m00041387.jpg (3071px x 2047px) 1076kb
Nysa Polskiego Lotosu na stacji paliw Lotos w Gdansku Wrzeszczu przy ul Grunwaldzkiej.
15.11.2011
fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00037263.jpg (2047px x 3071px) 1143kb
Pilkarze Lechii Gdansk odwiedzili gdanska rafinerie. Grupa Lotos jest glownym sponsorem drużyny Lechii. Pilkarze mieli okazje zobaczyc od kuchni jak wyglada firma sponsora.
12.04.2011
fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00037264.jpg (3071px x 2047px) 1856kb
Pilkarze Lechii Gdansk odwiedzili gdanska rafinerie. Grupa Lotos jest glownym sponsorem drużyny Lechii. Pilkarze mieli okazje zobaczyc od kuchni jak wyglada firma sponsora.
12.04.2011
fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00037265.jpg (2047px x 3071px) 1381kb
Pilkarze Lechii Gdansk odwiedzili gdanska rafinerie. Grupa Lotos jest glownym sponsorem drużyny Lechii. Pilkarze mieli okazje zobaczyc od kuchni jak wyglada firma sponsora.
12.04.2011
fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00037266.jpg (3071px x 2047px) 1017kb
Pilkarze Lechii Gdansk odwiedzili gdanska rafinerie. Grupa Lotos jest glownym sponsorem drużyny Lechii. Pilkarze mieli okazje zobaczyc od kuchni jak wyglada firma sponsora.
12.04.2011
fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00037267.jpg (3071px x 2047px) 1343kb
Pilkarze Lechii Gdansk odwiedzili gdanska rafinerie. Grupa Lotos jest glownym sponsorem drużyny Lechii. Pilkarze mieli okazje zobaczyc od kuchni jak wyglada firma sponsora. Nz Abdou Traore w sterowni.
12.04.2011
fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00037268.jpg (3071px x 2047px) 1532kb
Pilkarze Lechii Gdansk odwiedzili gdanska rafinerie. Grupa Lotos jest glownym sponsorem drużyny Lechii. Pilkarze mieli okazje zobaczyc od kuchni jak wyglada firma sponsora. Nz Abdou Traore, Vytautas Andriuskevicius, Bedi Buval, Luka Vucko i Levon Airapetian.
12.04.2011
fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00037269.jpg (3071px x 2047px) 1141kb
Pilkarze Lechii Gdansk odwiedzili gdanska rafinerie. Grupa Lotos jest glownym sponsorem drużyny Lechii. Pilkarze mieli okazje zobaczyc od kuchni jak wyglada firma sponsora. Nz trener Tomasz Kafarski w sterowni.
12.04.2011
fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00037270.jpg (3071px x 2047px) 1022kb
Pilkarze Lechii Gdansk odwiedzili gdanska rafinerie. Grupa Lotos jest glownym sponsorem drużyny Lechii. Pilkarze mieli okazje zobaczyc od kuchni jak wyglada firma sponsora.
12.04.2011
fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00037244.jpg (2047px x 3071px) 794kb
TRAXX F140 DE, pierwsza tego typu lokomotywa spalinowa na polskich torach i pierwsza z 10 zamowionych przez spolke LOTOS Kolej w ramach umowy z Bombardier Transportation. Lokomotywa dotarła do Gdanska w niedziele, 10 kwietnia. Dzien wczesniej wyruszyła bezposrednio z fabryki Bombardiera w Kassel. Pierwsza jazda odbyla się na trasie Kassel - Frankfurt n/Oder - Gniezno - Gdansk. Dla sympatykow kolei jest to nie lada gratka, gdyz bedzie to pierwsza od ponad 20 lat nowa lokomotywa spalinowa w eksploatacji liniowej w Polsce. Podstawowe parametry techniczne 4-ro osiowej lokomotywy TRAXX F140 DE (typ BR285) : moc max - 2,4 MW siła napędowa przy rozruchu - 300 kN prędkość max - 140 km/h masa - 80 t silnik spalinowy typu MTU 16V 4000 R43L odpowiada najnowszym normom emisji spalin i ochrony hałasu - UIC IIIA. 11.04.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00037245.jpg (2047px x 3071px) 829kb
TRAXX F140 DE, pierwsza tego typu lokomotywa spalinowa na polskich torach i pierwsza z 10 zamowionych przez spolke LOTOS Kolej w ramach umowy z Bombardier Transportation. Lokomotywa dotarła do Gdanska w niedziele, 10 kwietnia. Dzien wczesniej wyruszyła bezposrednio z fabryki Bombardiera w Kassel. Pierwsza jazda odbyla się na trasie Kassel - Frankfurt n/Oder - Gniezno - Gdansk. Dla sympatykow kolei jest to nie lada gratka, gdyz bedzie to pierwsza od ponad 20 lat nowa lokomotywa spalinowa w eksploatacji liniowej w Polsce. Podstawowe parametry techniczne 4-ro osiowej lokomotywy TRAXX F140 DE (typ BR285) :
moc max - 2,4 MW
siła napędowa przy rozruchu - 300 kN
prędkość max - 140 km/h
masa - 80 t
silnik spalinowy typu MTU 16V 4000 R43L odpowiada najnowszym normom emisji spalin i ochrony hałasu - UIC IIIA.
