00108092.jpg (4256px x 2832px) 2472kb
Gdynia Stocznia Marynarki Wojennej Wodowanie techniczne okretu patrolowego ORP Slazak najnowszej jednostki polskiej Marynarki Wojennej . Budowany poczatkowo jako korweta wielozadaniowa typu 620 Gawron bazujaca na koncepcji MEKO A 100 opracowanej w stoczni Blohm und Voss w Hamburgu mial byc pierwszym z serii 7 nowoczesnych jednostek budowanych w ramach modernizacji Marynarki Wojennej w zwiazku z wejsciem do NATO w 1999 roku . Stepke polozono w 2001 roku z udzialem premiera Leszka Millera a prace miano zakonczyc w 2005 roku . Zwodowany w 2009 roku kadlub wykonany jest obecnie w 98 % , mechanizmy w silowniach zamontowane w 90 % , montaze konstrukcyjne systemow w 80 % . Upadek projektu budowy 7 okretow byl jedna z przyczyn postawienia w stan upadlosci Stoczni Marynarki Wojennej . Na poczatku 2012 roku MON zrezygnowal z dokonczenia budowy korwety i postanowil sprzedac kadlub . W pazdzierniku 2012 postanowiono jednak wznowic prace i na bazie nieukonczonej korwety zbudowac do 2016 roku okret patrolowy . Marynarka Wojenna utworzyla grupe organizacyjna przygotowawcza OPV Slazak ze skladu Dywizjonu Okretow Bojowych ktora szkoli sie w obsludze systemow okretu 16.12.2014 Fot. Wojciech Strozyk/REPORTER/KFP
00108093.jpg (4256px x 2832px) 2310kb
Gdynia Stocznia Marynarki Wojennej Wodowanie techniczne okretu patrolowego ORP Slazak najnowszej jednostki polskiej Marynarki Wojennej . Budowany poczatkowo jako korweta wielozadaniowa typu 620 Gawron bazujaca na koncepcji MEKO A 100 opracowanej w stoczni Blohm und Voss w Hamburgu mial byc pierwszym z serii 7 nowoczesnych jednostek budowanych w ramach modernizacji Marynarki Wojennej w zwiazku z wejsciem do NATO w 1999 roku . Stepke polozono w 2001 roku z udzialem premiera Leszka Millera a prace miano zakonczyc w 2005 roku . Zwodowany w 2009 roku kadlub wykonany jest obecnie w 98 % , mechanizmy w silowniach zamontowane w 90 % , montaze konstrukcyjne systemow w 80 % . Upadek projektu budowy 7 okretow byl jedna z przyczyn postawienia w stan upadlosci Stoczni Marynarki Wojennej . Na poczatku 2012 roku MON zrezygnowal z dokonczenia budowy korwety i postanowil sprzedac kadlub . W pazdzierniku 2012 postanowiono jednak wznowic prace i na bazie nieukonczonej korwety zbudowac do 2016 roku okret patrolowy . Marynarka Wojenna utworzyla grupe organizacyjna przygotowawcza OPV Slazak ze skladu Dywizjonu Okretow Bojowych ktora szkoli sie w obsludze systemow okretu 16.12.2014 Fot. Wojciech Strozyk/REPORTER/KFP
00108094.jpg (4256px x 2832px) 3236kb
Gdynia Stocznia Marynarki Wojennej Wodowanie techniczne okretu patrolowego ORP Slazak najnowszej jednostki polskiej Marynarki Wojennej . Budowany poczatkowo jako korweta wielozadaniowa typu 620 Gawron bazujaca na koncepcji MEKO A 100 opracowanej w stoczni Blohm und Voss w Hamburgu mial byc pierwszym z serii 7 nowoczesnych jednostek budowanych w ramach modernizacji Marynarki Wojennej w zwiazku z wejsciem do NATO w 1999 roku . Stepke polozono w 2001 roku z udzialem premiera Leszka Millera a prace miano zakonczyc w 2005 roku . Zwodowany w 2009 roku kadlub wykonany jest obecnie w 98 % , mechanizmy w silowniach zamontowane w 90 % , montaze konstrukcyjne systemow w 80 % . Upadek projektu budowy 7 okretow byl jedna z przyczyn postawienia w stan upadlosci Stoczni Marynarki Wojennej . Na poczatku 2012 roku MON zrezygnowal z dokonczenia budowy korwety i postanowil sprzedac kadlub . W pazdzierniku 2012 postanowiono jednak wznowic prace i na bazie nieukonczonej korwety zbudowac do 2016 roku okret patrolowy . Marynarka Wojenna utworzyla grupe organizacyjna przygotowawcza OPV Slazak ze skladu Dywizjonu Okretow Bojowych ktora szkoli sie w obsludze systemow okretu 16.12.2014 Fot. Wojciech Strozyk/REPORTER/KFP
00108095.jpg (4256px x 2832px) 2493kb
