00094272.jpg (2835px x 1890px) 999kb
Zbudowany w Gdyni przez Stocznie CRIST Innovation NB 142 to jednostka do budowy i obslugi farm wiatrowych. Po przejsciu prob morskich statek trafi w rece armatora, spolki HGO Innovation Shipowner B.V., nalezacej do niemieckiego koncernu budowlanego Hochtief i wchodzacej w sklad belgijskiej grupy DEME spolki GeoSea. Budowa statku kosztowala ponad 200 mln euro. 147 metrow dlugosci, 42 metry szerokosci, 11 metrów wysokosci, zuraw o udzwigu 1,5 tys. ton . Jednostka osiaga predkosc do 12 wezlow, bedzie pracowac na glebokosci do 50 metrow i przewozic elementy wiez wiatrowych wazace do 8 tys. ton. Nz. Innovation NB 142 wchodzi do gdynskiego portu
31.07.2012 fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00094273.jpg (1890px x 2835px) 1096kb
Zbudowany w Gdyni przez Stocznie CRIST Innovation NB 142 to jednostka do budowy i obslugi farm wiatrowych. Po przejsciu prob morskich statek trafi w rece armatora, spolki HGO Innovation Shipowner B.V., nalezacej do niemieckiego koncernu budowlanego Hochtief i wchodzacej w sklad belgijskiej grupy DEME spolki GeoSea. Budowa statku kosztowala ponad 200 mln euro. 147 metrow dlugosci, 42 metry szerokosci, 11 metrów wysokosci, zuraw o udzwigu 1,5 tys. ton . Jednostka osiaga predkosc do 12 wezlow, bedzie pracowac na glebokosci do 50 metrow i przewozic elementy wiez wiatrowych wazace do 8 tys. ton. Nz. Innovation NB 142 wchodzi do gdynskiego portu
31.07.2012 fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00094274.jpg (2835px x 1890px) 834kb
Zbudowany w Gdyni przez Stocznie CRIST Innovation NB 142 to jednostka do budowy i obslugi farm wiatrowych. Po przejsciu prob morskich statek trafi w rece armatora, spolki HGO Innovation Shipowner B.V., nalezacej do niemieckiego koncernu budowlanego Hochtief i wchodzacej w sklad belgijskiej grupy DEME spolki GeoSea. Budowa statku kosztowala ponad 200 mln euro. 147 metrow dlugosci, 42 metry szerokosci, 11 metrów wysokosci, zuraw o udzwigu 1,5 tys. ton . Jednostka osiaga predkosc do 12 wezlow, bedzie pracowac na glebokosci do 50 metrow i przewozic elementy wiez wiatrowych wazace do 8 tys. ton. Nz. Innovation NB 142 wchodzi do gdynskiego portu
31.07.2012 fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00094275.jpg (2835px x 1890px) 808kb
Zbudowany w Gdyni przez Stocznie CRIST Innovation NB 142 to jednostka do budowy i obslugi farm wiatrowych. Po przejsciu prob morskich statek trafi w rece armatora, spolki HGO Innovation Shipowner B.V., nalezacej do niemieckiego koncernu budowlanego Hochtief i wchodzacej w sklad belgijskiej grupy DEME spolki GeoSea. Budowa statku kosztowala ponad 200 mln euro. 147 metrow dlugosci, 42 metry szerokosci, 11 metrów wysokosci, zuraw o udzwigu 1,5 tys. ton . Jednostka osiaga predkosc do 12 wezlow, bedzie pracowac na glebokosci do 50 metrow i przewozic elementy wiez wiatrowych wazace do 8 tys. ton. Nz. Innovation NB 142 wchodzi do gdynskiego portu
31.07.2012 fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00094276.jpg (2835px x 1890px) 782kb
