j0000438.jpg (2016px x 3024px) 2144kb
Stocznia Gdynia S.A.
14.09.2002
fot. Wojtek Jakubowski /KFP
j0000439.jpg (px x px) 128kb
Stocznia Gdynia S.A. W dali Port Gdynia 14.09.2002 fot. Wojtek Jakubowski /KFP
j0000440.jpg (2016px x 3024px) 1991kb
Stocznia Gdynia S.A.
14.09.2002
fot. Wojtek Jakubowski /KFP
j0000442.jpg (2016px x 3024px) 1943kb
Stocznia Gdynia S.A.
14.09.2002
fot. Wojtek Jakubowski /KFP
j0000443.jpg (2016px x 3024px) 1903kb
Stocznia Gdynia S.A.
14.09.2002
fot. Wojtek Jakubowski /KFP
j0000444.jpg (2016px x 3024px) 1693kb
Stocznia Gdynia S.A. W dali Port Gdynia
14.09.2002
fot. Wojtek Jakubowski /KFP
j0000445.jpg (2959px x 1973px) 1718kb
Stocznia Gdynia S.A. W dali Port Gdynia 14.09.2002 fot. Wojtek Jakubowski /KFP
j0000446.jpg (px x px) 612kb
Stocznia Gdynia, widok z suwnicy. W dole suchy dok SD II, a w nim budowane: najdluzszy wybudowany w Polsce kontenerowiec (dlugosci 286 m, 32m szerokosci) o nazwie CATHRINE RICMERS dla niemieckiego armatora RICMERS REEEDERI GmbH & Cie.KG z Hamburga, obok samochodowiec typu Ro-Ro o nazwie GLOBAL LEADER dla angielskiego armatora CAR CARRIERS LIMITED. Oba statki zostana dzisiaj zwodowane. W dali widac Port Gdynia
14.09.2002
fot. Wojtek Jakubowski /KFP
j0000447.jpg (2016px x 3024px) 2043kb
Stocznia Gdynia, widok z suwnicy. W dole suchy dok SD II, a w nim najdluzszy wybudowany w Polsce kontenerowiec (dlugosci 286 m, 32m szerokosci) o nazwie CATHRINE RICMERS dla niemieckiego armatora RICMERS REEEDERI GmbH & Cie.KG z Hamburga.
14.09.2002
fot. Wojtek Jakubowski /KFP
j0000448.jpg (2016px x 3024px) 1907kb
Stocznia Gdynia, widok z suwnicy. W dole suchy dok SD II, a w nim najdluzszy wybudowany w Polsce kontenerowiec (dlugosci 286 m, 32m szerokosci) o nazwie CATHRINE RICMERS dla niemieckiego armatora RICMERS REEEDERI GmbH & Cie.KG z Hamburga.
14.09.2002
fot. Wojtek Jakubowski /KFP
j0000449.jpg (3024px x 2016px) 2131kb
Stocznia Gdynia, widok z suwnicy. W dole suchy dok SD II, a w nim budowane: najdluzszy wybudowany w Polsce kontenerowiec (dlugosci 286 m, 32m szerokosci) o nazwie CATHRINE RICMERS dla niemieckiego armatora RICMERS REEEDERI GmbH & Cie.KG z Hamburga, obok samochodowiec typu Ro-Ro o nazwie GLOBAL LEADER dla angielskiego armatora CAR CARRIERS LIMITED. Oba statki zostana dzisiaj zwodowane. Po drugiej stronie kanalu widac Terminal Kontenerowy Portu Gdynia.
14.09.2002
fot. Wojtek Jakubowski /KFP
j0000450.jpg (2016px x 3024px) 1941kb
Stocznia Gdynia, widok z suwnicy. W dole suchy dok SD II, a w nim najdluzszy wybudowany w Polsce kontenerowiec (dlugosci 286 m, 32m szerokosci) o nazwie CATHRINE RICMERS dla niemieckiego armatora RICMERS REEEDERI GmbH & Cie.KG z Hamburga.
14.09.2002
fot. Wojtek Jakubowski /KFP
j0000452.jpg (px x px) 192kb
Stocznia Gdynia S.A. W doku najdluzszy wybudowany w Polsce statek, kontenerowiec CATHRINE RICKMERS dla niemieckiego armatora RICMERS REEDEREI GmbH & Cie.KG z Hamburga
14.09.2002
fot. Wojtek Jakubowski /KFP
j0000453.jpg (px x px) 600kb
Stocznia Gdynia S.A. W doku najdluzszy wybudowany w Polsce statek, kontenerowiec CATHRINE RICKMERS dla niemieckiego armatora RICMERS REEDEREI GmbH & Cie.KG z Hamburga
14.09.2002
fot. Wojtek Jakubowski /KFP
j0000454.jpg (3024px x 2016px) 1153kb
Stocznia Gdynia S.A. Suchy dok SD II, a w nim budowany samochodowiec typu Ro-Ro o nazwie GLOBAL LEADER dla angielskiego armatora CAR CARRIERS LIMITED. Dzisiaj wodowanie
14.09.2002
fot. Wojtek Jakubowski /KFP
j0000455.jpg (2016px x 3024px) 1342kb
Stocznia Gdynia S.A. W doku najdluzszy wybudowany w Polsce statek, kontenerowiec CATHRINE RICKMERS dla niemieckiego armatora RICMERS REEDEREI GmbH & Cie.KG z Hamburga
14.09.2002
fot. Wojtek Jakubowski /KFP