KFP / STOCZNIA GDYNIA ZNALAZŁA INWESTORA Z KATARU.
podziel się na Facebooku  podziel się na Twitterze
dodaj do koszyka wszystkie wyświetlone zdjęcia
  • znalezionych zdjęć: 2302
Zbudowany w Gdyni  przez Stocznie CRIST Innovation...
00094272.jpg (2835px x 1890px) 999kb
Zbudowany w Gdyni przez Stocznie CRIST Innovation NB 142 to jednostka do budowy i obslugi farm wiatrowych. Po przejsciu prob morskich statek trafi w rece armatora, spolki HGO Innovation Shipowner B.V., nalezacej do niemieckiego koncernu budowlanego Hochtief i wchodzacej w sklad belgijskiej grupy DEME spolki GeoSea. Budowa statku kosztowala ponad 200 mln euro. 147 metrow dlugosci, 42 metry szerokosci, 11 metrów wysokosci, zuraw o udzwigu 1,5 tys. ton . Jednostka osiaga predkosc do 12 wezlow, bedzie pracowac na glebokosci do 50 metrow i przewozic elementy wiez wiatrowych wazace do 8 tys. ton. Nz. Innovation NB 142 wchodzi do gdynskiego portu 31.07.2012 fot. Andrzej J. Gojke / KFP
Zbudowany w Gdyni  przez Stocznie CRIST Innovation...
00094273.jpg (1890px x 2835px) 1096kb
Zbudowany w Gdyni przez Stocznie CRIST Innovation NB 142 to jednostka do budowy i obslugi farm wiatrowych. Po przejsciu prob morskich statek trafi w rece armatora, spolki HGO Innovation Shipowner B.V., nalezacej do niemieckiego koncernu budowlanego Hochtief i wchodzacej w sklad belgijskiej grupy DEME spolki GeoSea. Budowa statku kosztowala ponad 200 mln euro. 147 metrow dlugosci, 42 metry szerokosci, 11 metrów wysokosci, zuraw o udzwigu 1,5 tys. ton . Jednostka osiaga predkosc do 12 wezlow, bedzie pracowac na glebokosci do 50 metrow i przewozic elementy wiez wiatrowych wazace do 8 tys. ton. Nz. Innovation NB 142 wchodzi do gdynskiego portu 31.07.2012 fot. Andrzej J. Gojke / KFP
Zbudowany w Gdyni  przez Stocznie CRIST Innovation...
00094274.jpg (2835px x 1890px) 834kb
Zbudowany w Gdyni przez Stocznie CRIST Innovation NB 142 to jednostka do budowy i obslugi farm wiatrowych. Po przejsciu prob morskich statek trafi w rece armatora, spolki HGO Innovation Shipowner B.V., nalezacej do niemieckiego koncernu budowlanego Hochtief i wchodzacej w sklad belgijskiej grupy DEME spolki GeoSea. Budowa statku kosztowala ponad 200 mln euro. 147 metrow dlugosci, 42 metry szerokosci, 11 metrów wysokosci, zuraw o udzwigu 1,5 tys. ton . Jednostka osiaga predkosc do 12 wezlow, bedzie pracowac na glebokosci do 50 metrow i przewozic elementy wiez wiatrowych wazace do 8 tys. ton. Nz. Innovation NB 142 wchodzi do gdynskiego portu 31.07.2012 fot. Andrzej J. Gojke / KFP
Zbudowany w Gdyni  przez Stocznie CRIST Innovation...
00094275.jpg (2835px x 1890px) 808kb
Zbudowany w Gdyni przez Stocznie CRIST Innovation NB 142 to jednostka do budowy i obslugi farm wiatrowych. Po przejsciu prob morskich statek trafi w rece armatora, spolki HGO Innovation Shipowner B.V., nalezacej do niemieckiego koncernu budowlanego Hochtief i wchodzacej w sklad belgijskiej grupy DEME spolki GeoSea. Budowa statku kosztowala ponad 200 mln euro. 147 metrow dlugosci, 42 metry szerokosci, 11 metrów wysokosci, zuraw o udzwigu 1,5 tys. ton . Jednostka osiaga predkosc do 12 wezlow, bedzie pracowac na glebokosci do 50 metrow i przewozic elementy wiez wiatrowych wazace do 8 tys. ton. Nz. Innovation NB 142 wchodzi do gdynskiego portu 31.07.2012 fot. Andrzej J. Gojke / KFP
Zbudowany w Gdyni  przez Stocznie CRIST Innovation...