Gdynia Stocznia Marynarki Wojennej Wodowanie techniczne okretu patrolowego ORP Slazak najnowszej jednostki polskiej Marynarki Wojennej . Budowany poczatkowo jako korweta wielozadaniowa typu 620 Gawron bazujaca na koncepcji MEKO A 100 opracowanej w stoczni Blohm und Voss w Hamburgu mial byc pierwszym z serii 7 nowoczesnych jednostek budowanych w ramach modernizacji Marynarki Wojennej w zwiazku z wejsciem do NATO w 1999 roku . Stepke polozono w 2001 roku z udzialem premiera Leszka Millera a prace miano zakonczyc w 2005 roku . Zwodowany w 2009 roku kadlub wykonany jest obecnie w 98 % , mechanizmy w silowniach zamontowane w 90 % , montaze konstrukcyjne systemow w 80 % . Upadek projektu budowy 7 okretow byl jedna z przyczyn postawienia w stan upadlosci Stoczni Marynarki Wojennej . Na poczatku 2012 roku MON zrezygnowal z dokonczenia budowy korwety i postanowil sprzedac kadlub . W pazdzierniku 2012 postanowiono jednak wznowic prace i na bazie nieukonczonej korwety zbudowac do 2016 roku okret patrolowy . Marynarka Wojenna utworzyla grupe organizacyjna przygotowawcza OPV Slazak ze skladu Dywizjonu Okretow Bojowych ktora szkoli sie w obsludze systemow okretu 16.12.2014 Fot. Wojciech Strozyk/REPORTER/KFP
00108096.jpg (4256px x 2832px) 2385kb
Gdynia Stocznia Marynarki Wojennej Wodowanie techniczne okretu patrolowego ORP Slazak najnowszej jednostki polskiej Marynarki Wojennej . Budowany poczatkowo jako korweta wielozadaniowa typu 620 Gawron bazujaca na koncepcji MEKO A 100 opracowanej w stoczni Blohm und Voss w Hamburgu mial byc pierwszym z serii 7 nowoczesnych jednostek budowanych w ramach modernizacji Marynarki Wojennej w zwiazku z wejsciem do NATO w 1999 roku . Stepke polozono w 2001 roku z udzialem premiera Leszka Millera a prace miano zakonczyc w 2005 roku . Zwodowany w 2009 roku kadlub wykonany jest obecnie w 98 % , mechanizmy w silowniach zamontowane w 90 % , montaze konstrukcyjne systemow w 80 % . Upadek projektu budowy 7 okretow byl jedna z przyczyn postawienia w stan upadlosci Stoczni Marynarki Wojennej . Na poczatku 2012 roku MON zrezygnowal z dokonczenia budowy korwety i postanowil sprzedac kadlub . W pazdzierniku 2012 postanowiono jednak wznowic prace i na bazie nieukonczonej korwety zbudowac do 2016 roku okret patrolowy . Marynarka Wojenna utworzyla grupe organizacyjna przygotowawcza OPV Slazak ze skladu Dywizjonu Okretow Bojowych ktora szkoli sie w obsludze systemow okretu 16.12.2014 Fot. Wojciech Strozyk/REPORTER/KFP
00103407.jpg (1910px x 2862px) 1341kb
Gdynia. W stoczni DAMEN Shipyards Gdynia S.A. oficjalnie oddano do uzytku wybudowana przez firme gdynska firme Allcon hale do prefabrykacji sekcji jednostek plywajacych. Moze ona spelniac rowniez role hali wyposazeniowej statkow. Hala ma 64 metry dlugosci, 17 metrow szerokosci i 23,8 metra wysokosci. Wyposazona jest w dwie suwnice 32-tonowe oraz estakade do transportu sekcji,
20.01.2014
Fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00103408.jpg (3008px x 2008px) 1561kb
Gdynia. W stoczni DAMEN Shipyards Gdynia S.A. oficjalnie oddano do uzytku wybudowana przez firme gdynska firme Allcon hale do prefabrykacji sekcji jednostek plywajacych. Moze ona spelniac rowniez role hali wyposazeniowej statkow. Hala ma 64 metry dlugosci, 17 metrow szerokosci i 23,8 metra wysokosci. Wyposazona jest w dwie suwnice 32-tonowe oraz estakade do transportu sekcji,
20.01.2014
Fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00103409.jpg (3008px x 2008px) 2019kb
Gdynia. W stoczni DAMEN Shipyards Gdynia S.A. oficjalnie oddano do uzytku wybudowana przez firme gdynska firme Allcon hale do prefabrykacji sekcji jednostek plywajacych. Moze ona spelniac rowniez role hali wyposazeniowej statkow. Hala ma 64 metry dlugosci, 17 metrow szerokosci i 23,8 metra wysokosci. Wyposazona jest w dwie suwnice 32-tonowe oraz estakade do transportu sekcji,
20.01.2014
Fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00103410.jpg (2720px x 1816px) 833kb
Gdynia. W stoczni DAMEN Shipyards Gdynia S.A. oficjalnie oddano do uzytku wybudowana przez firme gdynska firme Allcon hale (na zdjeciu) do prefabrykacji sekcji jednostek plywajacych. Moze ona spelniac rowniez role hali wyposazeniowej statkow. Hala ma 64 metry dlugosci, 17 metrow szerokosci i 23,8 metra wysokosci. Wyposazona jest w dwie suwnice 32-tonowe oraz estakade do transportu sekcji,
co gwarantuje wysoka jakosc montazu niezbedna w produkcji megajachtow oraz poprawia warunki pracy stoczniowcow.
