KFP / GDYNIA. MIEJSKIE HALE WALCZĄ O KLIENTÓW 15 kwietnia 2014
podziel się na Facebooku  podziel się na Twitterze
Zabytkowy zespół Miejskich Hal Targowych w Gdyni pokazuje swoją nową twarz. Kupcy i zarządcy hal starają się przekonać klientów, że zakupy w takim miejscu to zupełnie inna bajka aniżeli w centrach handlowych. - W najbliższym czasie możemy spodziewać się cyklu ciekawych akcji, które pokażą jak mogą wyglądać zakupy z ludzką twarzą. Są pełne życia i pasji. Warto zajrzeć nie tylko na ulicę Wójta Radtkego 36/40, ale także na nową stronę internetową haletargowegdynia.pl – zaprasza Agencja Rozwoju Gdyni. W pierwszym, bezpłatnym spacerze przybliżającym historię, tajemnice i ciekawostki gdyńskich hal oraz miejsko-portowej okolicy mogliśmy uczestniczyć w tę sobotę. Jedną z atrakcji Targowiska Smaków był także kulinarny pokaz przygotowany przez Ewy "Malikę" Szyc-Juchnowicz, szefową restauracji Malika. Bohaterka telewizyjnych programów serwowała potrawy z Maroka, Tunezji i Algierii. W najbliższym czasie MHT zamierzają zapraszać swoich gości m.in. na spacery z cyklu „Historie handlowe Gdyni”, a także na „Gdyńskie Perły Polskiego Modernizmu” i "Morskie historie gdyńskich Hal Targowych Gdyni". Z myślą o pasjonatach fotografowania zapowiadane są spotkania z cyklu Foto Hale Tour, a dla miłośników kuchni kupcy szykują „Kulinarne pasje i opowieści”. Jak przekonują gospodarze modernistycznych obiektów, zakupy na hali oznaczają dla klientów prawdziwe spotkania, a nie anonimowe transakcje elektroniczne w bezdusznych centrach handlowych. Zakupy z ludzką twarzą to także inna filozofia jakości zakupów - możliwość poznania pochodzenia produktów, ich walorów i właściwości, bezpośrednio od sprzedawcy lub nawet producenta, a nie z ulotek reklamowych. 12.04.2014 / fot. Maciej Kosycarz / KFP
dodaj do koszyka wszystkie wyświetlone zdjęcia
  • znalezionych zdjęć: 37
Promocja i nietypowa konferencja prasowa promujaca...
k00049033.jpg (4256px x 2832px) 3239kb
Promocja i nietypowa konferencja prasowa promujaca gdynska hale targowa nazywana brzuchem miasta. Impreze dla dziennikarzy przygotowala Agencja Rozwoju Gdyni. Gosci po hali oprowadzala Malika szefowa restauracji Malika. 13.04.2014 Fot. Maciej Kosycarz / KFP
Promocja i nietypowa konferencja prasowa promujaca...
k00049035.jpg (4256px x 2832px) 3476kb
Promocja i nietypowa konferencja prasowa promujaca gdynska hale targowa nazywana brzuchem miasta. Impreze dla dziennikarzy przygotowala Agencja Rozwoju Gdyni. Prezentacja sklepiku ze slodyczami Bozeny Samburskiej.13.04.2014 Fot. Maciej Kosycarz / KFP
Promocja i nietypowa konferencja prasowa promujaca...
k00049045.jpg (4115px x 2738px) 2000kb
Promocja i nietypowa konferencja prasowa promujaca gdynska hale targowa nazywana brzuchem miasta. Impreze dla dziennikarzy przygotowala Agencja Rozwoju Gdyni. Stoiska z rybami w malej hali rybnej,13.04.2014 Fot. Maciej Kosycarz / KFP
Promocja i nietypowa konferencja prasowa promujaca...
k00049049.jpg (2832px x 4256px) 2437kb
Promocja i nietypowa konferencja prasowa promujaca gdynska hale targowa nazywana brzuchem miasta. Impreze dla dziennikarzy przygotowala Agencja Rozwoju Gdyni. Gosci po hali oprowadzala Malika szefowa restauracji Malika. Stoiska z rybami w malej hali rybnej. 13.04.2014 Fot. Maciej Kosycarz / KFP
Promocja i nietypowa konferencja prasowa promujaca...
k00049054.jpg (3636px x 2483px) 2052kb
Promocja i nietypowa konferencja prasowa promujaca gdynska hale targowa nazywana brzuchem miasta. Impreze dla dziennikarzy przygotowala Agencja Rozwoju Gdyni. 13.04.2014 Fot. Maciej Kosycarz / KFP
Promocja i nietypowa konferencja prasowa promujaca...
k00049055.jpg (3917px x 2606px) 2561kb
Promocja i nietypowa konferencja prasowa promujaca gdynska hale targowa nazywana brzuchem miasta. Impreze dla dziennikarzy przygotowala Agencja Rozwoju Gdyni. Gosci po hali oprowadzala Malika szefowa restauracji Malika. Stoiska z warzywami i owocami.13.04.2014 Fot. Maciej Kosycarz / KFP
Promocja i nietypowa konferencja prasowa promujaca...
k00049058.jpg (4256px x 2832px) 3047kb
Promocja i nietypowa konferencja prasowa promujaca gdynska hale targowa nazywana brzuchem miasta. Impreze dla dziennikarzy przygotowala Agencja Rozwoju Gdyni. Stoiska z warzywami i owocami. 13.04.2014 Fot. Maciej Kosycarz / KFP
Promocja i nietypowa konferencja prasowa promujaca...
k00049059.jpg (4256px x 2832px) 3452kb
Promocja i nietypowa konferencja prasowa promujaca gdynska hale targowa nazywana brzuchem miasta. Impreze dla dziennikarzy przygotowala Agencja Rozwoju Gdyni. Stoiska z warzywami i owocami. 13.04.2014 Fot. Maciej Kosycarz / KFP
Promocja i nietypowa konferencja prasowa promujaca...
k00049060.jpg (4256px x 2832px) 3286kb
Promocja i nietypowa konferencja prasowa promujaca gdynska hale targowa nazywana brzuchem miasta. Impreze dla dziennikarzy przygotowala Agencja Rozwoju Gdyni. Stoiska z warzywami i owocami. 13.04.2014 Fot. Maciej Kosycarz / KFP
Promocja i nietypowa konferencja prasowa promujaca...
k00049061.jpg (4256px x 2832px) 2791kb
Promocja i nietypowa konferencja prasowa promujaca gdynska hale targowa nazywana brzuchem miasta. Impreze dla dziennikarzy przygotowala Agencja Rozwoju Gdyni. Stoiska z warzywami i owocami. 13.04.2014 Fot. Maciej Kosycarz / KFP
Promocja i nietypowa konferencja prasowa promujaca...
k00049062.jpg (4101px x 2728px) 2835kb
Promocja i nietypowa konferencja prasowa promujaca gdynska hale targowa nazywana brzuchem miasta. Impreze dla dziennikarzy przygotowala Agencja Rozwoju Gdyni. Stoiska z warzywami i owocami. 13.04.2014 Fot. Maciej Kosycarz / KFP
Promocja i nietypowa konferencja prasowa promujaca...
k00049063.jpg (4090px x 2721px) 2663kb
Promocja i nietypowa konferencja prasowa promujaca gdynska hale targowa nazywana brzuchem miasta. Impreze dla dziennikarzy przygotowala Agencja Rozwoju Gdyni. Stoiska z warzywami i owocami. 13.04.2014 Fot. Maciej Kosycarz / KFP
Promocja i nietypowa konferencja prasowa promujaca...
k00049065.jpg (2685px x 4034px) 2209kb
Promocja i nietypowa konferencja prasowa promujaca gdynska hale targowa nazywana brzuchem miasta. Impreze dla dziennikarzy przygotowala Agencja Rozwoju Gdyni. Stoiska z warzywami i owocami. Sprzedawczyni prezentuje kapusta kiszona w calosci. 13.04.2014 Fot. Maciej Kosycarz / KFP
Promocja i nietypowa konferencja prasowa promujaca...
k00049066.jpg (3553px x 2440px) 2039kb
Promocja i nietypowa konferencja prasowa promujaca gdynska hale targowa nazywana brzuchem miasta. Impreze dla dziennikarzy przygotowala Agencja Rozwoju Gdyni. Stoiska z warzywami i owocami. 13.04.2014 Fot. Maciej Kosycarz / KFP
Promocja i nietypowa konferencja prasowa promujaca...
k00049067.jpg (4256px x 2832px) 2730kb
Promocja i nietypowa konferencja prasowa promujaca gdynska hale targowa nazywana brzuchem miasta. Impreze dla dziennikarzy przygotowala Agencja Rozwoju Gdyni. Stoiska z warzywami i owocami. 13.04.2014 Fot. Maciej Kosycarz / KFP
Promocja i nietypowa konferencja prasowa promujaca...
k00049068.jpg (4256px x 2832px) 3013kb
Promocja i nietypowa konferencja prasowa promujaca gdynska hale targowa nazywana brzuchem miasta. Impreze dla dziennikarzy przygotowala Agencja Rozwoju Gdyni. Gosci po hali oprowadzala Malika szefowa restauracji Malika. Stoisko z warzywami. 13.04.2014 Fot. Maciej Kosycarz / KFP
  • znalezionych zdjęć: 37