m00041236.jpg (3071px x 2047px) 1077kb
Gdynia. Zaladunek elementow tzw. stacker reclaimer, dzwigu osadzonego na torowisku do przeladunku wegla, na barke transportowa. Dzwig zostal zakupiony przez port EMO Rotterdam w Stoczni Gdansk. Kolos wazy 950 ton , zasieg ramienia to 40 metrow, ktore moze sie obracac o 360 stopni. 09.11.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00041237.jpg (3071px x 2047px) 924kb
Gdynia. Zaladunek elementow tzw. stacker reclaimer, dzwigu osadzonego na torowisku do przeladunku wegla, na barke transportowa. Dzwig zostal zakupiony przez port EMO Rotterdam w Stoczni Gdansk. Kolos wazy 950 ton , zasieg ramienia to 40 metrow, ktore moze sie obracac o 360 stopni. 09.11.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00041238.jpg (2047px x 3071px) 761kb
Gdynia. Zaladunek elementow tzw. stacker reclaimer, dzwigu osadzonego na torowisku do przeladunku wegla, na barke transportowa. Dzwig zostal zakupiony przez port EMO Rotterdam w Stoczni Gdansk. Kolos wazy 950 ton , zasieg ramienia to 40 metrow, ktore moze sie obracac o 360 stopni. 09.11.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00041239.jpg (3071px x 2047px) 1119kb
Gdynia. Zaladunek elementow tzw. stacker reclaimer, dzwigu osadzonego na torowisku do przeladunku wegla, na barke transportowa. Dzwig zostal zakupiony przez port EMO Rotterdam w Stoczni Gdansk. Kolos wazy 950 ton , zasieg ramienia to 40 metrow, ktore moze sie obracac o 360 stopni. 09.11.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00041240.jpg (3071px x 2047px) 912kb
Gdynia. Zaladunek elementow tzw. stacker reclaimer, dzwigu osadzonego na torowisku do przeladunku wegla, na barke transportowa. Dzwig zostal zakupiony przez port EMO Rotterdam w Stoczni Gdansk. Kolos wazy 950 ton , zasieg ramienia to 40 metrow, ktore moze sie obracac o 360 stopni. 09.11.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00041241.jpg (3071px x 2047px) 926kb
Gdynia. Zaladunek elementow tzw. stacker reclaimer, dzwigu osadzonego na torowisku do przeladunku wegla, na barke transportowa. Dzwig zostal zakupiony przez port EMO Rotterdam w Stoczni Gdansk. Kolos wazy 950 ton , zasieg ramienia to 40 metrow, ktore moze sie obracac o 360 stopni. 09.11.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00041242.jpg (3071px x 2047px) 935kb
Gdynia. Zaladunek elementow tzw. stacker reclaimer, dzwigu osadzonego na torowisku do przeladunku wegla, na barke transportowa. Dzwig zostal zakupiony przez port EMO Rotterdam w Stoczni Gdansk. Kolos wazy 950 ton , zasieg ramienia to 40 metrow, ktore moze sie obracac o 360 stopni. 09.11.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00041243.jpg (3071px x 2047px) 826kb
Gdynia. Zaladunek elementow tzw. stacker reclaimer, dzwigu osadzonego na torowisku do przeladunku wegla, na barke transportowa. Dzwig zostal zakupiony przez port EMO Rotterdam w Stoczni Gdansk. Kolos wazy 950 ton , zasieg ramienia to 40 metrow, ktore moze sie obracac o 360 stopni. 09.11.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00041244.jpg (3071px x 2047px) 881kb
Gdynia. Zaladunek elementow tzw. stacker reclaimer, dzwigu osadzonego na torowisku do przeladunku wegla, na barke transportowa. Dzwig zostal zakupiony przez port EMO Rotterdam w Stoczni Gdansk. Kolos wazy 950 ton , zasieg ramienia to 40 metrow, ktore moze sie obracac o 360 stopni. 09.11.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00041245.jpg (3071px x 2047px) 669kb
Gdynia. Zaladunek elementow tzw. stacker reclaimer, dzwigu osadzonego na torowisku do przeladunku wegla, na barke transportowa. Dzwig zostal zakupiony przez port EMO Rotterdam w Stoczni Gdansk. Kolos wazy 950 ton , zasieg ramienia to 40 metrow, ktore moze sie obracac o 360 stopni. 09.11.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00041246.jpg (3071px x 2047px) 1102kb
Gdynia. Zaladunek elementow tzw. stacker reclaimer, dzwigu osadzonego na torowisku do przeladunku wegla, na barke transportowa. Dzwig zostal zakupiony przez port EMO Rotterdam w Stoczni Gdansk. Kolos wazy 950 ton , zasieg ramienia to 40 metrow, ktore moze sie obracac o 360 stopni. 09.11.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00041247.jpg (3071px x 2047px) 1055kb
Gdynia. Zaladunek elementow tzw. stacker reclaimer, dzwigu osadzonego na torowisku do przeladunku wegla, na barke transportowa. Dzwig zostal zakupiony przez port EMO Rotterdam w Stoczni Gdansk. Kolos wazy 950 ton , zasieg ramienia to 40 metrow, ktore moze sie obracac o 360 stopni. 09.11.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00041248.jpg (3071px x 2047px) 1049kb
Gdynia. Zaladunek elementow tzw. stacker reclaimer, dzwigu osadzonego na torowisku do przeladunku wegla, na barke transportowa. Dzwig zostal zakupiony przez port EMO Rotterdam w Stoczni Gdansk. Kolos wazy 950 ton , zasieg ramienia to 40 metrow, ktore moze sie obracac o 360 stopni. 09.11.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00041249.jpg (3071px x 2047px) 900kb
Gdynia. Zaladunek elementow tzw. stacker reclaimer, dzwigu osadzonego na torowisku do przeladunku wegla, na barke transportowa. Dzwig zostal zakupiony przez port EMO Rotterdam w Stoczni Gdansk. Kolos wazy 950 ton , zasieg ramienia to 40 metrow, ktore moze sie obracac o 360 stopni. 09.11.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00041250.jpg (3071px x 2047px) 799kb
Gdynia. Zaladunek elementow tzw. stacker reclaimer, dzwigu osadzonego na torowisku do przeladunku wegla, na barke transportowa. Dzwig zostal zakupiony przez port EMO Rotterdam w Stoczni Gdansk. Kolos wazy 950 ton , zasieg ramienia to 40 metrow, ktore moze sie obracac o 360 stopni. 09.11.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00041251.jpg (3071px x 2047px) 2508kb
Gdynia. Zaladunek elementow tzw. stacker reclaimer, dzwigu osadzonego na torowisku do przeladunku wegla, na barke transportowa. Dzwig zostal zakupiony przez port EMO Rotterdam w Stoczni Gdansk. Kolos wazy 950 ton , zasieg ramienia to 40 metrow, ktore moze sie obracac o 360 stopni. 09.11.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP