00025297.jpg (2000px x 1339px) 1170kb
Chrzest samochodowca ro-ro Tarifa zbudowanego przez Stocznie Gdynia SA dla Ray Car Carriers nalezacej do Ramiego Ungara. Jednostka jest jedna z najwiekszych tego typu jednostek na swiecie. Nosnosc 21.300 DWT, przewozi 6600 samochodow, 11 pokladow, 2 rampy (rufowa i boczna), dlugosc 200 m, szerokosc 32 m, nadbudowka na wysokosci 33 m od dna
05.04.2007
fot. Wojciech Strozyk / KFP
00025298.jpg (2000px x 1339px) 1093kb
Chrzest samochodowca ro-ro Tarifa zbudowanego przez Stocznie Gdynia SA dla Ray Car Carriers nalezacej do Ramiego Ungara. Jednostka jest jedna z najwiekszych tego typu jednostek na swiecie. Nosnosc 21.300 DWT, przewozi 6600 samochodow, 11 pokladow, 2 rampy (rufowa i boczna), dlugosc 200 m, szerokosc 32 m, nadbudowka na wysokosci 33 m od dna
05.04.2007
fot. Wojciech Strozyk / KFP
00025299.jpg (1339px x 2001px) 1124kb
Chrzest samochodowca ro-ro Tarifa zbudowanego przez Stocznie Gdynia SA dla Ray Car Carriers nalezacej do Ramiego Ungara. Jednostka jest jedna z najwiekszych tego typu jednostek na swiecie. Nosnosc 21.300 DWT, przewozi 6600 samochodow, 11 pokladow, 2 rampy (rufowa i boczna), dlugosc 200 m, szerokosc 32 m, nadbudowka na wysokosci 33 m od dna
05.04.2007
fot. Wojciech Strozyk / KFP
00025300.jpg (1339px x 2001px) 1085kb
Chrzest samochodowca ro-ro Tarifa zbudowanego przez Stocznie Gdynia SA dla Ray Car Carriers nalezacej do Ramiego Ungara. Jednostka jest jedna z najwiekszych tego typu jednostek na swiecie. Nosnosc 21.300 DWT, przewozi 6600 samochodow, 11 pokladow, 2 rampy (rufowa i boczna), dlugosc 200 m, szerokosc 32 m, nadbudowka na wysokosci 33 m od dna
05.04.2007
fot. Wojciech Strozyk / KFP
00025301.jpg (2000px x 1339px) 1084kb
Chrzest samochodowca ro-ro Tarifa zbudowanego przez Stocznie Gdynia SA dla Ray Car Carriers nalezacej do Ramiego Ungara. Jednostka jest jedna z najwiekszych tego typu jednostek na swiecie. Nosnosc 21.300 DWT, przewozi 6600 samochodow, 11 pokladow, 2 rampy (rufowa i boczna), dlugosc 200 m, szerokosc 32 m, nadbudowka na wysokosci 33 m od dna
05.04.2007
fot. Wojciech Strozyk / KFP
00025303.jpg (1236px x 1917px) 1313kb
Chrzest samochodowca ro-ro Tarifa zbudowanego przez Stocznie Gdynia SA dla Ray Car Carriers nalezacej do Ramiego Ungara. Jednostka jest jedna z najwiekszych tego typu jednostek na swiecie. Nosnosc 21.300 DWT, przewozi 6600 samochodow, 11 pokladow, 2 rampy (rufowa i boczna), dlugosc 200 m, szerokosc 32 m, nadbudowka na wysokosci 33 m od dna
05.04.2007
fot. Wojciech Strozyk / KFP
00025304.jpg (1948px x 1307px) 1348kb
Chrzest samochodowca ro-ro Tarifa zbudowanego przez Stocznie Gdynia SA dla Ray Car Carriers nalezacej do Ramiego Ungara. Jednostka jest jedna z najwiekszych tego typu jednostek na swiecie. Nosnosc 21.300 DWT, przewozi 6600 samochodow, 11 pokladow, 2 rampy (rufowa i boczna), dlugosc 200 m, szerokosc 32 m, nadbudowka na wysokosci 33 m od dna
05.04.2007
fot. Wojciech Strozyk / KFP
00025305.jpg (2000px x 1339px) 1140kb
Chrzest samochodowca ro-ro Tarifa zbudowanego przez Stocznie Gdynia SA dla Ray Car Carriers nalezacej do Ramiego Ungara. Jednostka jest jedna z najwiekszych tego typu jednostek na swiecie. Nosnosc 21.300 DWT, przewozi 6600 samochodow, 11 pokladow, 2 rampy (rufowa i boczna), dlugosc 200 m, szerokosc 32 m, nadbudowka na wysokosci 33 m od dna
05.04.2007
fot. Wojciech Strozyk / KFP
00025306.jpg (2000px x 1339px) 1227kb
Chrzest samochodowca ro-ro Tarifa zbudowanego przez Stocznie Gdynia SA dla Ray Car Carriers nalezacej do Ramiego Ungara. Jednostka jest jedna z najwiekszych tego typu jednostek na swiecie. Nosnosc 21.300 DWT, przewozi 6600 samochodow, 11 pokladow, 2 rampy (rufowa i boczna), dlugosc 200 m, szerokosc 32 m, nadbudowka na wysokosci 33 m od dna
05.04.2007
fot. Wojciech Strozyk / KFP
00025307.jpg (2000px x 1339px) 865kb
Chrzest samochodowca ro-ro Tarifa zbudowanego przez Stocznie Gdynia SA dla Ray Car Carriers nalezacej do Ramiego Ungara. Jednostka jest jedna z najwiekszych tego typu jednostek na swiecie. Nosnosc 21.300 DWT, przewozi 6600 samochodow, 11 pokladow, 2 rampy (rufowa i boczna), dlugosc 200 m, szerokosc 32 m, nadbudowka na wysokosci 33 m od dna
05.04.2007
fot. Wojciech Strozyk / KFP
00025308.jpg (2000px x 1339px) 1089kb
Chrzest samochodowca ro-ro Tarifa zbudowanego przez Stocznie Gdynia SA dla Ray Car Carriers nalezacej do Ramiego Ungara. Jednostka jest jedna z najwiekszych tego typu jednostek na swiecie. Nosnosc 21.300 DWT, przewozi 6600 samochodow, 11 pokladow, 2 rampy (rufowa i boczna), dlugosc 200 m, szerokosc 32 m, nadbudowka na wysokosci 33 m od dna
05.04.2007
fot. Wojciech Strozyk / KFP
00025309.jpg (2000px x 1339px) 1250kb
Chrzest samochodowca ro-ro Tarifa zbudowanego przez Stocznie Gdynia SA dla Ray Car Carriers nalezacej do Ramiego Ungara. Jednostka jest jedna z najwiekszych tego typu jednostek na swiecie. Nosnosc 21.300 DWT, przewozi 6600 samochodow, 11 pokladow, 2 rampy (rufowa i boczna), dlugosc 200 m, szerokosc 32 m, nadbudowka na wysokosci 33 m od dna
05.04.2007
fot. Wojciech Strozyk / KFP
00025310.jpg (1905px x 1257px) 953kb
Chrzest samochodowca ro-ro Tarifa zbudowanego przez Stocznie Gdynia SA dla Ray Car Carriers nalezacej do Ramiego Ungara. Jednostka jest jedna z najwiekszych tego typu jednostek na swiecie. Nosnosc 21.300 DWT, przewozi 6600 samochodow, 11 pokladow, 2 rampy (rufowa i boczna), dlugosc 200 m, szerokosc 32 m, nadbudowka na wysokosci 33 m od dna
05.04.2007
fot. Wojciech Strozyk / KFP
00025331.jpg (3872px x 2272px) 4709kb
Stocznia Gdynia SA. Budowa samochodowca ro-ro Glorious Leader. Nosnosc 21.300 DWT, dlugosc 200 m, szerokosc 32 m, nadbudowka na wysokosci 33 m od dna, 11 pokladow, 2 rampy (rufowa i boczna), przewozi 6600 samochodow
05.04.2007
fot. Wojciech Strozyk / KFP
00025332.jpg (2592px x 3872px) 5607kb
Stocznia Gdynia SA. Budowa samochodowca ro-ro Glorious Leader. Nosnosc 21.300 DWT, dlugosc 200 m, szerokosc 32 m, nadbudowka na wysokosci 33 m od dna, 11 pokladow, 2 rampy (rufowa i boczna), przewozi 6600 samochodow
05.04.2007
fot. Wojciech Strozyk / KFP
00025333.jpg (3872px x 2288px) 5216kb
Stocznia Gdynia SA. n/z Kontenerowiec WMS Groningen w Baltyckim Terminalu Kontenerowym.
05.04.2007
fot. Wojciech Strozyk / KFP