00139024.jpg (5616px x 3744px) 6732kb
Uroczystość uruchomienia maszyny TBM która ma wydrążyć jednorurowy tunel pod rzeką Świną. Tunel będzie stałym połączeniem drogowym pomiędzy wyspami Wolin i Uznam. Dziś funkcjonują tu dwie przeprawy promowe, obsługujące ruch pieszy i samochodowy. Maszyna TBM (Tunnel Boring Machine) rozpocznie drążenie od strony wyspy Uznam, prace ma zakończyć za ok 6 miesięcy po stronie wyspy Wolin. Cała inwestycja ma być gotowa pod koniec 2022 roku. Koszt budowy szacuje się na niemal 950 mln zł, 85% środków pochodzi z funduszy Unii Europejskiej. Świnoujście 05.03.2021 / fot. Artur Kubasik / KFP
00139025.jpg (3504px x 2336px) 686kb
Uroczystość uruchomienia maszyny TBM która ma wydrążyć jednorurowy tunel pod rzeką Świną. Tunel będzie stałym połączeniem drogowym pomiędzy wyspami Wolin i Uznam. Dziś funkcjonują tu dwie przeprawy promowe, obsługujące ruch pieszy i samochodowy. Maszyna TBM (Tunnel Boring Machine) rozpocznie drążenie od strony wyspy Uznam, prace ma zakończyć za ok 6 miesięcy po stronie wyspy Wolin. Cała inwestycja ma być gotowa pod koniec 2022 roku. Koszt budowy szacuje się na niemal 950 mln zł, 85% środków pochodzi z funduszy Unii Europejskiej. Na zdjęciu wice Premier Jarosław Kaczyński Świnoujście 05.03.2021 / fot. Artur Kubasik / KFP
00139026.jpg (3504px x 2336px) 631kb
Uroczystość uruchomienia maszyny TBM która ma wydrążyć jednorurowy tunel pod rzeką Świną. Tunel będzie stałym połączeniem drogowym pomiędzy wyspami Wolin i Uznam. Dziś funkcjonują tu dwie przeprawy promowe, obsługujące ruch pieszy i samochodowy. Maszyna TBM (Tunnel Boring Machine) rozpocznie drążenie od strony wyspy Uznam, prace ma zakończyć za ok 6 miesięcy po stronie wyspy Wolin. Cała inwestycja ma być gotowa pod koniec 2022 roku. Koszt budowy szacuje się na niemal 950 mln zł, 85% środków pochodzi z funduszy Unii Europejskiej.Na zdjęciu Premier RP MAteusz Morawiecki. Świnoujście 05.03.2021 / fot. Artur Kubasik / KFP
00139027.jpg (3504px x 2336px) 751kb
Uroczystość uruchomienia maszyny TBM która ma wydrążyć jednorurowy tunel pod rzeką Świną. Tunel będzie stałym połączeniem drogowym pomiędzy wyspami Wolin i Uznam. Dziś funkcjonują tu dwie przeprawy promowe, obsługujące ruch pieszy i samochodowy. Maszyna TBM (Tunnel Boring Machine) rozpocznie drążenie od strony wyspy Uznam, prace ma zakończyć za ok 6 miesięcy po stronie wyspy Wolin. Cała inwestycja ma być gotowa pod koniec 2022 roku. Koszt budowy szacuje się na niemal 950 mln zł, 85% środków pochodzi z funduszy Unii Europejskiej.Na zdjęciu Premier RP Mateusz Morawiecki. Świnoujście 05.03.2021 / fot. Artur Kubasik / KFP
00139028.jpg (3504px x 2336px) 874kb
Uroczystość uruchomienia maszyny TBM która ma wydrążyć jednorurowy tunel pod rzeką Świną. Tunel będzie stałym połączeniem drogowym pomiędzy wyspami Wolin i Uznam. Dziś funkcjonują tu dwie przeprawy promowe, obsługujące ruch pieszy i samochodowy. Maszyna TBM (Tunnel Boring Machine) rozpocznie drążenie od strony wyspy Uznam, prace ma zakończyć za ok 6 miesięcy po stronie wyspy Wolin. Cała inwestycja ma być gotowa pod koniec 2022 roku. Koszt budowy szacuje się na niemal 950 mln zł, 85% środków pochodzi z funduszy Unii Europejskiej. Na zdjęciu od lewej wice Premier Jarosław Kaczyński, Premier RP Mateusz Morawiecki. Świnoujście 05.03.2021 / fot. Artur Kubasik / KFP
00139029.jpg (3504px x 2336px) 692kb
Uroczystość uruchomienia maszyny TBM która ma wydrążyć jednorurowy tunel pod rzeką Świną. Tunel będzie stałym połączeniem drogowym pomiędzy wyspami Wolin i Uznam. Dziś funkcjonują tu dwie przeprawy promowe, obsługujące ruch pieszy i samochodowy. Maszyna TBM (Tunnel Boring Machine) rozpocznie drążenie od strony wyspy Uznam, prace ma zakończyć za ok 6 miesięcy po stronie wyspy Wolin. Cała inwestycja ma być gotowa pod koniec 2022 roku. Koszt budowy szacuje się na niemal 950 mln zł, 85% środków pochodzi z funduszy Unii Europejskiej. Na zdjęciu od lewej wice Premier Jarosław Kaczyński, Premier RP Mateusz Morawiecki. Świnoujście 05.03.2021 / fot. Artur Kubasik / KFP
00139030.jpg (3504px x 2336px) 652kb
Uroczystość uruchomienia maszyny TBM która ma wydrążyć jednorurowy tunel pod rzeką Świną. Tunel będzie stałym połączeniem drogowym pomiędzy wyspami Wolin i Uznam. Dziś funkcjonują tu dwie przeprawy promowe, obsługujące ruch pieszy i samochodowy. Maszyna TBM (Tunnel Boring Machine) rozpocznie drążenie od strony wyspy Uznam, prace ma zakończyć za ok 6 miesięcy po stronie wyspy Wolin. Cała inwestycja ma być gotowa pod koniec 2022 roku. Koszt budowy szacuje się na niemal 950 mln zł, 85% środków pochodzi z funduszy Unii Europejskiej. Na zdjęciu od lewej wice Premier Jarosław Kaczyński, Premier RP Mateusz Morawiecki. Świnoujście 05.03.2021 / fot. Artur Kubasik / KFP
00139031.jpg (3504px x 2336px) 1054kb
Uroczystość uruchomienia maszyny TBM która ma wydrążyć jednorurowy tunel pod rzeką Świną. Tunel będzie stałym połączeniem drogowym pomiędzy wyspami Wolin i Uznam. Dziś funkcjonują tu dwie przeprawy promowe, obsługujące ruch pieszy i samochodowy. Maszyna TBM (Tunnel Boring Machine) rozpocznie drążenie od strony wyspy Uznam, prace ma zakończyć za ok 6 miesięcy po stronie wyspy Wolin. Cała inwestycja ma być gotowa pod koniec 2022 roku. Koszt budowy szacuje się na niemal 950 mln zł, 85% środków pochodzi z funduszy Unii Europejskiej. Na zdjęciu manifestujący prawa kobiet. Świnoujście 05.03.2021 / fot. Artur Kubasik / KFP
00139032.jpg (3504px x 2336px) 927kb
Uroczystość uruchomienia maszyny TBM która ma wydrążyć jednorurowy tunel pod rzeką Świną. Tunel będzie stałym połączeniem drogowym pomiędzy wyspami Wolin i Uznam. Dziś funkcjonują tu dwie przeprawy promowe, obsługujące ruch pieszy i samochodowy. Maszyna TBM (Tunnel Boring Machine) rozpocznie drążenie od strony wyspy Uznam, prace ma zakończyć za ok 6 miesięcy po stronie wyspy Wolin. Cała inwestycja ma być gotowa pod koniec 2022 roku. Koszt budowy szacuje się na niemal 950 mln zł, 85% środków pochodzi z funduszy Unii Europejskiej. Na zdjęciu wice Premier Jarosław Kaczyński. Świnoujście 05.03.2021 / fot. Artur Kubasik / KFP
00139033.jpg (3504px x 2336px) 1493kb
Uroczystość uruchomienia maszyny TBM która ma wydrążyć jednorurowy tunel pod rzeką Świną. Tunel będzie stałym połączeniem drogowym pomiędzy wyspami Wolin i Uznam. Dziś funkcjonują tu dwie przeprawy promowe, obsługujące ruch pieszy i samochodowy. Maszyna TBM (Tunnel Boring Machine) rozpocznie drążenie od strony wyspy Uznam, prace ma zakończyć za ok 6 miesięcy po stronie wyspy Wolin. Cała inwestycja ma być gotowa pod koniec 2022 roku. Koszt budowy szacuje się na niemal 950 mln zł, 85% środków pochodzi z funduszy Unii Europejskiej. Świnoujście 05.03.2021 / fot. Artur Kubasik / KFP
00139034.jpg (3504px x 2336px) 789kb
Uroczystość uruchomienia maszyny TBM która ma wydrążyć jednorurowy tunel pod rzeką Świną. Tunel będzie stałym połączeniem drogowym pomiędzy wyspami Wolin i Uznam. Dziś funkcjonują tu dwie przeprawy promowe, obsługujące ruch pieszy i samochodowy. Maszyna TBM (Tunnel Boring Machine) rozpocznie drążenie od strony wyspy Uznam, prace ma zakończyć za ok 6 miesięcy po stronie wyspy Wolin. Cała inwestycja ma być gotowa pod koniec 2022 roku. Koszt budowy szacuje się na niemal 950 mln zł, 85% środków pochodzi z funduszy Unii Europejskiej. Na zdjęciu wice Premier Jarosław Kaczyński. Świnoujście 05.03.2021 / fot. Artur Kubasik / KFP
00139035.jpg (3504px x 2336px) 879kb
Uroczystość uruchomienia maszyny TBM która ma wydrążyć jednorurowy tunel pod rzeką Świną. Tunel będzie stałym połączeniem drogowym pomiędzy wyspami Wolin i Uznam. Dziś funkcjonują tu dwie przeprawy promowe, obsługujące ruch pieszy i samochodowy. Maszyna TBM (Tunnel Boring Machine) rozpocznie drążenie od strony wyspy Uznam, prace ma zakończyć za ok 6 miesięcy po stronie wyspy Wolin. Cała inwestycja ma być gotowa pod koniec 2022 roku. Koszt budowy szacuje się na niemal 950 mln zł, 85% środków pochodzi z funduszy Unii Europejskiej. Na zdjęciu Premier RP Mateusz Morawiecki. Świnoujście 05.03.2021 / fot. Artur Kubasik / KFP
00139036.jpg (3504px x 2336px) 689kb
Uroczystość uruchomienia maszyny TBM która ma wydrążyć jednorurowy tunel pod rzeką Świną. Tunel będzie stałym połączeniem drogowym pomiędzy wyspami Wolin i Uznam. Dziś funkcjonują tu dwie przeprawy promowe, obsługujące ruch pieszy i samochodowy. Maszyna TBM (Tunnel Boring Machine) rozpocznie drążenie od strony wyspy Uznam, prace ma zakończyć za ok 6 miesięcy po stronie wyspy Wolin. Cała inwestycja ma być gotowa pod koniec 2022 roku. Koszt budowy szacuje się na niemal 950 mln zł, 85% środków pochodzi z funduszy Unii Europejskiej. Na zdjęciu Premier RP. Mateusz Morawiecki. Świnoujście 05.03.2021 / fot. Artur Kubasik / KFP
00139037.jpg (3504px x 2336px) 621kb
Uroczystość uruchomienia maszyny TBM która ma wydrążyć jednorurowy tunel pod rzeką Świną. Tunel będzie stałym połączeniem drogowym pomiędzy wyspami Wolin i Uznam. Dziś funkcjonują tu dwie przeprawy promowe, obsługujące ruch pieszy i samochodowy. Maszyna TBM (Tunnel Boring Machine) rozpocznie drążenie od strony wyspy Uznam, prace ma zakończyć za ok 6 miesięcy po stronie wyspy Wolin. Cała inwestycja ma być gotowa pod koniec 2022 roku. Koszt budowy szacuje się na niemal 950 mln zł, 85% środków pochodzi z funduszy Unii Europejskiej. Na zdjęciu Minister Infrastruktury Andrzej Adamczyk. Świnoujście 05.03.2021 / fot. Artur Kubasik / KFP
00139038.jpg (3504px x 2336px) 1177kb
Uroczystość uruchomienia maszyny TBM która ma wydrążyć jednorurowy tunel pod rzeką Świną. Tunel będzie stałym połączeniem drogowym pomiędzy wyspami Wolin i Uznam. Dziś funkcjonują tu dwie przeprawy promowe, obsługujące ruch pieszy i samochodowy. Maszyna TBM (Tunnel Boring Machine) rozpocznie drążenie od strony wyspy Uznam, prace ma zakończyć za ok 6 miesięcy po stronie wyspy Wolin. Cała inwestycja ma być gotowa pod koniec 2022 roku. Koszt budowy szacuje się na niemal 950 mln zł, 85% środków pochodzi z funduszy Unii Europejskiej. Na zdjęciu Barbara Michalska wice Prezydent Świnoujścia, matka chrzestna maszyny TBM. Świnoujście 05.03.2021 / fot. Artur Kubasik / KFP
00139039.jpg (3504px x 2336px) 1759kb
Uroczystość uruchomienia maszyny TBM która ma wydrążyć jednorurowy tunel pod rzeką Świną. Tunel będzie stałym połączeniem drogowym pomiędzy wyspami Wolin i Uznam. Dziś funkcjonują tu dwie przeprawy promowe, obsługujące ruch pieszy i samochodowy. Maszyna TBM (Tunnel Boring Machine) rozpocznie drążenie od strony wyspy Uznam, prace ma zakończyć za ok 6 miesięcy po stronie wyspy Wolin. Cała inwestycja ma być gotowa pod koniec 2022 roku. Koszt budowy szacuje się na niemal 950 mln zł, 85% środków pochodzi z funduszy Unii Europejskiej. Świnoujście 05.03.2021 / fot. Artur Kubasik / KFP