00094223.jpg (3888px x 2592px) 2889kb
Gdansk. Nabrzeze Obroncow Westerplatte. Podniesienie Bandery na jednostce Innovation NB 142
Innovation NB 142 to jednostka do budowy i obslugi farm wiatrowych. Po przejsciu prob morskich statek trafia w rece armatora, spolki HGO Innovation Shipowner B.V., nalezacej do niemieckiego koncernu budowlanego Hochtief i wchodzacej w sklad belgijskiej grupy DEME spolki GeoSea. Budowa statku kosztowala ponad 200 mln euro. 147 metrow dlugosci, 42 metry szerokosci, 11 metrów wysokosci, zuraw o udzwigu 1,5 tys. ton . Jednostka osiaga predkosc do 12 wezlow, bedzie pracowac na glebokosci do 50 metrow i przewozic elementy wiez wiatrowych wazace do 8 tys. ton.
31.07.2012
Fot. Jacek Balk / KFP
00094224.jpg (2592px x 3888px) 2798kb
Gdansk. Nabrzeze Obroncow Westerplatte. Podniesienie Bandery na jednostce Innovation NB 142
Innovation NB 142 to jednostka do budowy i obslugi farm wiatrowych. Po przejsciu prob morskich statek trafia w rece armatora, spolki HGO Innovation Shipowner B.V., nalezacej do niemieckiego koncernu budowlanego Hochtief i wchodzacej w sklad belgijskiej grupy DEME spolki GeoSea. Budowa statku kosztowala ponad 200 mln euro. 147 metrow dlugosci, 42 metry szerokosci, 11 metrów wysokosci, zuraw o udzwigu 1,5 tys. ton . Jednostka osiaga predkosc do 12 wezlow, bedzie pracowac na glebokosci do 50 metrow i przewozic elementy wiez wiatrowych wazace do 8 tys. ton.
31.07.2012
Fot. Jacek Balk / KFP
00094225.jpg (2336px x 3504px) 5024kb
Gdansk. Nabrzeze Obroncow Westerplatte. Podniesienie Bandery na jednostce Innovation NB 142
Innovation NB 142 to jednostka do budowy i obslugi farm wiatrowych. Po przejsciu prob morskich statek trafia w rece armatora, spolki HGO Innovation Shipowner B.V., nalezacej do niemieckiego koncernu budowlanego Hochtief i wchodzacej w sklad belgijskiej grupy DEME spolki GeoSea. Budowa statku kosztowala ponad 200 mln euro. 147 metrow dlugosci, 42 metry szerokosci, 11 metrów wysokosci, zuraw o udzwigu 1,5 tys. ton . Jednostka osiaga predkosc do 12 wezlow, bedzie pracowac na glebokosci do 50 metrow i przewozic elementy wiez wiatrowych wazace do 8 tys. ton.
31.07.2012
Fot. Jacek Balk / KFP
00094226.jpg (3504px x 2336px) 4583kb
Gdansk. Nabrzeze Obroncow Westerplatte. Podniesienie Bandery na jednostce Innovation NB 142
Innovation NB 142 to jednostka do budowy i obslugi farm wiatrowych. Po przejsciu prob morskich statek trafia w rece armatora, spolki HGO Innovation Shipowner B.V., nalezacej do niemieckiego koncernu budowlanego Hochtief i wchodzacej w sklad belgijskiej grupy DEME spolki GeoSea. Budowa statku kosztowala ponad 200 mln euro. 147 metrow dlugosci, 42 metry szerokosci, 11 metrów wysokosci, zuraw o udzwigu 1,5 tys. ton . Jednostka osiaga predkosc do 12 wezlow, bedzie pracowac na glebokosci do 50 metrow i przewozic elementy wiez wiatrowych wazace do 8 tys. ton.
