KFP / STALCKER RECLAIMER POPŁYNIE DO PORTU W ROTTERDAMIE
podziel się na Facebooku  podziel się na Twitterze
Gdynia. Załadunek elementów tzw. stacker reclaimer, dźwigu osadzonego na torowisku do przeładunku węgla, na barkę transportową. Dźwig został zakupiony przez port EMO Rotterdam w Stoczni Gdańsk. Kolos wazy 950 ton , zasięg ramienia to 40 metrów, które może obracać się o 360 stopni. 09.11.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
dodaj do koszyka wszystkie wyświetlone zdjęcia
  • znalezionych zdjęć: 17
Gdynia. Zaladunek elementow tzw. stacker reclaimer,...
m00041236.jpg (3071px x 2047px) 1077kb
Gdynia. Zaladunek elementow tzw. stacker reclaimer, dzwigu osadzonego na torowisku do przeladunku wegla, na barke transportowa. Dzwig zostal zakupiony przez port EMO Rotterdam w Stoczni Gdansk. Kolos wazy 950 ton , zasieg ramienia to 40 metrow, ktore moze sie obracac o 360 stopni. 09.11.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
Gdynia. Zaladunek elementow tzw. stacker reclaimer,...
m00041237.jpg (3071px x 2047px) 924kb
Gdynia. Zaladunek elementow tzw. stacker reclaimer, dzwigu osadzonego na torowisku do przeladunku wegla, na barke transportowa. Dzwig zostal zakupiony przez port EMO Rotterdam w Stoczni Gdansk. Kolos wazy 950 ton , zasieg ramienia to 40 metrow, ktore moze sie obracac o 360 stopni. 09.11.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
Gdynia. Zaladunek elementow tzw. stacker reclaimer,...
m00041238.jpg (2047px x 3071px) 761kb
Gdynia. Zaladunek elementow tzw. stacker reclaimer, dzwigu osadzonego na torowisku do przeladunku wegla, na barke transportowa. Dzwig zostal zakupiony przez port EMO Rotterdam w Stoczni Gdansk. Kolos wazy 950 ton , zasieg ramienia to 40 metrow, ktore moze sie obracac o 360 stopni. 09.11.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
Gdynia. Zaladunek elementow tzw. stacker reclaimer,...
m00041239.jpg (3071px x 2047px) 1119kb
Gdynia. Zaladunek elementow tzw. stacker reclaimer, dzwigu osadzonego na torowisku do przeladunku wegla, na barke transportowa. Dzwig zostal zakupiony przez port EMO Rotterdam w Stoczni Gdansk. Kolos wazy 950 ton , zasieg ramienia to 40 metrow, ktore moze sie obracac o 360 stopni. 09.11.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
Gdynia. Zaladunek elementow tzw. stacker reclaimer,...
m00041240.jpg (3071px x 2047px) 912kb
Gdynia. Zaladunek elementow tzw. stacker reclaimer, dzwigu osadzonego na torowisku do przeladunku wegla, na barke transportowa. Dzwig zostal zakupiony przez port EMO Rotterdam w Stoczni Gdansk. Kolos wazy 950 ton , zasieg ramienia to 40 metrow, ktore moze sie obracac o 360 stopni. 09.11.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
Gdynia. Zaladunek elementow tzw. stacker reclaimer,...
m00041241.jpg (3071px x 2047px) 926kb
Gdynia. Zaladunek elementow tzw. stacker reclaimer, dzwigu osadzonego na torowisku do przeladunku wegla, na barke transportowa. Dzwig zostal zakupiony przez port EMO Rotterdam w Stoczni Gdansk. Kolos wazy 950 ton , zasieg ramienia to 40 metrow, ktore moze sie obracac o 360 stopni. 09.11.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
Gdynia. Zaladunek elementow tzw. stacker reclaimer,...
m00041242.jpg (3071px x 2047px) 935kb
Gdynia. Zaladunek elementow tzw. stacker reclaimer, dzwigu osadzonego na torowisku do przeladunku wegla, na barke transportowa. Dzwig zostal zakupiony przez port EMO Rotterdam w Stoczni Gdansk. Kolos wazy 950 ton , zasieg ramienia to 40 metrow, ktore moze sie obracac o 360 stopni. 09.11.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
Gdynia. Zaladunek elementow tzw. stacker reclaimer,...
m00041243.jpg (3071px x 2047px) 826kb
Gdynia. Zaladunek elementow tzw. stacker reclaimer, dzwigu osadzonego na torowisku do przeladunku wegla, na barke transportowa. Dzwig zostal zakupiony przez port EMO Rotterdam w Stoczni Gdansk. Kolos wazy 950 ton , zasieg ramienia to 40 metrow, ktore moze sie obracac o 360 stopni. 09.11.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
Gdynia. Zaladunek elementow tzw. stacker reclaimer,...
m00041244.jpg (3071px x 2047px) 881kb
Gdynia. Zaladunek elementow tzw. stacker reclaimer, dzwigu osadzonego na torowisku do przeladunku wegla, na barke transportowa. Dzwig zostal zakupiony przez port EMO Rotterdam w Stoczni Gdansk. Kolos wazy 950 ton , zasieg ramienia to 40 metrow, ktore moze sie obracac o 360 stopni. 09.11.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
Gdynia. Zaladunek elementow tzw. stacker reclaimer,...
m00041245.jpg (3071px x 2047px) 669kb
Gdynia. Zaladunek elementow tzw. stacker reclaimer, dzwigu osadzonego na torowisku do przeladunku wegla, na barke transportowa. Dzwig zostal zakupiony przez port EMO Rotterdam w Stoczni Gdansk. Kolos wazy 950 ton , zasieg ramienia to 40 metrow, ktore moze sie obracac o 360 stopni. 09.11.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
Gdynia. Zaladunek elementow tzw. stacker reclaimer,...
m00041246.jpg (3071px x 2047px) 1102kb
Gdynia. Zaladunek elementow tzw. stacker reclaimer, dzwigu osadzonego na torowisku do przeladunku wegla, na barke transportowa. Dzwig zostal zakupiony przez port EMO Rotterdam w Stoczni Gdansk. Kolos wazy 950 ton , zasieg ramienia to 40 metrow, ktore moze sie obracac o 360 stopni. 09.11.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
Gdynia. Zaladunek elementow tzw. stacker reclaimer,...
m00041247.jpg (3071px x 2047px) 1055kb
Gdynia. Zaladunek elementow tzw. stacker reclaimer, dzwigu osadzonego na torowisku do przeladunku wegla, na barke transportowa. Dzwig zostal zakupiony przez port EMO Rotterdam w Stoczni Gdansk. Kolos wazy 950 ton , zasieg ramienia to 40 metrow, ktore moze sie obracac o 360 stopni. 09.11.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
Gdynia. Zaladunek elementow tzw. stacker reclaimer,...
m00041248.jpg (3071px x 2047px) 1049kb
Gdynia. Zaladunek elementow tzw. stacker reclaimer, dzwigu osadzonego na torowisku do przeladunku wegla, na barke transportowa. Dzwig zostal zakupiony przez port EMO Rotterdam w Stoczni Gdansk. Kolos wazy 950 ton , zasieg ramienia to 40 metrow, ktore moze sie obracac o 360 stopni. 09.11.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
Gdynia. Zaladunek elementow tzw. stacker reclaimer,...
m00041249.jpg (3071px x 2047px) 900kb
Gdynia. Zaladunek elementow tzw. stacker reclaimer, dzwigu osadzonego na torowisku do przeladunku wegla, na barke transportowa. Dzwig zostal zakupiony przez port EMO Rotterdam w Stoczni Gdansk. Kolos wazy 950 ton , zasieg ramienia to 40 metrow, ktore moze sie obracac o 360 stopni. 09.11.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
Gdynia. Zaladunek elementow tzw. stacker reclaimer,...
m00041250.jpg (3071px x 2047px) 799kb
Gdynia. Zaladunek elementow tzw. stacker reclaimer, dzwigu osadzonego na torowisku do przeladunku wegla, na barke transportowa. Dzwig zostal zakupiony przez port EMO Rotterdam w Stoczni Gdansk. Kolos wazy 950 ton , zasieg ramienia to 40 metrow, ktore moze sie obracac o 360 stopni. 09.11.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
Gdynia. Zaladunek elementow tzw. stacker reclaimer,...
m00041251.jpg (3071px x 2047px) 2508kb
Gdynia. Zaladunek elementow tzw. stacker reclaimer, dzwigu osadzonego na torowisku do przeladunku wegla, na barke transportowa. Dzwig zostal zakupiony przez port EMO Rotterdam w Stoczni Gdansk. Kolos wazy 950 ton , zasieg ramienia to 40 metrow, ktore moze sie obracac o 360 stopni. 09.11.2011 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
  • znalezionych zdjęć: 17