Zbudowany w Gdyni przez Stocznie CRIST Innovation NB 142 to jednostka do budowy i obslugi farm wiatrowych. Po przejsciu prob morskich statek trafi w rece armatora, spolki HGO Innovation Shipowner B.V., nalezacej do niemieckiego koncernu budowlanego Hochtief i wchodzacej w sklad belgijskiej grupy DEME spolki GeoSea. Budowa statku kosztowala ponad 200 mln euro. 147 metrow dlugosci, 42 metry szerokosci, 11 metrów wysokosci, zuraw o udzwigu 1,5 tys. ton . Jednostka osiaga predkosc do 12 wezlow, bedzie pracowac na glebokosci do 50 metrow i przewozic elementy wiez wiatrowych wazace do 8 tys. ton. Nz. Innovation NB 142 wchodzi do gdynskiego portu
31.07.2012 fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00094277.jpg (2835px x 1890px) 949kb
Zbudowany w Gdyni przez Stocznie CRIST Innovation NB 142 to jednostka do budowy i obslugi farm wiatrowych. Po przejsciu prob morskich statek trafi w rece armatora, spolki HGO Innovation Shipowner B.V., nalezacej do niemieckiego koncernu budowlanego Hochtief i wchodzacej w sklad belgijskiej grupy DEME spolki GeoSea. Budowa statku kosztowala ponad 200 mln euro. 147 metrow dlugosci, 42 metry szerokosci, 11 metrów wysokosci, zuraw o udzwigu 1,5 tys. ton . Jednostka osiaga predkosc do 12 wezlow, bedzie pracowac na glebokosci do 50 metrow i przewozic elementy wiez wiatrowych wazace do 8 tys. ton. Nz. Innovation NB 142 wchodzi do gdynskiego portu
31.07.2012 fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00094278.jpg (2835px x 1890px) 1460kb
Zbudowany w Gdyni przez Stocznie CRIST Innovation NB 142 to jednostka do budowy i obslugi farm wiatrowych. Po przejsciu prob morskich statek trafi w rece armatora, spolki HGO Innovation Shipowner B.V., nalezacej do niemieckiego koncernu budowlanego Hochtief i wchodzacej w sklad belgijskiej grupy DEME spolki GeoSea. Budowa statku kosztowala ponad 200 mln euro. 147 metrow dlugosci, 42 metry szerokosci, 11 metrów wysokosci, zuraw o udzwigu 1,5 tys. ton . Jednostka osiaga predkosc do 12 wezlow, bedzie pracowac na glebokosci do 50 metrow i przewozic elementy wiez wiatrowych wazace do 8 tys. ton. Nz. Innovation NB 142 wchodzi do gdynskiego portu
31.07.2012 fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00094279.jpg (2835px x 1890px) 921kb
Zbudowany w Gdyni przez Stocznie CRIST Innovation NB 142 to jednostka do budowy i obslugi farm wiatrowych. Po przejsciu prob morskich statek trafi w rece armatora, spolki HGO Innovation Shipowner B.V., nalezacej do niemieckiego koncernu budowlanego Hochtief i wchodzacej w sklad belgijskiej grupy DEME spolki GeoSea. Budowa statku kosztowala ponad 200 mln euro. 147 metrow dlugosci, 42 metry szerokosci, 11 metrów wysokosci, zuraw o udzwigu 1,5 tys. ton . Jednostka osiaga predkosc do 12 wezlow, bedzie pracowac na glebokosci do 50 metrow i przewozic elementy wiez wiatrowych wazace do 8 tys. ton. Nz. Innovation NB 142 wchodzi do gdynskiego portu
31.07.2012 fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00094280.jpg (1890px x 2835px) 1043kb
Zbudowany w Gdyni przez Stocznie CRIST Innovation NB 142 to jednostka do budowy i obslugi farm wiatrowych. Po przejsciu prob morskich statek trafi w rece armatora, spolki HGO Innovation Shipowner B.V., nalezacej do niemieckiego koncernu budowlanego Hochtief i wchodzacej w sklad belgijskiej grupy DEME spolki GeoSea. Budowa statku kosztowala ponad 200 mln euro. 147 metrow dlugosci, 42 metry szerokosci, 11 metrów wysokosci, zuraw o udzwigu 1,5 tys. ton . Jednostka osiaga predkosc do 12 wezlow, bedzie pracowac na glebokosci do 50 metrow i przewozic elementy wiez wiatrowych wazace do 8 tys. ton. Nz. Innovation NB 142 wchodzi do gdynskiego portu