31.07.2012
Fot. Jacek Balk / KFP
00094240.jpg (2835px x 2863px) 1584kb
Gdansk. Nabrzeze Obroncow Westerplatte. Zbudowany w Gdyni przez Stocznie CRIST Innovation NB 142 to jednostka do budowy i obslugi farm wiatrowych. Po przejsciu prob morskich statek trafi w rece armatora, spolki HGO Innovation Shipowner B.V., nalezacej do niemieckiego koncernu budowlanego Hochtief i wchodzacej w sklad belgijskiej grupy DEME spolki GeoSea. Budowa statku kosztowala ponad 200 mln euro. 147 metrow dlugosci, 42 metry szerokosci, 11 metrów wysokosci, zuraw o udzwigu 1,5 tys. ton . Jednostka osiaga predkosc do 12 wezlow, bedzie pracowac na glebokosci do 50 metrow i przewozic elementy wiez wiatrowych wazace do 8 tys. ton
31.07.2012
Fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00094241.jpg (2835px x 1890px) 1193kb
Gdansk. Nabrzeze Obroncow Westerplatte. Zbudowany w Gdyni przez Stocznie CRIST Innovation NB 142 to jednostka do budowy i obslugi farm wiatrowych. Po przejsciu prob morskich statek trafi w rece armatora, spolki HGO Innovation Shipowner B.V., nalezacej do niemieckiego koncernu budowlanego Hochtief i wchodzacej w sklad belgijskiej grupy DEME spolki GeoSea. Budowa statku kosztowala ponad 200 mln euro. 147 metrow dlugosci, 42 metry szerokosci, 11 metrów wysokosci, zuraw o udzwigu 1,5 tys. ton . Jednostka osiaga predkosc do 12 wezlow, bedzie pracowac na glebokosci do 50 metrow i przewozic elementy wiez wiatrowych wazace do 8 tys. ton
31.07.2012
Fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00094242.jpg (1890px x 2835px) 968kb
Gdansk. Nabrzeze Obroncow Westerplatte. Zbudowany w Gdyni przez Stocznie CRIST Innovation NB 142 to jednostka do budowy i obslugi farm wiatrowych. Po przejsciu prob morskich statek trafi w rece armatora, spolki HGO Innovation Shipowner B.V., nalezacej do niemieckiego koncernu budowlanego Hochtief i wchodzacej w sklad belgijskiej grupy DEME spolki GeoSea. Budowa statku kosztowala ponad 200 mln euro. 147 metrow dlugosci, 42 metry szerokosci, 11 metrów wysokosci, zuraw o udzwigu 1,5 tys. ton . Jednostka osiaga predkosc do 12 wezlow, bedzie pracowac na glebokosci do 50 metrow i przewozic elementy wiez wiatrowych wazace do 8 tys. ton
31.07.2012
Fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00094243.jpg (2835px x 1890px) 717kb
Gdansk. Nabrzeze Obroncow Westerplatte. Zbudowany w Gdyni przez Stocznie CRIST Innovation NB 142 to jednostka do budowy i obslugi farm wiatrowych. Po przejsciu prob morskich statek trafi w rece armatora, spolki HGO Innovation Shipowner B.V., nalezacej do niemieckiego koncernu budowlanego Hochtief i wchodzacej w sklad belgijskiej grupy DEME spolki GeoSea. Budowa statku kosztowala ponad 200 mln euro. 147 metrow dlugosci, 42 metry szerokosci, 11 metrów wysokosci, zuraw o udzwigu 1,5 tys. ton . Jednostka osiaga predkosc do 12 wezlow, bedzie pracowac na glebokosci do 50 metrow i przewozic elementy wiez wiatrowych wazace do 8 tys. ton
31.07.2012
Fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00094244.jpg (2835px x 1890px) 698kb
Gdansk. Nabrzeze Obroncow Westerplatte. Zbudowany w Gdyni przez Stocznie CRIST Innovation NB 142 to jednostka do budowy i obslugi farm wiatrowych. Po przejsciu prob morskich statek trafi w rece armatora, spolki HGO Innovation Shipowner B.V., nalezacej do niemieckiego koncernu budowlanego Hochtief i wchodzacej w sklad belgijskiej grupy DEME spolki GeoSea. Budowa statku kosztowala ponad 200 mln euro. 147 metrow dlugosci, 42 metry szerokosci, 11 metrów wysokosci, zuraw o udzwigu 1,5 tys. ton . Jednostka osiaga predkosc do 12 wezlow, bedzie pracowac na glebokosci do 50 metrow i przewozic elementy wiez wiatrowych wazace do 8 tys. ton
31.07.2012
Fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00094245.jpg (1890px x 2835px) 1403kb
Gdansk. Nabrzeze Obroncow Westerplatte. Zbudowany w Gdyni przez Stocznie CRIST Innovation NB 142 to jednostka do budowy i obslugi farm wiatrowych. Po przejsciu prob morskich statek trafi w rece armatora, spolki HGO Innovation Shipowner B.V., nalezacej do niemieckiego koncernu budowlanego Hochtief i wchodzacej w sklad belgijskiej grupy DEME spolki GeoSea. Budowa statku kosztowala ponad 200 mln euro. 147 metrow dlugosci, 42 metry szerokosci, 11 metrów wysokosci, zuraw o udzwigu 1,5 tys. ton . Jednostka osiaga predkosc do 12 wezlow, bedzie pracowac na glebokosci do 50 metrow i przewozic elementy wiez wiatrowych wazace do 8 tys. ton
31.07.2012
Fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00094246.jpg (2621px x 2835px) 1414kb
Gdansk. Nabrzeze Obroncow Westerplatte. Zbudowany w Gdyni przez Stocznie CRIST Innovation NB 142 to jednostka do budowy i obslugi farm wiatrowych. Po przejsciu prob morskich statek trafi w rece armatora, spolki HGO Innovation Shipowner B.V., nalezacej do niemieckiego koncernu budowlanego Hochtief i wchodzacej w sklad belgijskiej grupy DEME spolki GeoSea. Budowa statku kosztowala ponad 200 mln euro. 147 metrow dlugosci, 42 metry szerokosci, 11 metrów wysokosci, zuraw o udzwigu 1,5 tys. ton . Jednostka osiaga predkosc do 12 wezlow, bedzie pracowac na glebokosci do 50 metrow i przewozic elementy wiez wiatrowych wazace do 8 tys. ton
31.07.2012
Fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00094247.jpg (2835px x 1598px) 717kb
Gdansk. Nabrzeze Obroncow Westerplatte. Zbudowany w Gdyni przez Stocznie CRIST Innovation NB 142 to jednostka do budowy i obslugi farm wiatrowych. Po przejsciu prob morskich statek trafi w rece armatora, spolki HGO Innovation Shipowner B.V., nalezacej do niemieckiego koncernu budowlanego Hochtief i wchodzacej w sklad belgijskiej grupy DEME spolki GeoSea. Budowa statku kosztowala ponad 200 mln euro. 147 metrow dlugosci, 42 metry szerokosci, 11 metrów wysokosci, zuraw o udzwigu 1,5 tys. ton . Jednostka osiaga predkosc do 12 wezlow, bedzie pracowac na glebokosci do 50 metrow i przewozic elementy wiez wiatrowych wazace do 8 tys. ton
31.07.2012
Fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00094248.jpg (2835px x 1890px) 931kb
Gdansk. Nabrzeze Obroncow Westerplatte. Zbudowany w Gdyni przez Stocznie CRIST Innovation NB 142 to jednostka do budowy i obslugi farm wiatrowych. Po przejsciu prob morskich statek trafi w rece armatora, spolki HGO Innovation Shipowner B.V., nalezacej do niemieckiego koncernu budowlanego Hochtief i wchodzacej w sklad belgijskiej grupy DEME spolki GeoSea. Budowa statku kosztowala ponad 200 mln euro. 147 metrow dlugosci, 42 metry szerokosci, 11 metrów wysokosci, zuraw o udzwigu 1,5 tys. ton . Jednostka osiaga predkosc do 12 wezlow, bedzie pracowac na glebokosci do 50 metrow i przewozic elementy wiez wiatrowych wazace do 8 tys. ton
31.07.2012
Fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00094249.jpg (2835px x 1890px) 825kb
Gdansk. Nabrzeze Obroncow Westerplatte. Zbudowany w Gdyni przez Stocznie CRIST Innovation NB 142 to jednostka do budowy i obslugi farm wiatrowych. Po przejsciu prob morskich statek trafi w rece armatora, spolki HGO Innovation Shipowner B.V., nalezacej do niemieckiego koncernu budowlanego Hochtief i wchodzacej w sklad belgijskiej grupy DEME spolki GeoSea. Budowa statku kosztowala ponad 200 mln euro. 147 metrow dlugosci, 42 metry szerokosci, 11 metrów wysokosci, zuraw o udzwigu 1,5 tys. ton . Jednostka osiaga predkosc do 12 wezlow, bedzie pracowac na glebokosci do 50 metrow i przewozic elementy wiez wiatrowych wazace do 8 tys. ton
31.07.2012
Fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00094250.jpg (2835px x 1890px) 702kb
Gdansk. Nabrzeze Obroncow Westerplatte. Zbudowany w Gdyni przez Stocznie CRIST Innovation NB 142 to jednostka do budowy i obslugi farm wiatrowych. Po przejsciu prob morskich statek trafi w rece armatora, spolki HGO Innovation Shipowner B.V., nalezacej do niemieckiego koncernu budowlanego Hochtief i wchodzacej w sklad belgijskiej grupy DEME spolki GeoSea. Budowa statku kosztowala ponad 200 mln euro. 147 metrow dlugosci, 42 metry szerokosci, 11 metrów wysokosci, zuraw o udzwigu 1,5 tys. ton . Jednostka osiaga predkosc do 12 wezlow, bedzie pracowac na glebokosci do 50 metrow i przewozic elementy wiez wiatrowych wazace do 8 tys. ton
31.07.2012
Fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00094251.jpg (2835px x 1890px) 762kb
Gdansk. Nabrzeze Obroncow Westerplatte. Zbudowany w Gdyni przez Stocznie CRIST Innovation NB 142 to jednostka do budowy i obslugi farm wiatrowych. Po przejsciu prob morskich statek trafi w rece armatora, spolki HGO Innovation Shipowner B.V., nalezacej do niemieckiego koncernu budowlanego Hochtief i wchodzacej w sklad belgijskiej grupy DEME spolki GeoSea. Budowa statku kosztowala ponad 200 mln euro. 147 metrow dlugosci, 42 metry szerokosci, 11 metrów wysokosci, zuraw o udzwigu 1,5 tys. ton . Jednostka osiaga predkosc do 12 wezlow, bedzie pracowac na glebokosci do 50 metrow i przewozic elementy wiez wiatrowych wazace do 8 tys. ton
31.07.2012
Fot. Andrzej J. Gojke / KFP