00060072.jpg (2835px x 1890px) 1338kb
Przystan Jachtowa Marina Gdynia. IV Targi Sportow Wodnych i Festiwal Zeglarski WIATR I WODA na wodzie 2009. Nz Wybudowany na Polskim Haku w Gdansku luksusowy jacht POLSKI HAK wart 3 miliony euro. Rok produkcji: 2009 Typ: stalowy szkuner, dlugosc calkowita: 31.00 m, zanurzenie: 3.20 m, wypornosc: 95 000 kg Szerokosc: 6.00 m . Powieszchnia ozaglowania: 390.30 m2 . Maszt: Sparcraft, wyposazenie pokladu: Harken, silniki Volvo Penta D7 CTA. 08.08.2009 Fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00060073.jpg (1890px x 1890px) 478kb
Przystan Jachtowa Marina Gdynia. IV Targi Sportow Wodnych i Festiwal Zeglarski WIATR I WODA na wodzie 2009. Nz Wybudowany na Polskim Haku w Gdansku luksusowy jacht POLSKI HAK wart 3 miliony euro. Rok produkcji: 2009 Typ: stalowy szkuner, dlugosc calkowita: 31.00 m, zanurzenie: 3.20 m, wypornosc: 95 000 kg Szerokosc: 6.00 m . Powieszchnia ozaglowania: 390.30 m2 . Maszt: Sparcraft, wyposazenie pokladu: Harken, silniki Volvo Penta D7 CTA. 08.08.2009 Fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00060074.jpg (2835px x 1890px) 1384kb
Przystan Jachtowa Marina Gdynia. IV Targi Sportow Wodnych i Festiwal Zeglarski WIATR I WODA na wodzie 2009. Nz Wybudowany na Polskim Haku w Gdansku luksusowy jacht POLSKI HAK wart 3 miliony euro. Rok produkcji: 2009 Typ: stalowy szkuner, dlugosc calkowita: 31.00 m, zanurzenie: 3.20 m, wypornosc: 95 000 kg Szerokosc: 6.00 m . Powieszchnia ozaglowania: 390.30 m2 . Maszt: Sparcraft, wyposazenie pokladu: Harken, silniki Volvo Penta D7 CTA. 08.08.2009 Fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00060075.jpg (2835px x 1890px) 1192kb
Przystan Jachtowa Marina Gdynia. IV Targi Sportow Wodnych i Festiwal Zeglarski WIATR I WODA na wodzie 2009. Nz Wybudowany na Polskim Haku w Gdansku luksusowy jacht POLSKI HAK wart 3 miliony euro. Rok produkcji: 2009 Typ: stalowy szkuner, dlugosc calkowita: 31.00 m, zanurzenie: 3.20 m, wypornosc: 95 000 kg Szerokosc: 6.00 m . Powieszchnia ozaglowania: 390.30 m2 . Maszt: Sparcraft, wyposazenie pokladu: Harken, silniki Volvo Penta D7 CTA. 08.08.2009 Fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00060076.jpg (2835px x 1890px) 1204kb
Przystan Jachtowa Marina Gdynia. IV Targi Sportow Wodnych i Festiwal Zeglarski WIATR I WODA na wodzie 2009. Nz Wybudowany na Polskim Haku w Gdansku luksusowy jacht POLSKI HAK wart 3 miliony euro. Rok produkcji: 2009 Typ: stalowy szkuner, dlugosc calkowita: 31.00 m, zanurzenie: 3.20 m, wypornosc: 95 000 kg Szerokosc: 6.00 m . Powieszchnia ozaglowania: 390.30 m2 . Maszt: Sparcraft, wyposazenie pokladu: Harken, silniki Volvo Penta D7 CTA. 08.08.2009 Fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00060077.jpg (2835px x 1890px) 944kb
Przystan Jachtowa Marina Gdynia. IV Targi Sportow Wodnych i Festiwal Zeglarski WIATR I WODA na wodzie 2009. Nz Wybudowany na Polskim Haku w Gdansku luksusowy jacht POLSKI HAK wart 3 miliony euro. Rok produkcji: 2009 Typ: stalowy szkuner, dlugosc calkowita: 31.00 m, zanurzenie: 3.20 m, wypornosc: 95 000 kg Szerokosc: 6.00 m . Powieszchnia ozaglowania: 390.30 m2 . Maszt: Sparcraft, wyposazenie pokladu: Harken, silniki Volvo Penta D7 CTA. 08.08.2009 Fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00060078.jpg (1890px x 2835px) 1164kb
Przystan Jachtowa Marina Gdynia. IV Targi Sportow Wodnych i Festiwal Zeglarski WIATR I WODA na wodzie 2009. Nz Wybudowany na Polskim Haku w Gdansku luksusowy jacht POLSKI HAK wart 3 miliony euro. Rok produkcji: 2009 Typ: stalowy szkuner, dlugosc calkowita: 31.00 m, zanurzenie: 3.20 m, wypornosc: 95 000 kg Szerokosc: 6.00 m . Powieszchnia ozaglowania: 390.30 m2 . Maszt: Sparcraft, wyposazenie pokladu: Harken, silniki Volvo Penta D7 CTA. 08.08.2009 Fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00060079.jpg (2835px x 1890px) 1215kb
Przystan Jachtowa Marina Gdynia. IV Targi Sportow Wodnych i Festiwal Zeglarski WIATR I WODA na wodzie 2009. Nz Wybudowany na Polskim Haku w Gdansku luksusowy jacht POLSKI HAK wart 3 miliony euro. Rok produkcji: 2009 Typ: stalowy szkuner, dlugosc calkowita: 31.00 m, zanurzenie: 3.20 m, wypornosc: 95 000 kg Szerokosc: 6.00 m . Powieszchnia ozaglowania: 390.30 m2 . Maszt: Sparcraft, wyposazenie pokladu: Harken, silniki Volvo Penta D7 CTA. 08.08.2009 Fot. Andrzej J. Gojke / KFP