20.01.2014
Fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00103411.jpg (2008px x 3008px) 1017kb
Gdynia. W stoczni DAMEN Shipyards Gdynia S.A. oficjalnie oddano do uzytku wybudowana przez firme gdynska firme Allcon hale (na zdjeciu) do prefabrykacji sekcji jednostek plywajacych. Moze ona spelniac rowniez role hali wyposazeniowej statkow. Hala ma 64 metry dlugosci, 17 metrow szerokosci i 23,8 metra wysokosci. Wyposazona jest w dwie suwnice 32-tonowe oraz estakade do transportu sekcji,
co gwarantuje wysoka jakosc montazu niezbedna w produkcji megajachtow oraz poprawia warunki pracy stoczniowcow.
20.01.2014
Fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00103412.jpg (2008px x 3008px) 1384kb
Gdynia. W stoczni DAMEN Shipyards Gdynia S.A. oficjalnie oddano do uzytku wybudowana przez firme gdynska firme Allcon hale do prefabrykacji sekcji jednostek plywajacych. Moze ona spelniac rowniez role hali wyposazeniowej statkow. Hala ma 64 metry dlugosci, 17 metrow szerokosci i 23,8 metra wysokosci. Wyposazona jest w dwie suwnice 32-tonowe oraz estakade do transportu sekcji,
20.01.2014
Fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00103413.jpg (2766px x 1847px) 1204kb
Gdynia. W stoczni DAMEN Shipyards Gdynia S.A. oficjalnie oddano do uzytku wybudowana przez firme gdynska firme Allcon hale do prefabrykacji sekcji jednostek plywajacych. Moze ona spelniac rowniez role hali wyposazeniowej statkow. Hala ma 64 metry dlugosci, 17 metrow szerokosci i 23,8 metra wysokosci. Wyposazona jest w dwie suwnice 32-tonowe oraz estakade do transportu sekcji,
20.01.2014
Fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00103414.jpg (2260px x 1509px) 681kb
Gdynia. W stoczni DAMEN Shipyards Gdynia S.A. oficjalnie oddano do uzytku wybudowana przez firme gdynska firme Allcon hale do prefabrykacji sekcji jednostek plywajacych. Moze ona spelniac rowniez role hali wyposazeniowej statkow. Hala ma 64 metry dlugosci, 17 metrow szerokosci i 23,8 metra wysokosci. Wyposazona jest w dwie suwnice 32-tonowe oraz estakade do transportu sekcji,
20.01.2014
Fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00103415.jpg (3008px x 2008px) 1059kb
Gdynia. W stoczni DAMEN Shipyards Gdynia S.A. oficjalnie oddano do uzytku wybudowana przez firme gdynska firme Allcon hale do prefabrykacji sekcji jednostek plywajacych. Moze ona spelniac rowniez role hali wyposazeniowej statkow. Hala ma 64 metry dlugosci, 17 metrow szerokosci i 23,8 metra wysokosci. Wyposazona jest w dwie suwnice 32-tonowe oraz estakade do transportu sekcji,
20.01.2014
Fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00103416.jpg (3008px x 2008px) 1047kb
Gdynia. W stoczni DAMEN Shipyards Gdynia S.A. oficjalnie oddano do uzytku wybudowana przez firme gdynska firme Allcon hale do prefabrykacji sekcji jednostek plywajacych. Moze ona spelniac rowniez role hali wyposazeniowej statkow. Hala ma 64 metry dlugosci, 17 metrow szerokosci i 23,8 metra wysokosci. Wyposazona jest w dwie suwnice 32-tonowe oraz estakade do transportu sekcji,
20.01.2014
Fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00103417.jpg (3008px x 2008px) 1185kb
Gdynia. W stoczni DAMEN Shipyards Gdynia S.A. oficjalnie oddano do uzytku wybudowana przez firme gdynska firme Allcon hale do prefabrykacji sekcji jednostek plywajacych. Moze ona spelniac rowniez role hali wyposazeniowej statkow. Hala ma 64 metry dlugosci, 17 metrow szerokosci i 23,8 metra wysokosci. Wyposazona jest w dwie suwnice 32-tonowe oraz estakade do transportu sekcji,
20.01.2014
Fot. Andrzej J. Gojke / KFP