiem Lofotów. Jednorazowo będzie mógł zabrać na pokład 390 pasażerów i 120 samochodów osobowych. Długość całkowita jednostki to 96 m, a szerokość 16,80 m. Statek napędzany będzie jednym silnikiem zasilanymi gazem LNG. 02.11.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
Gdansk. Remontowa Shipbuilding. Uroczyste wodowanie...
m00041096.jpg (3071px x 2047px) 2791kb
Gdansk. Remontowa Shipbuilding. Uroczyste wodowanie - boczne - promu Landegode, budowanego dla jednego z największych armatorów floty promowej w Norwegii. Prom przeznaczony jest do obsługi ruchu pasażerskiego na północy kraju, w rejonie Vestfjord pomiędzy portem Bodo a archipelagiem Lofotów. Jednorazowo będzie mógł zabrać na pokład 390 pasażerów i 120 samochodów osobowych. Długość całkowita jednostki to 96 m, a szerokość 16,80 m. Statek napędzany będzie jednym silnikiem zasilanymi gazem LNG. 02.11.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
Gdansk. Remontowa Shipbuilding. Uroczyste wodowanie...
m00041088.jpg (3071px x 2047px) 2660kb
Gdansk. Remontowa Shipbuilding. Uroczyste wodowanie - boczne - promu Landegode, budowanego dla jednego z największych armatorów floty promowej w Norwegii. Prom przeznaczony jest do obsługi ruchu pasażerskiego na północy kraju, w rejonie Vestfjord pomiędzy portem Bodo a archipelagiem Lofotów. Jednorazowo będzie mógł zabrać na pokład 390 pasażerów i 120 samochodów osobowych. Długość całkowita jednostki to 96 m, a szerokość 16,80 m. Statek napędzany będzie jednym silnikiem zasilanymi gazem LNG. 02.11.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
Gdansk. Remontowa Shipbuilding. Uroczyste wodowanie...
m00041089.jpg (2047px x 3071px) 2373kb
Gdansk. Remontowa Shipbuilding. Uroczyste wodowanie - boczne - promu Landegode, budowanego dla jednego z największych armatorów floty promowej w Norwegii. Prom przeznaczony jest do obsługi ruchu pasażerskiego na północy kraju, w rejonie Vestfjord pomiędzy portem Bodo a archipelagiem Lofotów. Jednorazowo będzie mógł zabrać na pokład 390 pasażerów i 120 samochodów osobowych. Długość całkowita jednostki to 96 m, a szerokość 16,80 m. Statek napędzany będzie jednym silnikiem zasilanymi gazem LNG. 02.11.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
Gdansk. Remontowa Shipbuilding. Uroczyste wodowanie...
m00041090.jpg (3071px x 2047px) 3063kb
Gdansk. Remontowa Shipbuilding. Uroczyste wodowanie - boczne - promu Landegode, budowanego dla jednego z największych armatorów floty promowej w Norwegii. Prom przeznaczony jest do obsługi ruchu pasażerskiego na północy kraju, w rejonie Vestfjord pomiędzy portem Bodo a archipelagiem Lofotów. Jednorazowo będzie mógł zabrać na pokład 390 pasażerów i 120 samochodów osobowych. Długość całkowita jednostki to 96 m, a szerokość 16,80 m. Statek napędzany będzie jednym silnikiem zasilanymi gazem LNG. 02.11.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
Gdansk. Remontowa Shipbuilding. Uroczyste wodowanie...
m00041091.jpg (3071px x 2047px) 2806kb
Gdansk. Remontowa Shipbuilding. Uroczyste wodowanie - boczne - promu Landegode, budowanego dla jednego z największych armatorów floty promowej w Norwegii. Prom przeznaczony jest do obsługi ruchu pasażerskiego na północy kraju, w rejonie Vestfjord pomiędzy portem Bodo a archipelagiem Lofotów. Jednorazowo będzie mógł zabrać na pokład 390 pasażerów i 120 samochodów osobowych. Długość całkowita jednostki to 96 m, a szerokość 16,80 m. Statek napędzany będzie jednym silnikiem zasilanymi gazem LNG. 02.11.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
Gdansk. Remontowa Shipbuilding. Uroczyste wodowanie...
m00041092.jpg (3071px x 2047px) 3063kb
Gdansk. Remontowa Shipbuilding. Uroczyste wodowanie - boczne - promu Landegode, budowanego dla jednego z największych armatorów floty promowej w Norwegii. Prom przeznaczony jest do obsługi ruchu pasażerskiego na północy kraju, w rejonie Vestfjord pomiędzy portem Bodo a archipelagiem Lofotów. Jednorazowo będzie mógł zabrać na pokład 390 pasażerów i 120 samochodów osobowych. Długość całkowita jednostki to 96 m, a szerokość 16,80 m. Statek napędzany będzie jednym silnikiem zasilanymi gazem LNG. 02.11.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
Gdansk. Remontowa Shipbuilding. Uroczyste wodowanie...