11.04.2011
fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00037246.jpg (3071px x 2047px) 902kb
TRAXX F140 DE, pierwsza tego typu lokomotywa spalinowa na polskich torach i pierwsza z 10 zamowionych przez spolke LOTOS Kolej w ramach umowy z Bombardier Transportation. Lokomotywa dotarła do Gdanska w niedziele, 10 kwietnia. Dzien wczesniej wyruszyła bezposrednio z fabryki Bombardiera w Kassel. Pierwsza jazda odbyla się na trasie Kassel - Frankfurt n/Oder - Gniezno - Gdansk. Dla sympatykow kolei jest to nie lada gratka, gdyz bedzie to pierwsza od ponad 20 lat nowa lokomotywa spalinowa w eksploatacji liniowej w Polsce. Podstawowe parametry techniczne 4-ro osiowej lokomotywy TRAXX F140 DE (typ BR285) :
moc max - 2,4 MW
siła napędowa przy rozruchu - 300 kN
prędkość max - 140 km/h
masa - 80 t
silnik spalinowy typu MTU 16V 4000 R43L odpowiada najnowszym normom emisji spalin i ochrony hałasu - UIC IIIA.
11.04.2011
fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00037247.jpg (3071px x 2047px) 941kb
TRAXX F140 DE, pierwsza tego typu lokomotywa spalinowa na polskich torach i pierwsza z 10 zamowionych przez spolke LOTOS Kolej w ramach umowy z Bombardier Transportation. Lokomotywa dotarła do Gdanska w niedziele, 10 kwietnia. Dzien wczesniej wyruszyła bezposrednio z fabryki Bombardiera w Kassel. Pierwsza jazda odbyla się na trasie Kassel - Frankfurt n/Oder - Gniezno - Gdansk. Dla sympatykow kolei jest to nie lada gratka, gdyz bedzie to pierwsza od ponad 20 lat nowa lokomotywa spalinowa w eksploatacji liniowej w Polsce. Podstawowe parametry techniczne 4-ro osiowej lokomotywy TRAXX F140 DE (typ BR285) :
moc max - 2,4 MW
siła napędowa przy rozruchu - 300 kN
prędkość max - 140 km/h
masa - 80 t
silnik spalinowy typu MTU 16V 4000 R43L odpowiada najnowszym normom emisji spalin i ochrony hałasu - UIC IIIA.
11.04.2011
fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00037248.jpg (3071px x 2047px) 1050kb
TRAXX F140 DE, pierwsza tego typu lokomotywa spalinowa na polskich torach i pierwsza z 10 zamowionych przez spolke LOTOS Kolej w ramach umowy z Bombardier Transportation. Lokomotywa dotarła do Gdanska w niedziele, 10 kwietnia. Dzien wczesniej wyruszyła bezposrednio z fabryki Bombardiera w Kassel. Pierwsza jazda odbyla się na trasie Kassel - Frankfurt n/Oder - Gniezno - Gdansk. Dla sympatykow kolei jest to nie lada gratka, gdyz bedzie to pierwsza od ponad 20 lat nowa lokomotywa spalinowa w eksploatacji liniowej w Polsce. Podstawowe parametry techniczne 4-ro osiowej lokomotywy TRAXX F140 DE (typ BR285) :
moc max - 2,4 MW
siła napędowa przy rozruchu - 300 kN
prędkość max - 140 km/h
masa - 80 t
silnik spalinowy typu MTU 16V 4000 R43L odpowiada najnowszym normom emisji spalin i ochrony hałasu - UIC IIIA.
11.04.2011
fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00037249.jpg (3071px x 2047px) 1168kb
TRAXX F140 DE, pierwsza tego typu lokomotywa spalinowa na polskich torach i pierwsza z 10 zamowionych przez spolke LOTOS Kolej w ramach umowy z Bombardier Transportation. Lokomotywa dotarła do Gdanska w niedziele, 10 kwietnia. Dzien wczesniej wyruszyła bezposrednio z fabryki Bombardiera w Kassel. Pierwsza jazda odbyla się na trasie Kassel - Frankfurt n/Oder - Gniezno - Gdansk. Dla sympatykow kolei jest to nie lada gratka, gdyz bedzie to pierwsza od ponad 20 lat nowa lokomotywa spalinowa w eksploatacji liniowej w Polsce. Podstawowe parametry techniczne 4-ro osiowej lokomotywy TRAXX F140 DE (typ BR285) : moc max - 2,4 MW siła napędowa przy rozruchu - 300 kN prędkość max - 140 km/h masa - 80 t silnik spalinowy typu MTU 16V 4000 R43L odpowiada najnowszym normom emisji spalin i ochrony hałasu - UIC IIIA. 11.04.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00037250.jpg (3071px x 2047px) 808kb
TRAXX F140 DE, pierwsza tego typu lokomotywa spalinowa na polskich torach i pierwsza z 10 zamowionych przez spolke LOTOS Kolej w ramach umowy z Bombardier Transportation. Lokomotywa dotarła do Gdanska w niedziele, 10 kwietnia. Dzien wczesniej wyruszyła bezposrednio z fabryki Bombardiera w Kassel. Pierwsza jazda odbyla się na trasie Kassel - Frankfurt n/Oder - Gniezno - Gdansk. Dla sympatykow kolei jest to nie lada gratka, gdyz bedzie to pierwsza od ponad 20 lat nowa lokomotywa spalinowa w eksploatacji liniowej w Polsce. Podstawowe parametry techniczne 4-ro osiowej lokomotywy TRAXX F140 DE (typ BR285) :
moc max - 2,4 MW
siła napędowa przy rozruchu - 300 kN
prędkość max - 140 km/h
masa - 80 t
silnik spalinowy typu MTU 16V 4000 R43L odpowiada najnowszym normom emisji spalin i ochrony hałasu - UIC IIIA.
11.04.2011
fot. Krzysztof Mystkowski / KFP