00018815.jpg (2901px x 1886px) 1403kb
Stocznia Gdynia SA w Gdyni. Kontenerowiec Charlotte Wulff (pozniej Maersk Diademe) jest najwiekszym kontenerowcem zbudownym dotychczas w polskich stoczniach. Prototypowy kontenerowiec komorowy z serii 8276 moze przewozic 4546 TEU (ekwiwalentnych kontenerów 20-stopowych) - 2019 w ladowni i 2527 na pokładzie. Nosnosc 58 000 DWT, dlugosc 291 m, szerokosc 32 m, zanurzenie 13 m. Elektrownia statku o mocy lacznej 8 800 kW jest największa elektrownia zainstalowana dotychczas na statkach budowanych w Polsce. n/z poklad i nadbudowki widziane z dziobu
26.01.2006
fot. Wojciech Strozyk / KFP
00018816.jpg (2849px x 1899px) 1759kb
Stocznia Gdynia SA w Gdyni. Kontenerowiec Charlotte Wulff (pozniej Maersk Diademe) jest najwiekszym kontenerowcem zbudownym dotychczas w polskich stoczniach. Prototypowy kontenerowiec komorowy z serii 8276 moze przewozic 4546 TEU (ekwiwalentnych kontenerów 20-stopowych) - 2019 w ladowni i 2527 na pokładzie. Nosnosc 58 000 DWT, dlugosc 291 m, szerokosc 32 m, zanurzenie 13 m. Elektrownia statku o mocy lacznej 8 800 kW jest największa elektrownia zainstalowana dotychczas na statkach budowanych w Polsce. n/z silownia, siedmiocylindrowy silnik glowny o mocy 40 040 kW pozwala na osiagniecie predkosci eksploatacyjnej 24 wezlow.
26.01.2006
fot. Wojciech Strozyk / KFP
00018817.jpg (2000px x 3008px) 1623kb
Stocznia Gdynia SA w Gdyni. Kontenerowiec Charlotte Wulff (pozniej Maersk Diademe) jest najwiekszym kontenerowcem zbudownym dotychczas w polskich stoczniach. Prototypowy kontenerowiec komorowy z serii 8276 moze przewozic 4546 TEU (ekwiwalentnych kontenerów 20-stopowych) - 2019 w ladowni i 2527 na pokładzie. Nosnosc 58 000 DWT, dlugosc 291 m, szerokosc 32 m, zanurzenie 13 m. Elektrownia statku o mocy lacznej 8 800 kW jest największa elektrownia zainstalowana dotychczas na statkach budowanych w Polsce. n/z mostek, widok na poklad kontenerowy - jedna z ladowni jest otwarta
26.01.2006
fot. Wojciech Strozyk / KFP
00018818.jpg (3008px x 2000px) 1384kb
Stocznia Gdynia SA w Gdyni. Kontenerowiec Charlotte Wulff (pozniej Maersk Diademe) jest najwiekszym kontenerowcem zbudownym dotychczas w polskich stoczniach. Prototypowy kontenerowiec komorowy z serii 8276 moze przewozic 4546 TEU (ekwiwalentnych kontenerów 20-stopowych) - 2019 w ladowni i 2527 na pokładzie. Nosnosc 58 000 DWT, dlugosc 291 m, szerokosc 32 m, zanurzenie 13 m. Elektrownia statku o mocy lacznej 8 800 kW jest największa elektrownia zainstalowana dotychczas na statkach budowanych w Polsce. n/z nadbudowka
26.01.2006
fot. Wojciech Strozyk / KFP
m0011020.jpg (3318px x 2164px) 1339kb
Suwnica i dzwigi w Stoczni Gdynskiej.
10.11.2005
fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m0011021.jpg (3366px x 2188px) 1518kb
ORP Kosciuszko wraca do portu w Gdyni.
10.11.2005
fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m0011094.jpg (3366px x 2188px) 1518kb
ORP Kosciuszko wraca do portu w Gdyni. 10.11.2005 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m0010544.jpg (3276px x 1611px) 1104kb
Stocznia remontowa Marynarki Wojennej w Gdyni.
19.10.2005
fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m0010543.jpg (3251px x 2105px) 1439kb
Stocznia remontowa Marynarki Wojennej w Gdyni. 19.10.2005 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m0011355.jpg (3438px x 2258px) 1576kb
Prezydent Gdyni Wojciech Szczurek ( za prezydentem z lewej terminal kontenerowy a z prawej gdynska stocznia).
19.10.2005
fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
j0019903.jpg (2336px x 3504px) 2735kb
Stocznia Gdynia.
20.09.2005
fot. Wojtek Jakubowski /KFP
j0019904.jpg (3504px x 2336px) 2973kb
Stocznia Gdynia.
20.09.2005
fot. Wojtek Jakubowski /KFP
j0019905.jpg (3504px x 2336px) 2844kb
Stocznia Gdynia.
20.09.2005
fot. Wojtek Jakubowski /KFP
j0019906.jpg (3504px x 2336px) 2755kb
Stocznia Gdynia.
20.09.2005
fot. Wojtek Jakubowski /KFP
j0019927.jpg (2336px x 3504px) 2971kb
Leon Aronowitz - nowy czlonek zarzadu Stoczni Gdynia SA.
20.09.2005
fot. Wojtek Jakubowski /KFP
j0019928.jpg (2336px x 3504px) 2957kb
Leon Aronowitz - nowy czlonek zarzadu Stoczni Gdynia SA.
20.09.2005
fot. Wojtek Jakubowski /KFP