m00041093.jpg (3071px x 2047px) 2763kb
Gdansk. Remontowa Shipbuilding. Uroczyste wodowanie - boczne - promu Landegode, budowanego dla jednego z największych armatorów floty promowej w Norwegii. Prom przeznaczony jest do obsługi ruchu pasażerskiego na północy kraju, w rejonie Vestfjord pomiędzy portem Bodo a archipelagiem Lofotów. Jednorazowo będzie mógł zabrać na pokład 390 pasażerów i 120 samochodów osobowych. Długość całkowita jednostki to 96 m, a szerokość 16,80 m. Statek napędzany będzie jednym silnikiem zasilanymi gazem LNG. 02.11.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
Gdansk. Remontowa Shipbuilding. Uroczyste wodowanie...
m00041094.jpg (2047px x 3071px) 883kb
Gdansk. Remontowa Shipbuilding. Uroczyste wodowanie - boczne - promu Landegode, budowanego dla jednego z największych armatorów floty promowej w Norwegii. Prom przeznaczony jest do obsługi ruchu pasażerskiego na północy kraju, w rejonie Vestfjord pomiędzy portem Bodo a archipelagiem Lofotów. Jednorazowo będzie mógł zabrać na pokład 390 pasażerów i 120 samochodów osobowych. Długość całkowita jednostki to 96 m, a szerokość 16,80 m. Statek napędzany będzie jednym silnikiem zasilanymi gazem LNG. 02.11.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
Gdansk. Remontowa Shipbuilding. Uroczyste wodowanie...
m00041095.jpg (3071px x 2047px) 3314kb
Gdansk. Remontowa Shipbuilding. Uroczyste wodowanie - boczne - promu Landegode, budowanego dla jednego z największych armatorów floty promowej w Norwegii. Prom przeznaczony jest do obsługi ruchu pasażerskiego na północy kraju, w rejonie Vestfjord pomiędzy portem Bodo a archipelagiem Lofotów. Jednorazowo będzie mógł zabrać na pokład 390 pasażerów i 120 samochodów osobowych. Długość całkowita jednostki to 96 m, a szerokość 16,80 m. Statek napędzany będzie jednym silnikiem zasilanymi gazem LNG. 02.11.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
Gdansk. Remontowa Shipbuilding. Uroczyste wodowanie...
m00041097.jpg (3071px x 2047px) 3313kb
Gdansk. Remontowa Shipbuilding. Uroczyste wodowanie - boczne - promu Landegode, budowanego dla jednego z największych armatorów floty promowej w Norwegii. Prom przeznaczony jest do obsługi ruchu pasażerskiego na północy kraju, w rejonie Vestfjord pomiędzy portem Bodo a archipelagiem Lofotów. Jednorazowo będzie mógł zabrać na pokład 390 pasażerów i 120 samochodów osobowych. Długość całkowita jednostki to 96 m, a szerokość 16,80 m. Statek napędzany będzie jednym silnikiem zasilanymi gazem LNG. 02.11.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
Gdansk. Remontowa Shipbuilding. Uroczyste wodowanie...
m00041098.jpg (2047px x 3071px) 2672kb
Gdansk. Remontowa Shipbuilding. Uroczyste wodowanie - boczne - promu Landegode, budowanego dla jednego z największych armatorów floty promowej w Norwegii. Prom przeznaczony jest do obsługi ruchu pasażerskiego na północy kraju, w rejonie Vestfjord pomiędzy portem Bodo a archipelagiem Lofotów. Jednorazowo będzie mógł zabrać na pokład 390 pasażerów i 120 samochodów osobowych. Długość całkowita jednostki to 96 m, a szerokość 16,80 m. Statek napędzany będzie jednym silnikiem zasilanymi gazem LNG. 02.11.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
Gdansk. Remontowa Shipbuilding. Uroczyste wodowanie...
m00041099.jpg (3071px x 2047px) 2845kb
Gdansk. Remontowa Shipbuilding. Uroczyste wodowanie - boczne - promu Landegode, budowanego dla jednego z największych armatorów floty promowej w Norwegii. Prom przeznaczony jest do obsługi ruchu pasażerskiego na północy kraju, w rejonie Vestfjord pomiędzy portem Bodo a archipelagiem Lofotów. Jednorazowo będzie mógł zabrać na pokład 390 pasażerów i 120 samochodów osobowych. Długość całkowita jednostki to 96 m, a szerokość 16,80 m. Statek napędzany będzie jednym silnikiem zasilanymi gazem LNG. 02.11.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP