00060056.jpg (1890px x 2835px) 814kb
Przystan Jachtowa Marina Gdynia. IV Targi Sportow Wodnych i Festiwal Zeglarski WIATR I WODA na wodzie 2009. Nz Wybudowany na Polskim Haku w Gdansku luksusowy jacht POLSKI HAK wart 3 miliony euro. Rok produkcji: 2009 Typ: stalowy szkuner, dlugosc calkowita: 31.00 m, zanurzenie: 3.20 m, wypornosc: 95 000 kg Szerokosc: 6.00 m . Powieszchnia ozaglowania: 390.30 m2 . Maszt: Sparcraft, wyposazenie pokladu: Harken, silniki Volvo Penta D7 CTA. 08.08.2009 Fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00060057.jpg (2835px x 1890px) 1259kb
Przystan Jachtowa Marina Gdynia. IV Targi Sportow Wodnych i Festiwal Zeglarski WIATR I WODA na wodzie 2009. Nz Wybudowany na Polskim Haku w Gdansku luksusowy jacht POLSKI HAK wart 3 miliony euro. Rok produkcji: 2009 Typ: stalowy szkuner, dlugosc calkowita: 31.00 m, zanurzenie: 3.20 m, wypornosc: 95 000 kg Szerokosc: 6.00 m . Powieszchnia ozaglowania: 390.30 m2 . Maszt: Sparcraft, wyposazenie pokladu: Harken, silniki Volvo Penta D7 CTA. 08.08.2009 Fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00060058.jpg (2835px x 1890px) 1300kb
Przystan Jachtowa Marina Gdynia. IV Targi Sportow Wodnych i Festiwal Zeglarski WIATR I WODA na wodzie 2009. Nz Wybudowany na Polskim Haku w Gdansku luksusowy jacht POLSKI HAK wart 3 miliony euro. Rok produkcji: 2009 Typ: stalowy szkuner, dlugosc calkowita: 31.00 m, zanurzenie: 3.20 m, wypornosc: 95 000 kg Szerokosc: 6.00 m . Powieszchnia ozaglowania: 390.30 m2 . Maszt: Sparcraft, wyposazenie pokladu: Harken, silniki Volvo Penta D7 CTA. 08.08.2009 Fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00060059.jpg (2835px x 1890px) 1283kb
Przystan Jachtowa Marina Gdynia. IV Targi Sportow Wodnych i Festiwal Zeglarski WIATR I WODA na wodzie 2009. Nz Wybudowany na Polskim Haku w Gdansku luksusowy jacht POLSKI HAK wart 3 miliony euro. Rok produkcji: 2009 Typ: stalowy szkuner, dlugosc calkowita: 31.00 m, zanurzenie: 3.20 m, wypornosc: 95 000 kg Szerokosc: 6.00 m . Powieszchnia ozaglowania: 390.30 m2 . Maszt: Sparcraft, wyposazenie pokladu: Harken, silniki Volvo Penta D7 CTA. 08.08.2009 Fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00060060.jpg (2835px x 1890px) 1369kb
Przystan Jachtowa Marina Gdynia. IV Targi Sportow Wodnych i Festiwal Zeglarski WIATR I WODA na wodzie 2009. Nz Wybudowany na Polskim Haku w Gdansku luksusowy jacht POLSKI HAK wart 3 miliony euro. Rok produkcji: 2009 Typ: stalowy szkuner, dlugosc calkowita: 31.00 m, zanurzenie: 3.20 m, wypornosc: 95 000 kg Szerokosc: 6.00 m . Powieszchnia ozaglowania: 390.30 m2 . Maszt: Sparcraft, wyposazenie pokladu: Harken, silniki Volvo Penta D7 CTA. 08.08.2009 Fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00060061.jpg (2835px x 1890px) 1034kb
Przystan Jachtowa Marina Gdynia. IV Targi Sportow Wodnych i Festiwal Zeglarski WIATR I WODA na wodzie 2009. Nz Wybudowany na Polskim Haku w Gdansku luksusowy jacht POLSKI HAK wart 3 miliony euro. Rok produkcji: 2009 Typ: stalowy szkuner, dlugosc calkowita: 31.00 m, zanurzenie: 3.20 m, wypornosc: 95 000 kg Szerokosc: 6.00 m . Powieszchnia ozaglowania: 390.30 m2 . Maszt: Sparcraft, wyposazenie pokladu: Harken, silniki Volvo Penta D7 CTA. 08.08.2009 Fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00060062.jpg (2835px x 1890px) 1013kb
Przystan Jachtowa Marina Gdynia. IV Targi Sportow Wodnych i Festiwal Zeglarski WIATR I WODA na wodzie 2009. Nz Wybudowany na Polskim Haku w Gdansku luksusowy jacht POLSKI HAK wart 3 miliony euro. Rok produkcji: 2009 Typ: stalowy szkuner, dlugosc calkowita: 31.00 m, zanurzenie: 3.20 m, wypornosc: 95 000 kg Szerokosc: 6.00 m . Powieszchnia ozaglowania: 390.30 m2 . Maszt: Sparcraft, wyposazenie pokladu: Harken, silniki Volvo Penta D7 CTA. 08.08.2009 Fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00060063.jpg (1890px x 2835px) 1056kb
Przystan Jachtowa Marina Gdynia. IV Targi Sportow Wodnych i Festiwal Zeglarski WIATR I WODA na wodzie 2009. Nz Wybudowany na Polskim Haku w Gdansku luksusowy jacht POLSKI HAK wart 3 miliony euro. Rok produkcji: 2009 Typ: stalowy szkuner, dlugosc calkowita: 31.00 m, zanurzenie: 3.20 m, wypornosc: 95 000 kg Szerokosc: 6.00 m . Powieszchnia ozaglowania: 390.30 m2 . Maszt: Sparcraft, wyposazenie pokladu: Harken, silniki Volvo Penta D7 CTA. 08.08.2009 Fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00060064.jpg (2835px x 1890px) 1068kb
Przystan Jachtowa Marina Gdynia. IV Targi Sportow Wodnych i Festiwal Zeglarski WIATR I WODA na wodzie 2009. Nz Wybudowany na Polskim Haku w Gdansku luksusowy jacht POLSKI HAK wart 3 miliony euro. Rok produkcji: 2009 Typ: stalowy szkuner, dlugosc calkowita: 31.00 m, zanurzenie: 3.20 m, wypornosc: 95 000 kg Szerokosc: 6.00 m . Powieszchnia ozaglowania: 390.30 m2 . Maszt: Sparcraft, wyposazenie pokladu: Harken, silniki Volvo Penta D7 CTA. 08.08.2009 Fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00060065.jpg (1890px x 2835px) 1015kb
Przystan Jachtowa Marina Gdynia. IV Targi Sportow Wodnych i Festiwal Zeglarski WIATR I WODA na wodzie 2009. Nz Wybudowany na Polskim Haku w Gdansku luksusowy jacht POLSKI HAK wart 3 miliony euro. Rok produkcji: 2009 Typ: stalowy szkuner, dlugosc calkowita: 31.00 m, zanurzenie: 3.20 m, wypornosc: 95 000 kg Szerokosc: 6.00 m . Powieszchnia ozaglowania: 390.30 m2 . Maszt: Sparcraft, wyposazenie pokladu: Harken, silniki Volvo Penta D7 CTA. 08.08.2009 Fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00060066.jpg (1890px x 2835px) 927kb
Przystan Jachtowa Marina Gdynia. IV Targi Sportow Wodnych i Festiwal Zeglarski WIATR I WODA na wodzie 2009. Nz Wybudowany na Polskim Haku w Gdansku luksusowy jacht POLSKI HAK wart 3 miliony euro. Rok produkcji: 2009 Typ: stalowy szkuner, dlugosc calkowita: 31.00 m, zanurzenie: 3.20 m, wypornosc: 95 000 kg Szerokosc: 6.00 m . Powieszchnia ozaglowania: 390.30 m2 . Maszt: Sparcraft, wyposazenie pokladu: Harken, silniki Volvo Penta D7 CTA. 08.08.2009 Fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00060067.jpg (1890px x 2835px) 1135kb
Przystan Jachtowa Marina Gdynia. IV Targi Sportow Wodnych i Festiwal Zeglarski WIATR I WODA na wodzie 2009. Nz Wybudowany na Polskim Haku w Gdansku luksusowy jacht POLSKI HAK wart 3 miliony euro. Rok produkcji: 2009 Typ: stalowy szkuner, dlugosc calkowita: 31.00 m, zanurzenie: 3.20 m, wypornosc: 95 000 kg Szerokosc: 6.00 m . Powieszchnia ozaglowania: 390.30 m2 . Maszt: Sparcraft, wyposazenie pokladu: Harken, silniki Volvo Penta D7 CTA. 08.08.2009 Fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00060068.jpg (2835px x 1890px) 1055kb
Przystan Jachtowa Marina Gdynia. IV Targi Sportow Wodnych i Festiwal Zeglarski WIATR I WODA na wodzie 2009. Nz Wybudowany na Polskim Haku w Gdansku luksusowy jacht POLSKI HAK wart 3 miliony euro. Rok produkcji: 2009 Typ: stalowy szkuner, dlugosc calkowita: 31.00 m, zanurzenie: 3.20 m, wypornosc: 95 000 kg Szerokosc: 6.00 m . Powieszchnia ozaglowania: 390.30 m2 . Maszt: Sparcraft, wyposazenie pokladu: Harken, silniki Volvo Penta D7 CTA. 08.08.2009 Fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00060069.jpg (2835px x 1890px) 1141kb
Przystan Jachtowa Marina Gdynia. IV Targi Sportow Wodnych i Festiwal Zeglarski WIATR I WODA na wodzie 2009. Nz Wybudowany na Polskim Haku w Gdansku luksusowy jacht POLSKI HAK wart 3 miliony euro. Rok produkcji: 2009 Typ: stalowy szkuner, dlugosc calkowita: 31.00 m, zanurzenie: 3.20 m, wypornosc: 95 000 kg Szerokosc: 6.00 m . Powieszchnia ozaglowania: 390.30 m2 . Maszt: Sparcraft, wyposazenie pokladu: Harken, silniki Volvo Penta D7 CTA. 08.08.2009 Fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00060070.jpg (2835px x 1890px) 1214kb
Przystan Jachtowa Marina Gdynia. IV Targi Sportow Wodnych i Festiwal Zeglarski WIATR I WODA na wodzie 2009. Nz Wybudowany na Polskim Haku w Gdansku luksusowy jacht POLSKI HAK wart 3 miliony euro. Rok produkcji: 2009 Typ: stalowy szkuner, dlugosc calkowita: 31.00 m, zanurzenie: 3.20 m, wypornosc: 95 000 kg Szerokosc: 6.00 m . Powieszchnia ozaglowania: 390.30 m2 . Maszt: Sparcraft, wyposazenie pokladu: Harken, silniki Volvo Penta D7 CTA. 08.08.2009 Fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00060071.jpg (2835px x 1890px) 1157kb
Przystan Jachtowa Marina Gdynia. IV Targi Sportow Wodnych i Festiwal Zeglarski WIATR I WODA na wodzie 2009. Nz Wybudowany na Polskim Haku w Gdansku luksusowy jacht POLSKI HAK wart 3 miliony euro. Rok produkcji: 2009 Typ: stalowy szkuner, dlugosc calkowita: 31.00 m, zanurzenie: 3.20 m, wypornosc: 95 000 kg Szerokosc: 6.00 m . Powieszchnia ozaglowania: 390.30 m2 . Maszt: Sparcraft, wyposazenie pokladu: Harken, silniki Volvo Penta D7 CTA. 08.08.2009 Fot. Andrzej J. Gojke / KFP