00094276.jpg (2835px x 1890px) 782kb
Zbudowany w Gdyni przez Stocznie CRIST Innovation NB 142 to jednostka do budowy i obslugi farm wiatrowych. Po przejsciu prob morskich statek trafi w rece armatora, spolki HGO Innovation Shipowner B.V., nalezacej do niemieckiego koncernu budowlanego Hochtief i wchodzacej w sklad belgijskiej grupy DEME spolki GeoSea. Budowa statku kosztowala ponad 200 mln euro. 147 metrow dlugosci, 42 metry szerokosci, 11 metrów wysokosci, zuraw o udzwigu 1,5 tys. ton . Jednostka osiaga predkosc do 12 wezlow, bedzie pracowac na glebokosci do 50 metrow i przewozic elementy wiez wiatrowych wazace do 8 tys. ton. Nz. Innovation NB 142 wchodzi do gdynskiego portu 31.07.2012 fot. Andrzej J. Gojke / KFP
Zbudowany w Gdyni  przez Stocznie CRIST Innovation...
00094277.jpg (2835px x 1890px) 949kb
Zbudowany w Gdyni przez Stocznie CRIST Innovation NB 142 to jednostka do budowy i obslugi farm wiatrowych. Po przejsciu prob morskich statek trafi w rece armatora, spolki HGO Innovation Shipowner B.V., nalezacej do niemieckiego koncernu budowlanego Hochtief i wchodzacej w sklad belgijskiej grupy DEME spolki GeoSea. Budowa statku kosztowala ponad 200 mln euro. 147 metrow dlugosci, 42 metry szerokosci, 11 metrów wysokosci, zuraw o udzwigu 1,5 tys. ton . Jednostka osiaga predkosc do 12 wezlow, bedzie pracowac na glebokosci do 50 metrow i przewozic elementy wiez wiatrowych wazace do 8 tys. ton. Nz. Innovation NB 142 wchodzi do gdynskiego portu 31.07.2012 fot. Andrzej J. Gojke / KFP
Zbudowany w Gdyni  przez Stocznie CRIST Innovation...
00094278.jpg (2835px x 1890px) 1460kb
Zbudowany w Gdyni przez Stocznie CRIST Innovation NB 142 to jednostka do budowy i obslugi farm wiatrowych. Po przejsciu prob morskich statek trafi w rece armatora, spolki HGO Innovation Shipowner B.V., nalezacej do niemieckiego koncernu budowlanego Hochtief i wchodzacej w sklad belgijskiej grupy DEME spolki GeoSea. Budowa statku kosztowala ponad 200 mln euro. 147 metrow dlugosci, 42 metry szerokosci, 11 metrów wysokosci, zuraw o udzwigu 1,5 tys. ton . Jednostka osiaga predkosc do 12 wezlow, bedzie pracowac na glebokosci do 50 metrow i przewozic elementy wiez wiatrowych wazace do 8 tys. ton. Nz. Innovation NB 142 wchodzi do gdynskiego portu 31.07.2012 fot. Andrzej J. Gojke / KFP
Zbudowany w Gdyni  przez Stocznie CRIST Innovation...
00094279.jpg (2835px x 1890px) 921kb
Zbudowany w Gdyni przez Stocznie CRIST Innovation NB 142 to jednostka do budowy i obslugi farm wiatrowych. Po przejsciu prob morskich statek trafi w rece armatora, spolki HGO Innovation Shipowner B.V., nalezacej do niemieckiego koncernu budowlanego Hochtief i wchodzacej w sklad belgijskiej grupy DEME spolki GeoSea. Budowa statku kosztowala ponad 200 mln euro. 147 metrow dlugosci, 42 metry szerokosci, 11 metrów wysokosci, zuraw o udzwigu 1,5 tys. ton . Jednostka osiaga predkosc do 12 wezlow, bedzie pracowac na glebokosci do 50 metrow i przewozic elementy wiez wiatrowych wazace do 8 tys. ton. Nz. Innovation NB 142 wchodzi do gdynskiego portu 31.07.2012 fot. Andrzej J. Gojke / KFP
Zbudowany w Gdyni  przez Stocznie CRIST Innovation...
