m00029894.jpg (1960px x 2752px) 1000kb
Stocznia Gdynia S.A. Uroczystosc chrztu samochodowca. Jest to 645 statek zaprojektowany i zbudowany w stoczni w Gdyni w ciagu 87 lat istnienia zakladu. Matka chrzestna zostala była dyrektor finansowa stoczni Elzbieta Dudziuk. Jednostka zostala zbudowana dla firmy zeglugowej Ray Car Carriers Limited nalezacej do Ramiego Ungara, ktory w gdynskim zakladzie w ostatnich 10 latach zamowil 32 statki, w tym 24 samochodowce.
25.06.2009
fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00029895.jpg (3654px x 2496px) 1540kb
Stocznia Gdynia S.A. Uroczystosc chrztu samochodowca. Jest to 645 statek zaprojektowany i zbudowany w stoczni w Gdyni w ciagu 87 lat istnienia zakladu. Matka chrzestna zostala była dyrektor finansowa stoczni Elzbieta Dudziuk. Jednostka zostala zbudowana dla firmy zeglugowej Ray Car Carriers Limited nalezacej do Ramiego Ungara, ktory w gdynskim zakladzie w ostatnich 10 latach zamowil 32 statki, w tym 24 samochodowce.
25.06.2009
fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
s00000816.jpg (4256px x 2832px) 3503kb
Port w Gdyni. Widok z promu Stena Baltica. n/z 196-metrowy kontenerowiec Sattha Bhum zbudowany dla Polaris Shipmanagement Company Limited z wyspy Man (moze przewozic 2700 TEU) i 199-metrowy ro-ro samochodowiec CSCC Europe dla Ray Car Carriers Limited z Man (6600 samochodow) sa ostatnimi statkami wyprodukowanymi przez Stocznie Gdynia przed likwidacja
01.06.2009
fot. Wojciech Strozyk / KFP
s00000817.jpg (4256px x 2832px) 2881kb
Port w Gdyni. Widok z promu Stena Baltica. n/z 196-metrowy kontenerowiec Sattha Bhum zbudowany dla Polaris Shipmanagement Company Limited z wyspy Man (moze przewozic 2700 TEU) jest jednym z dwoch ostatnich statkow wyprodukowanych przez Stocznie Gdynia przed likwidacja w zwiazku z decyzja Unii Europejskiej
01.06.2009
fot. Wojciech Strozyk / KFP
s00000818.jpg (4256px x 2832px) 2674kb
Port w Gdyni. Widok z promu Stena Baltica. n/z 196-metrowy kontenerowiec Sattha Bhum zbudowany dla Polaris Shipmanagement Company Limited z wyspy Man (moze przewozic 2700 TEU) jest jednym z dwoch ostatnich statkow wyprodukowanych przez Stocznie Gdynia przed likwidacja w zwiazku z decyzja Unii Europejskiej
01.06.2009
fot. Wojciech Strozyk / KFP
s00000819.jpg (4256px x 2832px) 3208kb
Port w Gdyni. Widok z promu Stena Baltica. n/z 196-metrowy kontenerowiec Sattha Bhum zbudowany dla Polaris Shipmanagement Company Limited z wyspy Man (moze przewozic 2700 TEU) i 199-metrowy ro-ro samochodowiec CSCC Europe dla Ray Car Carriers Limited z Man (6600 samochodow) sa ostatnimi statkami wyprodukowanymi przez Stocznie Gdynia przed likwidacja
01.06.2009
fot. Wojciech Strozyk / KFP
s00000820.jpg (4256px x 2832px) 3159kb
Port w Gdyni. Widok z promu Stena Baltica. n/z 199-metrowy ro-ro samochodowiec CSCC Europe dla Ray Car Carriers Limited z Man (6600 samochodow) jest jednym z dwoch ostatnich statkow zbudowanych przez Stocznie Gdynia przed likwidacja w zwiazku z decyzja Unii Europejskiej
01.06.2009
fot. Wojciech Strozyk / KFP.PL
s00000821.jpg (4256px x 2832px) 3266kb
Port w Gdyni. Widok z promu Stena Baltica. n/z 196-metrowy kontenerowiec Sattha Bhum zbudowany dla Polaris Shipmanagement Company Limited z wyspy Man (moze przewozic 2700 TEU) jest jednym z dwoch ostatnich statkow wyprodukowanych przez Stocznie Gdynia przed likwidacja w zwiazku z decyzja Unii Europejskiej
01.06.2009
fot. Wojciech Strozyk / KFP
s00000822.jpg (4256px x 2832px) 3325kb
Port w Gdyni. Widok z promu Stena Baltica. n/z 199-metrowy ro-ro samochodowiec CSCC Europe dla Ray Car Carriers Limited z Man (6600 samochodow) jest jednym z dwoch ostatnich statkow zbudowanych przez Stocznie Gdynia przed likwidacja w zwiazku z decyzja Unii Europejskiej
01.06.2009
fot. Wojciech Strozyk / KFP.PL
s00000823.jpg (4256px x 2832px) 3150kb
Port w Gdyni. Widok z promu Stena Baltica. n/z 199-metrowy ro-ro samochodowiec CSCC Europe dla Ray Car Carriers Limited z Man (6600 samochodow) jest jednym z dwoch ostatnich statkow zbudowanych przez Stocznie Gdynia przed likwidacja w zwiazku z decyzja Unii Europejskiej
01.06.2009
fot. Wojciech Strozyk / KFP.PL
s00000824.jpg (4256px x 2832px) 3510kb
Port w Gdyni. Widok z promu Stena Baltica. n/z 196-metrowy kontenerowiec Sattha Bhum zbudowany dla Polaris Shipmanagement Company Limited z wyspy Man (moze przewozic 2700 TEU) jest jednym z dwoch ostatnich statkow wyprodukowanych przez Stocznie Gdynia przed likwidacja w zwiazku z decyzja Unii Europejskiej
01.06.2009
fot. Wojciech Strozyk / KFP
s00000825.jpg (2832px x 4256px) 2809kb
Port w Gdyni. Widok z promu Stena Baltica. n/z 199-metrowy ro-ro samochodowiec CSCC Europe dla Ray Car Carriers Limited z Man (6600 samochodow) jest jednym z dwoch ostatnich statkow zbudowanych przez Stocznie Gdynia przed likwidacja w zwiazku z decyzja Unii Europejskiej
01.06.2009
fot. Wojciech Strozyk / KFP.PL
s00000826.jpg (4256px x 2832px) 3520kb
Port w Gdyni. Widok z promu Stena Baltica. n/z Stocznia Gdynia w likwidacji - suchy dok
01.06.2009
fot. Wojciech Strozyk / KFP
s00000827.jpg (4256px x 2832px) 3360kb
Port w Gdyni. Widok z promu Stena Baltica. n/z Stocznia Gdynia w likwidacji - najwiekszy suchy dok w Polsce
01.06.2009
fot. Wojciech Strozyk / KFP
s00000830.jpg (2784px x 1848px) 2844kb
Port w Gdyni. Widok z promu Stena Baltica. n/z 196-metrowy kontenerowiec Sattha Bhum zbudowany dla Polaris Shipmanagement Company Limited z wyspy Man (moze przewozic 2700 TEU) jest jednym z dwoch ostatnich statkow wyprodukowanych przez Stocznie Gdynia przed likwidacja w zwiazku z decyzja Unii Europejskiej
01.06.2009
fot. Wojciech Strozyk / KFP
s00000832.jpg (4256px x 2832px) 3666kb
Port w Gdyni. Widok z promu Stena Baltica. Nz. Stocznia Marynarki Wojennej i Stocznia Gdynia
01.06.2009
fot. Wojciech Strozyk / KFP