KFP / GDYNIA. MIEJSKIE HALE WALCZĄ O KLIENTÓW 15 kwietnia 2014
podziel się na Facebooku  podziel się na Twitterze
Zabytkowy zespół Miejskich Hal Targowych w Gdyni pokazuje swoją nową twarz. Kupcy i zarządcy hal starają się przekonać klientów, że zakupy w takim miejscu to zupełnie inna bajka aniżeli w centrach handlowych. - W najbliższym czasie możemy spodziewać się cyklu ciekawych akcji, które pokażą jak mogą wyglądać zakupy z ludzką twarzą. Są pełne życia i pasji. Warto zajrzeć nie tylko na ulicę Wójta Radtkego 36/40, ale także na nową stronę internetową haletargowegdynia.pl – zaprasza Agencja Rozwoju Gdyni. W pierwszym, bezpłatnym spacerze przybliżającym historię, tajemnice i ciekawostki gdyńskich hal oraz miejsko-portowej okolicy mogliśmy uczestniczyć w tę sobotę. Jedną z atrakcji Targowiska Smaków był także kulinarny pokaz przygotowany przez Ewy "Malikę" Szyc-Juchnowicz, szefową restauracji Malika. Bohaterka telewizyjnych programów serwowała potrawy z Maroka, Tunezji i Algierii. W najbliższym czasie MHT zamierzają zapraszać swoich gości m.in. na spacery z cyklu „Historie handlowe Gdyni”, a także na „Gdyńskie Perły Polskiego Modernizmu” i "Morskie historie gdyńskich Hal Targowych Gdyni". Z myślą o pasjonatach fotografowania zapowiadane są spotkania z cyklu Foto Hale Tour, a dla miłośników kuchni kupcy szykują „Kulinarne pasje i opowieści”. Jak przekonują gospodarze modernistycznych obiektów, zakupy na hali oznaczają dla klientów prawdziwe spotkania, a nie anonimowe transakcje elektroniczne w bezdusznych centrach handlowych. Zakupy z ludzką twarzą to także inna filozofia jakości zakupów - możliwość poznania pochodzenia produktów, ich walorów i właściwości, bezpośrednio od sprzedawcy lub nawet producenta, a nie z ulotek reklamowych. 12.04.2014 / fot. Maciej Kosycarz / KFP
dodaj do koszyka wszystkie wyświetlone zdjęcia
  • znalezionych zdjęć: 37
Promocja i nietypowa konferencja prasowa promujaca...
k00049091.jpg (3851px x 2563px) 2130kb
Promocja i nietypowa konferencja prasowa promujaca gdynska hale targowa nazywana brzuchem miasta. Impreze dla dziennikarzy przygotowala Agencja Rozwoju Gdyni. Stoisko z odzieza, ubraniami. 13.04.2014 Fot. Maciej Kosycarz / KFP
Promocja i nietypowa konferencja prasowa promujaca...
k00049092.jpg (3597px x 2394px) 1788kb
Promocja i nietypowa konferencja prasowa promujaca gdynska hale targowa nazywana brzuchem miasta. Impreze dla dziennikarzy przygotowala Agencja Rozwoju Gdyni. Stoisko z odzieza, ubraniami. 13.04.2014 Fot. Maciej Kosycarz / KFP
Promocja i nietypowa konferencja prasowa promujaca...
k00049093.jpg (4086px x 2783px) 2512kb
Promocja i nietypowa konferencja prasowa promujaca gdynska hale targowa nazywana brzuchem miasta. Impreze dla dziennikarzy przygotowala Agencja Rozwoju Gdyni. Stoisko z odzieza, ubraniami. 13.04.2014 Fot. Maciej Kosycarz / KFP
Promocja i nietypowa konferencja prasowa promujaca...
k00049094.jpg (4167px x 2773px) 2528kb
Promocja i nietypowa konferencja prasowa promujaca gdynska hale targowa nazywana brzuchem miasta. Impreze dla dziennikarzy przygotowala Agencja Rozwoju Gdyni. Stoisko z odzieza, ubraniami. 13.04.2014 Fot. Maciej Kosycarz / KFP
Promocja i nietypowa konferencja prasowa promujaca...
k00049096.jpg (3577px x 2443px) 1995kb
Promocja i nietypowa konferencja prasowa promujaca gdynska hale targowa nazywana brzuchem miasta. Impreze dla dziennikarzy przygotowala Agencja Rozwoju Gdyni. 13.04.2014 Fot. Maciej Kosycarz / KFP
  • znalezionych zdjęć: 37