00094280.jpg (1890px x 2835px) 1043kb
Zbudowany w Gdyni przez Stocznie CRIST Innovation NB 142 to jednostka do budowy i obslugi farm wiatrowych. Po przejsciu prob morskich statek trafi w rece armatora, spolki HGO Innovation Shipowner B.V., nalezacej do niemieckiego koncernu budowlanego Hochtief i wchodzacej w sklad belgijskiej grupy DEME spolki GeoSea. Budowa statku kosztowala ponad 200 mln euro. 147 metrow dlugosci, 42 metry szerokosci, 11 metrów wysokosci, zuraw o udzwigu 1,5 tys. ton . Jednostka osiaga predkosc do 12 wezlow, bedzie pracowac na glebokosci do 50 metrow i przewozic elementy wiez wiatrowych wazace do 8 tys. ton. Nz. Innovation NB 142 wchodzi do gdynskiego portu 31.07.2012 fot. Andrzej J. Gojke / KFP
Zbudowany w Gdyni  przez Stocznie CRIST Innovation...
00094281.jpg (2835px x 1890px) 1118kb
Zbudowany w Gdyni przez Stocznie CRIST Innovation NB 142 to jednostka do budowy i obslugi farm wiatrowych. Po przejsciu prob morskich statek trafi w rece armatora, spolki HGO Innovation Shipowner B.V., nalezacej do niemieckiego koncernu budowlanego Hochtief i wchodzacej w sklad belgijskiej grupy DEME spolki GeoSea. Budowa statku kosztowala ponad 200 mln euro. 147 metrow dlugosci, 42 metry szerokosci, 11 metrów wysokosci, zuraw o udzwigu 1,5 tys. ton . Jednostka osiaga predkosc do 12 wezlow, bedzie pracowac na glebokosci do 50 metrow i przewozic elementy wiez wiatrowych wazace do 8 tys. ton. Nz. Innovation NB 142 wchodzi do gdynskiego portu 31.07.2012 fot. Andrzej J. Gojke / KFP
Zbudowany w Gdyni  przez Stocznie CRIST Innovation...
00094283.jpg (2835px x 1890px) 861kb
Zbudowany w Gdyni przez Stocznie CRIST Innovation NB 142 to jednostka do budowy i obslugi farm wiatrowych. Po przejsciu prob morskich statek trafi w rece armatora, spolki HGO Innovation Shipowner B.V., nalezacej do niemieckiego koncernu budowlanego Hochtief i wchodzacej w sklad belgijskiej grupy DEME spolki GeoSea. Budowa statku kosztowala ponad 200 mln euro. 147 metrow dlugosci, 42 metry szerokosci, 11 metrów wysokosci, zuraw o udzwigu 1,5 tys. ton . Jednostka osiaga predkosc do 12 wezlow, bedzie pracowac na glebokosci do 50 metrow i przewozic elementy wiez wiatrowych wazace do 8 tys. ton. Nz. Innovation NB 142 wchodzi do gdynskiego portu 31.07.2012 fot. Andrzej J. Gojke / KFP
Gdynia. Bałtycki Port Nowych Technologii. Uroczystość...
m00044613.jpg (3071px x 2047px) 3874kb
Gdynia. Bałtycki Port Nowych Technologii. Uroczystość wmurowania kamienia węgielnego pod modernizowany budynek G330 Akwarium. Nz n/z motorowka sanitarna Samarytanka, pierwsza jednostka zaprojektowana i zbudowana w Stoczni w Gdyni w 1931 roku 30.03.2012 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
Gdynia. Bałtycki Port Nowych Technologii. Uroczystość...
m00044614.jpg (3071px x 2047px) 2672kb
Gdynia. Bałtycki Port Nowych Technologii. Uroczystość wmurowania kamienia węgielnego pod modernizowany budynek G330 Akwarium. 30.03.2012 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
Gdynia. Bałtycki Port Nowych Technologii. Uroczystość...
m00044615.jpg (3071px x 2047px) 3586kb
Gdynia. Bałtycki Port Nowych Technologii. Uroczystość wmurowania kamienia węgielnego pod modernizowany budynek G330 Akwarium. 30.03.2012 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
Gdynia. Bałtycki Port Nowych Technologii. Uroczystość...
m00044616.jpg (3071px x 2047px) 2277kb
Gdynia. Bałtycki Port Nowych Technologii. Uroczystość wmurowania kamienia węgielnego pod modernizowany budynek G330 Akwarium. Nz Teresa Kamińska, prezes Pomorskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej na terenie Stoczni Gdynia. 30.03.2012 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
Gdynia. Bałtycki Port Nowych Technologii. Uroczystość...
m00044617.jpg (3071px x 2047px) 2577kb
Gdynia. Bałtycki Port Nowych Technologii. Uroczystość wmurowania kamienia węgielnego pod modernizowany budynek G330 Akwarium. Nz Michał Guć, wiceprezydent Gdyni i Teresa Kamińska, prezes Pomorskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej na terenie Stoczni Gdynia. 30.03.2012 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
  • znalezionych zdjęć: 2302