31.07.2012 fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00094281.jpg (2835px x 1890px) 1118kb
Zbudowany w Gdyni przez Stocznie CRIST Innovation NB 142 to jednostka do budowy i obslugi farm wiatrowych. Po przejsciu prob morskich statek trafi w rece armatora, spolki HGO Innovation Shipowner B.V., nalezacej do niemieckiego koncernu budowlanego Hochtief i wchodzacej w sklad belgijskiej grupy DEME spolki GeoSea. Budowa statku kosztowala ponad 200 mln euro. 147 metrow dlugosci, 42 metry szerokosci, 11 metrów wysokosci, zuraw o udzwigu 1,5 tys. ton . Jednostka osiaga predkosc do 12 wezlow, bedzie pracowac na glebokosci do 50 metrow i przewozic elementy wiez wiatrowych wazace do 8 tys. ton. Nz. Innovation NB 142 wchodzi do gdynskiego portu
31.07.2012 fot. Andrzej J. Gojke / KFP
00094283.jpg (2835px x 1890px) 861kb
Zbudowany w Gdyni przez Stocznie CRIST Innovation NB 142 to jednostka do budowy i obslugi farm wiatrowych. Po przejsciu prob morskich statek trafi w rece armatora, spolki HGO Innovation Shipowner B.V., nalezacej do niemieckiego koncernu budowlanego Hochtief i wchodzacej w sklad belgijskiej grupy DEME spolki GeoSea. Budowa statku kosztowala ponad 200 mln euro. 147 metrow dlugosci, 42 metry szerokosci, 11 metrów wysokosci, zuraw o udzwigu 1,5 tys. ton . Jednostka osiaga predkosc do 12 wezlow, bedzie pracowac na glebokosci do 50 metrow i przewozic elementy wiez wiatrowych wazace do 8 tys. ton. Nz. Innovation NB 142 wchodzi do gdynskiego portu
31.07.2012 fot. Andrzej J. Gojke / KFP
m00044613.jpg (3071px x 2047px) 3874kb
Gdynia. Bałtycki Port Nowych Technologii. Uroczystość wmurowania kamienia węgielnego pod modernizowany budynek G330 Akwarium. Nz n/z motorowka sanitarna Samarytanka, pierwsza jednostka zaprojektowana i zbudowana w Stoczni w Gdyni w 1931 roku
30.03.2012 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00044614.jpg (3071px x 2047px) 2672kb
Gdynia. Bałtycki Port Nowych Technologii. Uroczystość wmurowania kamienia węgielnego pod modernizowany budynek G330 Akwarium. 30.03.2012 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00044615.jpg (3071px x 2047px) 3586kb
Gdynia. Bałtycki Port Nowych Technologii. Uroczystość wmurowania kamienia węgielnego pod modernizowany budynek G330 Akwarium. 30.03.2012 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00044616.jpg (3071px x 2047px) 2277kb
Gdynia. Bałtycki Port Nowych Technologii. Uroczystość wmurowania kamienia węgielnego pod modernizowany budynek G330 Akwarium. Nz Teresa Kamińska, prezes Pomorskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej na terenie Stoczni Gdynia. 30.03.2012 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP
m00044617.jpg (3071px x 2047px) 2577kb
Gdynia. Bałtycki Port Nowych Technologii. Uroczystość wmurowania kamienia węgielnego pod modernizowany budynek G330 Akwarium. Nz Michał Guć, wiceprezydent Gdyni i Teresa Kamińska, prezes Pomorskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej na terenie Stoczni Gdynia. 30.03.2012 fot. Krzysztof Mystkowski / KFP