m00048919.jpg (3071px x 2047px) 3204kb
Uroczyste zawieszenie wiechy na modernizowanym biurowcu G-330 Akwarium dawnej Stoczni Gdynia.
28.09.2012
fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00048920.jpg (3071px x 2047px) 3747kb
Uroczyste zawieszenie wiechy na modernizowanym biurowcu G-330 Akwarium dawnej Stoczni Gdynia.
28.09.2012
fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00047775.jpg (4814px x 3209px) 7905kb
Gdynia. Stocznia.
11.08.2012
fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00047776.jpg (4814px x 3209px) 6570kb
Gdynia. Stocznia.
11.08.2012
fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00047777.jpg (4814px x 3209px) 8403kb
Gdynia. Stocznia.
11.08.2012
fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
00097385.jpg (4654px x 3103px) 5801kb
Stocznia Gdynia. Samochodowiec PC/TC Baltic Ace
02.08.2012
fot. Piotr Starenczak / KFP
00097386.jpg (4722px x 3124px) 4584kb
Stocznia Gdynia. Samochodowiec PC/TC Baltic Ace
02.08.2012
fot. Piotr Starenczak / KFP
00097387.jpg (4752px x 3168px) 5297kb
Stocznia Gdynia. Samochodowiec PC/TC Baltic Ace
02.08.2012
fot. Piotr Starenczak / KFP
00097388.jpg (5152px x 3409px) 5777kb
Stocznia Gdynia. Samochodowiec PC/TC Baltic Ace
02.08.2012
fot. Piotr Starenczak / KFP
00097389.jpg (5102px x 3330px) 6163kb
Stocznia Gdynia. Samochodowiec PC/TC Baltic Ace
02.08.2012
fot. Piotr Starenczak / KFP
00097390.jpg (5132px x 3380px) 6718kb
Stocznia Gdynia. Samochodowiec PC/TC Baltic Ace
02.08.2012
fot. Piotr Starenczak / KFP
00097391.jpg (5184px x 3456px) 6788kb
Stocznia Gdynia. Samochodowiec PC/TC Baltic Ace
02.08.2012
fot. Piotr Starenczak / KFP
00094268.jpg (2835px x 1890px) 645kb
Zbudowany w Gdyni przez Stocznie CRIST Innovation NB 142 to jednostka do budowy i obslugi farm wiatrowych. Po przejsciu prob morskich statek trafi w rece armatora, spolki HGO Innovation Shipowner B.V., nalezacej do niemieckiego koncernu budowlanego Hochtief i wchodzacej w sklad belgijskiej grupy DEME spolki GeoSea. Budowa statku kosztowala ponad 200 mln euro. 147 metrow dlugosci, 42 metry szerokosci, 11 metrów wysokosci, zuraw o udzwigu 1,5 tys. ton . Jednostka osiaga predkosc do 12 wezlow, bedzie pracowac na glebokosci do 50 metrow i przewozic elementy wiez wiatrowych wazace do 8 tys. ton. Nz. Innovation NB 142 wchodzi do gdynskiego portu
31.07.2012 fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00094269.jpg (2835px x 1890px) 1495kb
Zbudowany w Gdyni przez Stocznie CRIST Innovation NB 142 to jednostka do budowy i obslugi farm wiatrowych. Po przejsciu prob morskich statek trafi w rece armatora, spolki HGO Innovation Shipowner B.V., nalezacej do niemieckiego koncernu budowlanego Hochtief i wchodzacej w sklad belgijskiej grupy DEME spolki GeoSea. Budowa statku kosztowala ponad 200 mln euro. 147 metrow dlugosci, 42 metry szerokosci, 11 metrów wysokosci, zuraw o udzwigu 1,5 tys. ton . Jednostka osiaga predkosc do 12 wezlow, bedzie pracowac na glebokosci do 50 metrow i przewozic elementy wiez wiatrowych wazace do 8 tys. ton. Nz. Innovation NB 142 wchodzi do gdynskiego portu
31.07.2012 fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00094270.jpg (2835px x 1890px) 1350kb
Zbudowany w Gdyni przez Stocznie CRIST Innovation NB 142 to jednostka do budowy i obslugi farm wiatrowych. Po przejsciu prob morskich statek trafi w rece armatora, spolki HGO Innovation Shipowner B.V., nalezacej do niemieckiego koncernu budowlanego Hochtief i wchodzacej w sklad belgijskiej grupy DEME spolki GeoSea. Budowa statku kosztowala ponad 200 mln euro. 147 metrow dlugosci, 42 metry szerokosci, 11 metrów wysokosci, zuraw o udzwigu 1,5 tys. ton . Jednostka osiaga predkosc do 12 wezlow, bedzie pracowac na glebokosci do 50 metrow i przewozic elementy wiez wiatrowych wazace do 8 tys. ton. Nz. Innovation NB 142 wchodzi do gdynskiego portu
31.07.2012 fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00094271.jpg (1890px x 2835px) 1146kb
Zbudowany w Gdyni przez Stocznie CRIST Innovation NB 142 to jednostka do budowy i obslugi farm wiatrowych. Po przejsciu prob morskich statek trafi w rece armatora, spolki HGO Innovation Shipowner B.V., nalezacej do niemieckiego koncernu budowlanego Hochtief i wchodzacej w sklad belgijskiej grupy DEME spolki GeoSea. Budowa statku kosztowala ponad 200 mln euro. 147 metrow dlugosci, 42 metry szerokosci, 11 metrów wysokosci, zuraw o udzwigu 1,5 tys. ton . Jednostka osiaga predkosc do 12 wezlow, bedzie pracowac na glebokosci do 50 metrow i przewozic elementy wiez wiatrowych wazace do 8 tys. ton. Nz. Innovation NB 142 wchodzi do gdynskiego portu
31.07.2012 fot. Andrzej J. Gojke / KFP